-peedquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wacht op een telefoontje van de ortho. Dat leken me vrij stipte mensen. Tegenvaller wel.
Da's duur, rood negerenquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:52 schreef derLudolf het volgende:
Orthochromatisch, oftewel ongevoelig voor rood licht
Of iemand had gewoon veel Kummel en kwel aan julliequote:Op dinsdag 9 december 2025 11:54 schreef derLudolf het volgende:
Kümmel in de hamburger en de koolsalade. Kümmel op mn broodje. Het deed me afvragen of het iets typisch Oostenrijks was (eerste twee dacht ik nog "misschien houdt deze kok er van"), Google bevestigd dat.
Als ik karwijbrood had, waren het meestal ook Duitsers, Oostenrijkers en Polen die dat kochten. Even ervan uitgaande dat dat de kummel is die je bedoeld, want het wordt ook wel gebruikt voor komijn en voor Nigella (Schwarzkümmel).quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:54 schreef derLudolf het volgende:
Kümmel in de hamburger en de koolsalade. Kümmel op mn broodje. Het deed me afvragen of het iets typisch Oostenrijks was (eerste twee dacht ik nog "misschien houdt deze kok er van"), Google bevestigd dat.
Wat verwacht je dat ik zoek bij een orthomoleculair therapeutquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
-peed
-dontist
-pedagoog
-moleculair therapeut
?
Maakt nogal uit in stiptheidsverwachting
Komijn is Kreuzkümmel, Kümmel is inderdaad karwijzaad.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik karwijbrood had, waren het meestal ook Duitsers, Oostenrijkers en Polen die dat kochten. Even ervan uitgaande dat dat de kummel is die je bedoeld, want het wordt ook wel gebruikt voor komijn en voor Nigella (Schwarzkümmel).
Haha, leuk. Leuke bedrijfsnaam ook.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:43 schreef AnneX het volgende:
Ornamenten in de kerstboom 🎄 @:Lucky_Strike
https://www.parool.nl/ps/(...)09556f4ca17fe5f7dc69
Die hangen niet bij Xenos.![]()
En de werkgever beschouwde de uren hieraan besteedt als verlof ? Vakantieuren? Onbetaalde afwezigheid in mentale zin ?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:06 schreef sigme het volgende:
FYI
https://www.canva.com/des(...)tUPu9aGsTo39vg/watch
…quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
En de werkgever beschouwde de uren hieraan besteedt als verlof ? Vakantieuren? Onbetaalde afwezigheid in mentale zin ?
Voor de lol erbij gestopt, dat was de ene waarvan ik zeker wist dat die het niet wasquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat ik zoek bij een orthomoleculair therapeut![]()
Voor het jongmens?quote:Het was de dontist. Ze zei sorry voor de laatheid. Daarna zei ze dat ik een boel geld moet gaan betalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |