SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja jammer dan. Want DAARNAquote:Op woensdag 10 december 2025 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
En dan is het kersemis en ben ik mogelijk een beetje deaud.
quote:
Wie unne proquote:Op woensdag 10 december 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben komend weekend trouwens al beide dagen naar Valkenburg. Voor de kerstmarkt
Hoop wel dat mijn knie het houdt maar okeequote:Op woensdag 10 december 2025 18:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wie unne proVeel plezier!
Ik breek het op in middagen/avonden.
Dat is een grote aanloop naar kerstmis voor jou i.c.m. werken.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX wat zijn jouw kerstactiviteiten?
Ik ga het vanavond eten. Ik zal een paar foto's maken.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:19 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
In before iemand die zegt dat de slagerij ook moet koken, stroom/gasverbruik heeft, het koe moet slachten, personeel moet betalen, z'n huur betalen en ook nog salaris moet hebben.
Volgende keer weer dit dus https://www.ah.nl/producten/product/wi386311
Nee normaal Rotterdam - Breda - Eindhoven. Werkzaamheden misschien?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef Barreltje het volgende:
wel grappig dat je vanuit DH eerst naar schiphol gaat om dan weer naar venlo af te reizen.. weet niet of DAT nou de snelste route is
quote:Door werkzaamheden: tussen Schiedam Centrum en Rotterdam Centraal rijden er alleen pendeltreinen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken of het weer lukt om mee te lezen, want mis jullie wel.
Dit is het dus. En ik heb de helft genomen om te eten. En eerlijk is eerlijk, dit was voortreffelijk! Dit is de beste lasagne die ik ooit heb gegeten. Supermarktlasagne is blijkbaar gewoon echt meuk.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond eten. Ik zal een paar foto's maken.
19 januari is het examenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met de brouwcursus? Had je deze week afsluitende toets?
quote:
Oh nee tochquote:Op donderdag 11 december 2025 10:09 schreef sigme het volgende:
Bevers beveren. Ambtenaren ambtenaren. We zijn niet op de juiste wijze aangemeld en mogen het kantoor niet in
We hebben 20 bieren die we moeten leren herkennen. Sommige zijn erg makkelijk die hoef ik niet teveel oefenen maar andere ga ik wel meerdere keren blind proberen te herkennen.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
En de bevers zij beverden voort![]()
Hoe gaat dat praktijk oefenen @:sarabi ? Veel verschillende bieren drinken?
Warm water in doen, even wachten, warm water er weer uit laten lopen.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Goed begin van de vakantie hier trouwensIk weet niet wat er gisterenavond in me op kwam maar voor het eerst in jaren gebruikte ik weer eens een wattenstaafje. En sindsdien loop ik met een verstopt oor rond
iemand nog tips?
Thanksquote:Op donderdag 11 december 2025 11:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Warm water in doen, even wachten, warm water er weer uit laten lopen.
Zie thuisarts
Werkt bewezen NIET.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Warm water in doen, even wachten, warm water er weer uit laten lopen.
Zie thuisarts
Uitspuiten. Als je dat niet zelf kan of het lukt niet: huusarts. Niet te lang mee doorlopen want als het niet op heel korte termijn vanzelf verdwijnt gaat het op langere ook niet vanzelf. Voor de assistent is het een peuleschilletje.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Goed begin van de vakantie hier trouwensIk weet niet wat er gisterenavond in me op kwam maar voor het eerst in jaren gebruikte ik weer eens een wattenstaafje. En sindsdien loop ik met een verstopt oor rond
iemand nog tips?
Inmiddels wèl? 😎quote:Op donderdag 11 december 2025 10:09 schreef sigme het volgende:
Bevers beveren. Ambtenaren ambtenaren. We zijn niet op de juiste wijze aangemeld en mogen het kantoor niet in
Zal zo dan toch maar eens gaan bellen. Ook weinig zin om zo halfdoof rond te lopen in mijn vakantie. Maar voelt zo stom om te bellen voor zo iets kleins.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Uitspuiten. Als je dat niet zelf kan of het lukt niet: huusarts. Niet te lang mee doorlopen want als het niet op heel korte termijn vanzelf verdwijnt gaat het op langere ook niet vanzelf. Voor de assistent is het een peuleschilletje.
PS: oren uitspuiten is niet geheel ongevaarlijk. Niet onnodig doen!
Hoezo niet? Het staat in de huisartsenrichtlijn, die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek https://www.thuisarts.nl/dicht-oor/ik-heb-last-van-dicht-oorquote:
Oeh wat ziet dat er lekker uitquote:Op donderdag 11 december 2025 16:07 schreef Blues het volgende:
Onbeschaamde crosspost![]()
Kaasragout broodjes, 2e poging en nu is zowel de smaak veel beter als de broodjes zelf waarbij de ragout er nu niet is uitgelopen![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zhe Internetwebz is stuk - terugvinden van iets wil allang niet meer. Dus uit mijn hoofd: er is onderzoek gedaan naar de effectiviteit van het weken van oren met water of olie (voorafgaand aan uitspuiten). Weken “doet” niks aantoonbaars. Maar het kan ook geen kwaad en mensen (dokters zijn ookmensen) zijn er aan gehecht.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het staat in de huisartsenrichtlijn, die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek https://www.thuisarts.nl/dicht-oor/ik-heb-last-van-dicht-oor
De hoftoren aka “De Vulpen” ook al vintage. Als de koffer…quote:Op donderdag 11 december 2025 16:28 schreef sigme het volgende:
We kwamen uiteindelijk de hoftoren wel in. Nu proberen we per trein weer thuis te komen. Zoals gewoonlijk is dat een tocht vol hindernissen. Maar we kunnen totnu toe steeds zitten én we rijden, dus het gaatvoorspoedig.
19e, dat is in Stad ook mijn standaardhoogte.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
De hoftoren aka “De Vulpen” ook al vintage. Als de koffer…![]()
Welke etage moest je zijn? Gebouw is akelig hoog. 😳
Niet verdiept in dit onderwerp maar de huisartsenrichtlijn loopt vaak wel achter.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het staat in de huisartsenrichtlijn, die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek https://www.thuisarts.nl/dicht-oor/ik-heb-last-van-dicht-oor
Het is pas een halve dag en ik word er nu al helemaal gek van.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Duimen dat de druppels snel werken @:sarabi Dovig is niet fijn.
De assistent had het ook over 2x per dag druppelen. Dus dat doen we dan maar, als het geen kwaad kan.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Zhe Internetwebz is stuk - terugvinden van iets wil allang niet meer. Dus uit mijn hoofd: er is onderzoek gedaan naar de effectiviteit van het weken van oren met water of olie (voorafgaand aan uitspuiten). Weken “doet” niks aantoonbaars. Maar het kan ook geen kwaad en mensen (dokters zijn ookmensen) zijn er aan gehecht.
quote:Op donderdag 11 december 2025 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is pas een halve dag en ik word er nu al helemaal gek van.
Vanavond staan we ook op een kerstmarkt en dat is ook niet echt handig.
[..]
De assistent had het ook over 2x per dag druppelen. Dus dat doen we dan maar, als het geen kwaad kan.
Ookal heb ik wel sinds de laatste keer druppelen dat ik nog minder hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]Deze zocht ik vanmiddag ook maar kon ik niet vinden. Gelukkig heb jij hem wel gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist namelijk ook de conclusie niet meer helemaal, alleen dat ik er wat over gelezen had over wat nou wel en niet en niet echt bewezen was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |