quote:Op woensdag 10 december 2025 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dan wil ik opnieuw nadenken over mijn antwoord.
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CREWBASH, TR GEMACHT.
Klopt.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me niks. Maar door AI gemaakt, dus zal wel niks zijn.
zijn ze al op tv of heb je zelf gekozen?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Gisteren deel 2 van deel 7 gekeken.
Denk dat er wel een paar zijn jaquote:Op woensdag 10 december 2025 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al veel OF modellen ontmoet daar dan?
Stuur maar een mail naar forum at fok nlquote:Op woensdag 10 december 2025 13:31 schreef rival het volgende:
Als wij als users geen crew mogen bashen dan wil ik graag een plekkie in de crew.
en mutsenquote:Op woensdag 10 december 2025 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je krijgt zeker graag sokken met Kerst.
Zijn er vacatures?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar forum at fok nl
voor goeie crew is altijd plekquote:
bij de pizzatoko?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
had ineens zo'n trek in patat dat ik op de weg naar de pasta omgekeerd ben en dit ben gaan eten
[ afbeelding ]
Nomnom, morgen toevallig naar een hamburger restaurantquote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
had ineens zo'n trek in patat dat ik op de weg naar de pasta omgekeerd ben en dit ben gaan eten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal yv wel even een lijstje geven die door jou vervangen kunnen wordenquote:
ik dacht dat t twee foto's waren. 1 van de voorkant en 1 van je etenquote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daar zit ik toch tegenover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |