-peedquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wacht op een telefoontje van de ortho. Dat leken me vrij stipte mensen. Tegenvaller wel.
Da's duur, rood negerenquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:52 schreef derLudolf het volgende:
Orthochromatisch, oftewel ongevoelig voor rood licht
Of iemand had gewoon veel Kummel en kwel aan julliequote:Op dinsdag 9 december 2025 11:54 schreef derLudolf het volgende:
Kümmel in de hamburger en de koolsalade. Kümmel op mn broodje. Het deed me afvragen of het iets typisch Oostenrijks was (eerste twee dacht ik nog "misschien houdt deze kok er van"), Google bevestigd dat.
Als ik karwijbrood had, waren het meestal ook Duitsers, Oostenrijkers en Polen die dat kochten. Even ervan uitgaande dat dat de kummel is die je bedoeld, want het wordt ook wel gebruikt voor komijn en voor Nigella (Schwarzkümmel).quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:54 schreef derLudolf het volgende:
Kümmel in de hamburger en de koolsalade. Kümmel op mn broodje. Het deed me afvragen of het iets typisch Oostenrijks was (eerste twee dacht ik nog "misschien houdt deze kok er van"), Google bevestigd dat.
Wat verwacht je dat ik zoek bij een orthomoleculair therapeutquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
-peed
-dontist
-pedagoog
-moleculair therapeut
?
Maakt nogal uit in stiptheidsverwachting
Komijn is Kreuzkümmel, Kümmel is inderdaad karwijzaad.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik karwijbrood had, waren het meestal ook Duitsers, Oostenrijkers en Polen die dat kochten. Even ervan uitgaande dat dat de kummel is die je bedoeld, want het wordt ook wel gebruikt voor komijn en voor Nigella (Schwarzkümmel).
Haha, leuk. Leuke bedrijfsnaam ook.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:43 schreef AnneX het volgende:
Ornamenten in de kerstboom 🎄 @:Lucky_Strike
https://www.parool.nl/ps/(...)09556f4ca17fe5f7dc69
Die hangen niet bij Xenos.![]()
En de werkgever beschouwde de uren hieraan besteedt als verlof ? Vakantieuren? Onbetaalde afwezigheid in mentale zin ?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:06 schreef sigme het volgende:
FYI
https://www.canva.com/des(...)tUPu9aGsTo39vg/watch
…quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
En de werkgever beschouwde de uren hieraan besteedt als verlof ? Vakantieuren? Onbetaalde afwezigheid in mentale zin ?
Voor de lol erbij gestopt, dat was de ene waarvan ik zeker wist dat die het niet wasquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat ik zoek bij een orthomoleculair therapeut![]()
Voor het jongmens?quote:Het was de dontist. Ze zei sorry voor de laatheid. Daarna zei ze dat ik een boel geld moet gaan betalen
quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:37 schreef fietsie het volgende:
Komijn mogen ze ook gewoon meteen in de landfill stoppen
Btw; dit was dus van de directie ICT en het filmpje werd gepubliceerd op canva en we mogen niets hosten bij canva. Daarom staat het daar nu nog, natuurlijk. Had ik al ICT gezegd?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
En de werkgever beschouwde de uren hieraan besteedt als verlof ? Vakantieuren? Onbetaalde afwezigheid in mentale zin ?
Ik moest als kind verplicht komijnenkaas eten als dat in huis was, want dat was gezond. (?)quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Jij eet banaan in je avondeten. Ik zou niet verbaasd moeten zijn. Maar dit is zo mogelijk nog bizarder dan de banaan
Misschien met een paar plakjes banaan eropquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest als kind verplicht komijnenkaas eten als dat in huis was, want dat was gezond. (?)
Zo Intens Goor.
Ik ehh.. sjah. Hm.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Btw; dit was dus van de directie ICT en het filmpje werd gepubliceerd op canva en we mogen niets hosten bij canva. Daarom staat het daar nu nog, natuurlijk. Had ik al ICT gezegd?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Btw; dit was dus van de directie ICT en het filmpje werd gepubliceerd op canva en we mogen niets hosten bij canva. Daarom staat het daar nu nog, natuurlijk. Had ik al ICT gezegd?
Ja. Ik ben al jaren dik verzekerd vanwege de fysio, dus de beugelvergoeding was er al een poosje bij. Maar dan nog ruim de helft zelf betalenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voor de lol erbij gestopt, dat was de ene waarvan ik zeker wist dat die het niet was
[..]
Voor het jongmens?
Ik ben, na dagen bouwen aan een Excel, sinds vorig jaar aanvullend verzekerd voor het mijne. Uiteraard wisselt ie vervolgens te langzaam om al naar de ortho te mogen, maar ik heb vorig jaar al oneindig genoten van de berg fysio die ik erbij kreeg. Komend jaar weer
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Awwquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog even eenop de kwakkelarij van @:dr_Flash
Daarom hadden wij vorig jaar november de tandarts, die zei enthousiast dat begon 2026 het feest moest gaan starten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al jaren dik verzekerd vanwege de fysio, dus de beugelvergoeding was er al een poosje bij. Maar dan nog ruim de helft zelf betalenMaar de mijne wisselt ook traag, gegeven het dat hij nu pas gaat beginnen.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:23 schreef Blues het volgende:
Pffff 24 spannende uren met een heel zieke g gehad. Met een hell of a night als toetje![]()
Weer een jasje uitgedaan, net bij h.a. geweest maar deze man krabbelt altijd weer op ook![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:23 schreef Blues het volgende:
Pffff 24 spannende uren met een heel zieke g gehad. Met een hell of a night als toetje![]()
Weer een jasje uitgedaan, net bij h.a. geweest maar deze man krabbelt altijd weer op ook![]()
Oh damn it.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:23 schreef Blues het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:49 schreef Blues het volgende:
Gaat wel weer nu, afgezien van knallende koppijn bij mij #hetwentnooit
Bril ophalen
Klinkt afschuwelijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:23 schreef Blues het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |