Ze deed het niet goed als veebeschermingshond (liep weg bij de koeien) en kreeg 'dus' geen eten meer, en het gerucht gaat dat de Boer van wie ze was haar af wilde schieten. Asiel had geen plek, heeft haar laten steriliseren en een oproep geplaatst. Wij hebben haar gisteren na sterilisatie opgehaald bij de dierenarts.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:53 schreef Tele6 het volgende:
@:LeeHarveyOswald wat een mooie hond!
Wat was nou precies haar verhaal?
En hoe vindt jullie andere hond het om z'n huis en baasjes te moeten gaan delen?
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze deed het niet goed als veebeschermingshond (liep weg bij de koeien) en kreeg 'dus' geen eten meer, en het gerucht gaat dat de Boer van wie ze was haar af wilde schieten. Asiel had geen plek, heeft haar laten steriliseren en een oproep geplaatst. Wij hebben haar gisteren na sterilisatie opgehaald bij de dierenarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vraagt: ..” u bent vast ouder dan 50…?” En “weet u hoe de koffer opengaat?”![]()
Zij en collega’s hadden op knoppen gedrukt (?) erop gezeten. Iets moest schuiven, alleen wat.
Makkie voor deze senior. Opgelost. Gewoon zo: 😉
Blijkbaar hoor jij daar niet bijquote:Op woensdag 10 december 2025 17:32 schreef AnneX het volgende:
Ook: Op de radio vanmiddag gehoord: er zijn mensen, die niet weten hoe een nood radio uit het noodpakket bediend moet worden. 😢
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja jammer dan. Want DAARNAquote:Op woensdag 10 december 2025 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
En dan is het kersemis en ben ik mogelijk een beetje deaud.
quote:
Wie unne proquote:Op woensdag 10 december 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben komend weekend trouwens al beide dagen naar Valkenburg. Voor de kerstmarkt
Hoop wel dat mijn knie het houdt maar okeequote:Op woensdag 10 december 2025 18:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wie unne proVeel plezier!
Ik breek het op in middagen/avonden.
Dat is een grote aanloop naar kerstmis voor jou i.c.m. werken.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX wat zijn jouw kerstactiviteiten?
Ik ga het vanavond eten. Ik zal een paar foto's maken.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:19 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
In before iemand die zegt dat de slagerij ook moet koken, stroom/gasverbruik heeft, het koe moet slachten, personeel moet betalen, z'n huur betalen en ook nog salaris moet hebben.
Volgende keer weer dit dus https://www.ah.nl/producten/product/wi386311
Nee normaal Rotterdam - Breda - Eindhoven. Werkzaamheden misschien?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef Barreltje het volgende:
wel grappig dat je vanuit DH eerst naar schiphol gaat om dan weer naar venlo af te reizen.. weet niet of DAT nou de snelste route is
quote:Door werkzaamheden: tussen Schiedam Centrum en Rotterdam Centraal rijden er alleen pendeltreinen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken of het weer lukt om mee te lezen, want mis jullie wel.
Dit is het dus. En ik heb de helft genomen om te eten. En eerlijk is eerlijk, dit was voortreffelijk! Dit is de beste lasagne die ik ooit heb gegeten. Supermarktlasagne is blijkbaar gewoon echt meuk.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond eten. Ik zal een paar foto's maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |