Ik mis de Loreen winst/Käärijä robbed ophef van 2023quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wil wel terug naar de tijd dat dat het grootste was waar we ons druk over konden maken bij het ESF.
Ik zou het leuk vinden als Spanje weer een ordinaire diva stuurt. Dat hebben ze al veel te lang niet meer gedaanquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
Tot nu toe is het hier allemaal aardig vredig geweest maar zodra iemand roept dat er meer reggaeton naar het ESF moet gaat het pas echt ongezellig worden hier
Ik ga dan ook alleen maar de NSF's volgen om te helpen alle reggaeton eruit te stemmen.
ja zoas dat fwego waar nexus helemaal fan van was maar weet niet meer of dat spanje was mesgien was het wel ciprusquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Spanje weer een ordinaire diva stuurt. Dat hebben ze al veel te lang niet meer gedaan
Triggered.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mis de Loreen winst/Käärijä robbed ophef van 2023
EVOLquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of een mislukte Nederlandse staging en/of outfit..
Zie dat blijft ons ook allemaal bespaard dit jaar. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen!quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Spanje weer een ordinaire diva stuurt. Dat hebben ze al veel te lang niet meer gedaan
Ja oké, maar 'wel leuk' was niet wat ze beloofden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik wil bij dezen even melden dat ik Equinox wel leuk vond.
Idealiter wint er wel iets in Benidorm dat enige kans zou hebben op de Top 10 bij het ESF. Dan kunnen we lekker irritant en ongefundeerd tot in de eeuwigheid roepen dat mensen nu wel juichen voor Duitsland of Frankrijk (of welk rijk West-Europees land er deze editie moet winnen), maar dat zonder de boycot Spanje toch echt had gewonnen!quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie dat blijft ons ook allemaal bespaard dit jaar. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen!
DIE PUNTMUTSEN GINGEN WEL DOOR!quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
DE 'CULTURAL APPROPRIATION' INDIANENTOOI
quote:
quote:
Vermakelijk om de reeks met deze reacties terug te lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:05 schreef Guanabana het volgende:
Kut, dus zelfs het slechtste nummer uit onze semi wordt goed?
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vermakelijk om de reeks met deze reacties terug te lezen
Toen leefde miss_dynastie nog..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had dit wel verwacht van Moldavië. Echt een superliedje dat je kamer staging omhoog kan tillen.
Die TT: Yulia Himalaya. Ik zie die zangeres weer indommelenquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Toen we zo blij waren want dat we moesten voor of na dat sullige liedje uit Moldavië en dan zouden we dus helemaal super te gek knallend overkomen en toen kwamen de reacties van de Hoofden tijdens de rehearsals.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik lees die dag nog weleens terug, en ik overdrijf niet, ik GIL dan van het lachen om sommmige opmerkingen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |