quote:Op donderdag 11 december 2025 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat dus, ik wist dat ik het ooit eens gelezenquote:Op donderdag 11 december 2025 18:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze zocht ik vanmiddag ook maar kon ik niet vinden. Gelukkig heb jij hem wel gevonden!Ik wist namelijk ook de conclusie niet meer helemaal, alleen dat ik er wat over gelezen had over wat nou wel en niet en niet echt bewezen was.
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]Thanks! Interessant om te lezen. En hoe het ook zo bij huisartsen blijft hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel nog iets gefrustreerder dat ik nog zo lang moet wachten![]()
Ja, het lost het jammergenoeg nog niet voor je op.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! Interessant om te lezen. En hoe het ook zo bij huisartsen blijft hangen.
Nu wel nog iets gefrustreerder dat ik nog zo lang moet wachten
Ik heb trouwens maar 1 keer een prop gehad. Zelf uitspuiten gaf geen resultaat. Laten uitspuiten bij de dokter.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks! Interessant om te lezen. En hoe het ook zo bij huisartsen blijft hangen.
Nu wel nog iets gefrustreerder dat ik nog zo lang moet wachten
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
TevensHier moest ik nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over doen
Spoilers!
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik er nog vaak last van ga krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb trouwens maar 1 keer een prop gehad. Zelf uitspuiten gaf geen resultaat. Laten uitspuiten bij de dokter.
Nooit weer een prop gehad.
Bij mij kwam het ook door een wattenstaafje. Die moet ik juist wel gebruiken, maar niet pas na drie maanden ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik er nog vaak last van ga krijgen.
Heb het nooit eerder gehad en dit kwam duidelijk door het wattenstaafje.
Ik snap nog steeds niet wat me bezielde om die weer eens te gebruiken....
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik er nog vaak last van ga krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb trouwens maar 1 keer een prop gehad. Zelf uitspuiten gaf geen resultaat. Laten uitspuiten bij de dokter.
Nooit weer een prop gehad.
Daar heb je ook een punt.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij kwam het ook door een wattenstaafje. Die moet ik juist wel gebruiken, maar niet pas na drie maanden ofzo.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn zo’n bejaarde kat waarvan je al meerdere keren dacht dat het einde na was die aan haar zoveelste jeugd is begonnen. Ben al 3 keer m’n bed uitgegaan omdat ze de ballen ui de boom mept en ermee gaat voetballen door het huis (rotherrie). Nu de stoel en de poef in de buurt van de boom maar verplaatst
Back to normal? Yeah right... Vanochtend wel eerst moeders weggebracht, ging prima. Daarna Willem en Merlina opgehaald, ook prima (en blij). Maar toen moest ik opeens 20 dozen diepgevroren rauw vlees-voer voor de honden halen, dat was 2 uur "binnendoor" rijden vol kuilen en drempels en bochten (en een kotsende Willem). Daarna nog naar huis. Ik reed vanochtend om 11:15 weg en was om 19:00 doodmoe thuis. Waar Mariela op bed lag met een acute griep, met alles erop en eran. Ik ben aan vakantie toequote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef flipsen het volgende:
En weer thuis... Morgen moeders nog wegbrengen en Willem en Merlina ophalen (Tarka hebben we vandaag al opgehaald) en dan weer back to normal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |