Ik ben wel blij dat het AZC nummer er niet instaat.quote:
Boycoat dan?quote:
goed om te weten, dan houd ik mijn UIquote:
Die zou er nooit inkomenquote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat het AZC nummer er niet instaat.
Denk dat die sowieso niet er in gaat.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verwacht namelijk wel dat rechts Nederland daar op gestemd heeft.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zou er nooit inkomen
Er werden nogal veel oproepen gedaan vanuit een zekere hoek.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zou er nooit inkomen
Ik ben vrij rechts maar heb niet gestemdquote:Op woensdag 10 december 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwacht namelijk wel dat rechts Nederland daar op gestemd heeft.
Net zo pittig als het kapsel van je vrouw?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:53 schreef Haags het volgende:
Ik heb samen met @:wereldgozer een pittige mening over de top2000
Die is niet pittig, en ook niet kortquote:Op woensdag 10 december 2025 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zo pittig als het kapsel van je vrouw?
Oh, dat is dus geen selfie?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed om te weten, dan houd ik mijn UI
CREWBASH, TR GEMACHT.quote:
als je dat zo leest is het best indrukwekkend.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word steeds benieuwder naar je boek waarin je beschrijft hoe je jezelf heb ontwikkeld van deur-tot-deur verkoper naar vastgoedmagnaat. Self made woman.
Huh wat? Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat AI lied over AZC's.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb iets gemist?
Heb je al veel OF modellen ontmoet daar dan?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je dat zo leest is het best indrukwekkend.
Wat ook mooi is als mensen hier vragen wat ik in nl deed en dat ik dan serveerster zeg. Denk dat ze only fans vermoeden
ik ben Dobbyquote:
Zegt me niks. Maar door AI gemaakt, dus zal wel niks zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat AI lied over AZC's.
dawasmaareenfillumquote:
Nou. Veel van de degene die daaraan meegedaan hebben, zijn overleden.quote:
Snapequote:Op woensdag 10 december 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou. Veel van de degene die daaraan meegedaan hebben, zijn overleden.![]()
Daarom nooit meespelen in films, dan ga je nooit dood.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jah maar huiselfen worden heul oudquote:Op woensdag 10 december 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |