Ik ehh.. sjah. Hm.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Btw; dit was dus van de directie ICT en het filmpje werd gepubliceerd op canva en we mogen niets hosten bij canva. Daarom staat het daar nu nog, natuurlijk. Had ik al ICT gezegd?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Btw; dit was dus van de directie ICT en het filmpje werd gepubliceerd op canva en we mogen niets hosten bij canva. Daarom staat het daar nu nog, natuurlijk. Had ik al ICT gezegd?
Ja. Ik ben al jaren dik verzekerd vanwege de fysio, dus de beugelvergoeding was er al een poosje bij. Maar dan nog ruim de helft zelf betalenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voor de lol erbij gestopt, dat was de ene waarvan ik zeker wist dat die het niet was
[..]
Voor het jongmens?
Ik ben, na dagen bouwen aan een Excel, sinds vorig jaar aanvullend verzekerd voor het mijne. Uiteraard wisselt ie vervolgens te langzaam om al naar de ortho te mogen, maar ik heb vorig jaar al oneindig genoten van de berg fysio die ik erbij kreeg. Komend jaar weer
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Awwquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog even eenop de kwakkelarij van @:dr_Flash
Daarom hadden wij vorig jaar november de tandarts, die zei enthousiast dat begon 2026 het feest moest gaan starten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al jaren dik verzekerd vanwege de fysio, dus de beugelvergoeding was er al een poosje bij. Maar dan nog ruim de helft zelf betalenMaar de mijne wisselt ook traag, gegeven het dat hij nu pas gaat beginnen.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:23 schreef Blues het volgende:
Pffff 24 spannende uren met een heel zieke g gehad. Met een hell of a night als toetje![]()
Weer een jasje uitgedaan, net bij h.a. geweest maar deze man krabbelt altijd weer op ook![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:23 schreef Blues het volgende:
Pffff 24 spannende uren met een heel zieke g gehad. Met een hell of a night als toetje![]()
Weer een jasje uitgedaan, net bij h.a. geweest maar deze man krabbelt altijd weer op ook![]()
Oh damn it.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:23 schreef Blues het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:49 schreef Blues het volgende:
Gaat wel weer nu, afgezien van knallende koppijn bij mij #hetwentnooit
Bril ophalen
Klinkt afschuwelijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:23 schreef Blues het volgende:
Ik kon 'm zo meezingenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, het went nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:49 schreef Blues het volgende:
Gaat wel weer nu, afgezien van knallende koppijn bij mij #hetwentnooit
Bril ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel bekenden gesproken, ook 2 koorleden, die blijken te werken in het Taalhuis en als gastvrouw.
Wij kregen mee: een grote doos met spekkies, koekjes, theelichtjes, thee, chips, knabbels, fles Cassis limonadeen een doos met een bordspel. Lijkt op ganzenbord/mens erger je niet zo te zien. En een primera bon van ¤40,00.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:17 schreef AnneX het volgende:
En dat was de vrijwilligersdag. Even genetwerkt met de nieuw manager,Jullie zijn in het zonnetje gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel bekenden gesproken, ook 2 koorleden, die blijken te werken in het Taalhuis en als gastvrouw.
Wij kregen mee: een grote doos met spekkies, koekjes, theelichtjes, thee, chips, knabbels, fles Cassis limonadeen een doos met een bordspel. Lijkt op ganzenbord/mens erger je niet zo te zien. En een primera bon van ¤40,00.Wordt dit georganiseerd vanuit de gemeente?
Spoilers!
Georganiseerd door de Bieb organisatie zelf. 170 vrijwilligers…130 aanwezigen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie zijn in het zonnetje gezetWordt dit georganiseerd vanuit de gemeente?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |