abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219462994
Mogge

En de bevers zij beverden voort :D

Hoe gaat dat praktijk oefenen @Sarabi ? Veel verschillende bieren drinken?
We have far more in common than that which devides us..
pi_219463177
Bevers beveren. Ambtenaren ambtenaren. We zijn niet op de juiste wijze aangemeld en mogen het kantoor niet in :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219463269
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:09 schreef sigme het volgende:
Bevers beveren. Ambtenaren ambtenaren. We zijn niet op de juiste wijze aangemeld en mogen het kantoor niet in :')
Oh nee toch :o
pi_219463368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

En de bevers zij beverden voort :D

Hoe gaat dat praktijk oefenen @:sarabi ? Veel verschillende bieren drinken?
We hebben 20 bieren die we moeten leren herkennen. Sommige zijn erg makkelijk die hoef ik niet teveel oefenen maar andere ga ik wel meerdere keren blind proberen te herkennen.
pi_219463376
Goed begin van de vakantie hier trouwens -O- Ik weet niet wat er gisterenavond in me op kwam maar voor het eerst in jaren gebruikte ik weer eens een wattenstaafje. En sindsdien loop ik met een verstopt oor rond }:| iemand nog tips?
pi_219463682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Goed begin van de vakantie hier trouwens -O- Ik weet niet wat er gisterenavond in me op kwam maar voor het eerst in jaren gebruikte ik weer eens een wattenstaafje. En sindsdien loop ik met een verstopt oor rond }:| iemand nog tips?
Warm water in doen, even wachten, warm water er weer uit laten lopen.
Zie thuisarts
pi_219463727
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zie thuisarts
Thanks :) Vanmorgen al een keer geprobeerd, had gehoopt dat het in 1x weg zou zijn maar blijf het gewoon een paar keer herhalen. Hopelijk komt het wat los.
pi_219464214
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zie thuisarts
Werkt bewezen NIET.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219464245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Uitspuiten. Als je dat niet zelf kan of het lukt niet: huusarts. Niet te lang mee doorlopen want als het niet op heel korte termijn vanzelf verdwijnt gaat het op langere ook niet vanzelf. Voor de assistent is het een peuleschilletje.

PS: oren uitspuiten is niet geheel ongevaarlijk. Niet onnodig doen!
pi_219464346
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:09 schreef sigme het volgende:
Inmiddels wèl? 😎

Alvast wat eindejaarsadministratie verricht.
En mij verbaasd over beverende bevers en de kracht in amaryllisbollen.
Maandag: 14 cm uitgelopen.
Vandaag 24 cm uitgelopen _O_
pi_219464525
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Uitspuiten. Als je dat niet zelf kan of het lukt niet: huusarts. Niet te lang mee doorlopen want als het niet op heel korte termijn vanzelf verdwijnt gaat het op langere ook niet vanzelf. Voor de assistent is het een peuleschilletje.

PS: oren uitspuiten is niet geheel ongevaarlijk. Niet onnodig doen!
Zal zo dan toch maar eens gaan bellen. Ook weinig zin om zo halfdoof rond te lopen in mijn vakantie. Maar voelt zo stom om te bellen voor zo iets kleins.
pi_219464611
Volgende week donderdag kan ik terecht....
Nouja wie weet helpt het druppelen toch al eerder.
pi_219464971
Dank @sigme voor de tip en @Blues voor de vraag: Ente ( foto opslag) is aan het werk.
Een account aanmaken met ‘verberg mijn mail” werkte niet. Dus.

Bonkebonk tegen de buitenmuur.
De glazenwasser op zijn ladder. 🧑🎄
pi_219465390
Weer thuis van twee vergaderingen op de boten. F2f is leuker maar met een grote groep is teams beter verstaanbaar. Ook allemaal nieuwe vrijwilligers gezien van andere locaties die straks ook onder onze nieuwe teamleiders vallen.

Duimen dat de druppels snel werken @Sarabi Dovig is niet fijn.

Ben je nog binnengekomen @sigme ?

Waar het verkeerd ging weten we niet, maar de afdeling “maatschappelijk” van VWN had wel een uitnodiging voor de Bedanklunch maar de afdeling “asiel” niet. Of die nooit gestuurd is of intern niet doorgestuurd is, we zullen het nooit weten
pi_219465531
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Werkt bewezen NIET.
Hoezo niet? Het staat in de huisartsenrichtlijn, die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek https://www.thuisarts.nl/dicht-oor/ik-heb-last-van-dicht-oor
pi_219465560
Onbeschaamde crosspost >:)

Kaasragout broodjes, 2e poging en nu is zowel de smaak veel beter als de broodjes zelf waarbij de ragout er nu niet is uitgelopen :Y) *O*

pi_219465657
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:07 schreef Blues het volgende:
Onbeschaamde crosspost >:)

Kaasragout broodjes, 2e poging en nu is zowel de smaak veel beter als de broodjes zelf waarbij de ragout er nu niet is uitgelopen :Y) *O*

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oeh wat ziet dat er lekker uit
pi_219465661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hoezo niet? Het staat in de huisartsenrichtlijn, die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek https://www.thuisarts.nl/dicht-oor/ik-heb-last-van-dicht-oor
Zhe Internetwebz is stuk - terugvinden van iets wil allang niet meer. Dus uit mijn hoofd: er is onderzoek gedaan naar de effectiviteit van het weken van oren met water of olie (voorafgaand aan uitspuiten). Weken “doet” niks aantoonbaars. Maar het kan ook geen kwaad en mensen (dokters zijn ookmensen) zijn er aan gehecht.
pi_219465672
We kwamen uiteindelijk de hoftoren wel in. Nu proberen we per trein weer thuis te komen. Zoals gewoonlijk is dat een tocht vol hindernissen. Maar we kunnen totnu toe steeds zitten én we rijden, dus het gaatvoorspoedig.
pi_219465786
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:28 schreef sigme het volgende:
We kwamen uiteindelijk de hoftoren wel in. Nu proberen we per trein weer thuis te komen. Zoals gewoonlijk is dat een tocht vol hindernissen. Maar we kunnen totnu toe steeds zitten én we rijden, dus het gaatvoorspoedig.
De hoftoren aka “De Vulpen” ook al vintage. Als de koffer… >:O
Welke etage moest je zijn? Gebouw is akelig hoog. 😳
pi_219465899
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
De hoftoren aka “De Vulpen” ook al vintage. Als de koffer… >:O
Welke etage moest je zijn? Gebouw is akelig hoog. 😳
19e, dat is in Stad ook mijn standaardhoogte.
pi_219465962
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Niet verdiept in dit onderwerp maar de huisartsenrichtlijn loopt vaak wel achter.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219466240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:

Duimen dat de druppels snel werken @:sarabi Dovig is niet fijn.

Het is pas een halve dag en ik word er nu al helemaal gek van.

Vanavond staan we ook op een kerstmarkt en dat is ook niet echt handig.

quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Zhe Internetwebz is stuk - terugvinden van iets wil allang niet meer. Dus uit mijn hoofd: er is onderzoek gedaan naar de effectiviteit van het weken van oren met water of olie (voorafgaand aan uitspuiten). Weken “doet” niks aantoonbaars. Maar het kan ook geen kwaad en mensen (dokters zijn ookmensen) zijn er aan gehecht.
De assistent had het ook over 2x per dag druppelen. Dus dat doen we dan maar, als het geen kwaad kan.
Ookal heb ik wel sinds de laatste keer druppelen dat ik nog minder hoor :')
  donderdag 11 december 2025 @ 18:44:35 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219466572
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het is pas een halve dag en ik word er nu al helemaal gek van.

Vanavond staan we ook op een kerstmarkt en dat is ook niet echt handig.
[..]
De assistent had het ook over 2x per dag druppelen. Dus dat doen we dan maar, als het geen kwaad kan.
Ookal heb ik wel sinds de laatste keer druppelen dat ik nog minder hoor :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219466657
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zocht ik vanmiddag ook maar kon ik niet vinden. Gelukkig heb jij hem wel gevonden! ^O^ Ik wist namelijk ook de conclusie niet meer helemaal, alleen dat ik er wat over gelezen had over wat nou wel en niet en niet echt bewezen was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')