ja das denk ik wat vertekend op de fotoquote:Op woensdag 10 december 2025 13:35 schreef rival het volgende:
Wat een kleine bak trouwens op die pickup
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
had ineens zo'n trek in patat dat ik op de weg naar de pasta omgekeerd ben en dit ben gaan eten
[ afbeelding ]
Wel makkelijker parkeren, wat korter.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:35 schreef rival het volgende:
quote:
Smart heeft kennelijk een breder aanbod in Thailandquote:Op woensdag 10 december 2025 13:35 schreef rival het volgende:
Ze waren de afgelopen weken op tv. Maar steeds op zondag als ik ER keek of op woensdag, wat ook weer niet uitkwam. Dus ik heb ze via hbomax gekeken.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn ze al op tv of heb je zelf gekozen?
ah oke... ja ik krijg het niet meer zo mee wanneer ze het weer herhalen.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze waren de afgelopen weken op tv. Maar steeds op zondag als ik ER keek of op woensdag, wat ook weer niet uitkwam. Dus ik heb ze via hbomax gekeken.
Frietjesquote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
had ineens zo'n trek in patat dat ik op de weg naar de pasta omgekeerd ben en dit ben gaan eten
[ afbeelding ]
quote:
Patat.quote:
Intussen zijn ze bezig met de Hobbit reeks.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... ja ik krijg het niet meer zo mee wanneer ze het weer herhalen.
Dat is toch 1 boek(je)?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen zijn ze bezig met de Hobbit reeks.
HPquote:Op woensdag 10 december 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uhm.... Wel 3 films.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch 1 boek(je)?
ow daar mis ik niets aanquote:Op woensdag 10 december 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zegt ook al genoegquote:
dunne = franse frietquote:Op woensdag 10 december 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar wordt het van gemaakt.
Andere waren 6 boeken en dat zijn ook 3 films geworden.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zegt ook al genoeg
gefrituurde aardappelreepjesquote:Op woensdag 10 december 2025 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
dunne = franse friet
normale = patat
dikke = vlaamse friet
Alleen die laatste eten ze in Vlaanderen niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
dunne = franse friet
normale = patat
dikke = vlaamse friet
Toevallig laatst Keuringsdienst van Waarde gezien?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen die laatste eten ze in Vlaanderen niet.
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |