quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:39 schreef Guanabana het volgende:
Greys die dan bijvoorbeeld iets zegt als: "A robot with spasm. Nou hou maar op.'
Staat genoteerd, doen we niks meequote:Op dinsdag 9 december 2025 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik wil bij dezen even melden dat ik Equinox wel leuk vond.
'.... dansers? Zeggen ze dansers? Nee dat is een grap toch. Ja nee dat moe-... OH GOD ER ZIJN DANSERS NEEEEE ER ZIJN DANSERS'quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:21 schreef Cee het volgende:
Die eerste sneak peak met die foto van hem in de panter-jas. En toen moest de repetitie nog beginnen. Huilen.
Die teleurstelling toen zijn eerste repetitie online kwamquote:Op woensdag 10 december 2025 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
'.... dansers? Zeggen ze dansers? Nee dat is een grap toch. Ja nee dat moe-... OH GOD ER ZIJN DANSERS NEEEEE ER ZIJN DANSERS'
En zijn ze niet duurder geworden. Sterker nog, ze kosten nog steeds hetzelfde, ondanks dat ze niet meer heel zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:21 schreef Strani het volgende:
Wat is deel 8 opeens gezellig hè![]()
Ik heb ESF-koekjes gemaakt voor jullie. Maar ik heb wel uit elk koekje een stukje gebeten vanwege de vier omroepen die niet meer meedoen.
Volgens de EBU zijn de koekjes nog net zo groot als voorheen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
'.... dansers? Zeggen ze dansers? Nee dat is een grap toch. Ja nee dat moe-... OH GOD ER ZIJN DANSERS NEEEEE ER ZIJN DANSERS'
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 11:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Greys is in een bepaalde mentale staat waarin ze eierkoeken heel doorslikt dus die moeten we gewoon even met rust laten.
Ik hoop dat ze boycotten, maar ik zie ze ook voor Bashar gaanquote:
Ja die zijn stil gebleven, dus ik denk dat die uiteindelijk wel meedoen op basis van hun eerdere beslissing.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:57 schreef Greys het volgende:
Ik ben het in de chaos even kwijt maar Polen zou toch afgelopen maandag laten weten of ze meedoen?
Hm. Jammer. Maar wie weet wat er nog gebeurt. Het voelt in elk geval alsof het nog niet over is qua afhakers.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die zijn stil gebleven, dus ik denk dat die uiteindelijk wel meedoen op basis van hun eerdere beslissing.
Spijtig. Ik krijg toch het gevoel dat het bij deze vier blijft verder. Behalve als het intern overal nog echt gaat rommelen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:51 schreef Momo het volgende:
Polen laat weten dat ze besloten hebben wel mee te doen in 2026
Volgend jaar moeten we echt een DJ met een goede zanger(es) sturen!quote:Op woensdag 10 december 2025 10:18 schreef blackswangreen het volgende:
Dat is dan toch de silver lining dit jaar: dit blijft ons allemaal bespaard.
Nummer komt uit: "mwah, gaat wel, niet heel slecht."
Nummer stijgt toch bij de bookmakers omdat de rest nog slechter is.
"Als we een goede staging hebben zou het zomaar toch wel iets kunnen worden".
Eerste foto's van de staging lekken: "wat doen die mensen in rare kostuums daar?"
"Ja maar je moet het op beeld zien, deze foto's zeggen nog niks".
Eerste bewegende beelden lekken: "nou, ik vond de staging bij DWDD beter".
Volledige staging lekt: "het valt toch wel mee, misschien wordt het nog wel wat".
Staging slaat niet aan bij de televoters, want die "begrijpen de boodschap niet".
"Volgend jaar moeten we toch eens een buitenlandse creative director inhuren".
Rinse and repeat.
Lekker in je bubbel zonder pro-Israël tegengeluid, was heel de wereld maar zo!!quote:
Ik had gelezen dat de deadline vandaag is.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:06 schreef Ann-Lynn het volgende:
Tot wanneer mogen landen zich eigenlijk terugtrekken? Het is nog 6 maanden tot ESF en er kan van alles gebeuren. Is er dan een boeteclausule als een omroep zich last minute terugtrekt?
Ik heb het ooit op de Songfestivalweblog langs zien komen, dus misschien dat daar meer info te vinden is. Maar ik vind het nogal veel geld per boek, dus ik ben er verder niet achteraan gegaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:05 schreef Giggio het volgende:
Las vanmorgen iets over de boeken 'Alle songs van het songfestival'
iemand hier bekend mee en is het het geld (¤ 109,90) waard om dit aan te schaffen?
https://www.allesoverboekenenschrijvers.nl/marcel-rijs-alle-songs-van-het-songfestival/
De ding a dong podcast heeft het er over gehadquote:Op woensdag 10 december 2025 14:05 schreef Giggio het volgende:
Las vanmorgen iets over de boeken 'Alle songs van het songfestival'
iemand hier bekend mee en is het het geld (¤ 109,90) waard om dit aan te schaffen?
https://www.allesoverboekenenschrijvers.nl/marcel-rijs-alle-songs-van-het-songfestival/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |