abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2025 @ 21:27:29 #201
2651 svann
night-hawk
pi_219505627
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:25 schreef DaMart het volgende:
Weer een tip aan de hunters :X.
Dat zouden ze toch niet meer doorlaten?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_219505718
Goede aflevering, al denk ik dat de productie bewust een lead naar die twee in Tiel heeft doorgelaten richting Denise omdat er vrij weinig leads zijn om een programma te maken _O-

Of de insta van Denise was nog niet in beslag genomen :P

Voor de rest hoop ik wel dat die broers die microdot nog vinden, maar het lijkt me vrij kansloos in dat gras...

Fijn dat de productie ook iedereen een persoonlijke locatie lijkt te hebben gegeven voor de overdracht van info. Dat scheelt in ieder geval stress als er nu iemand gepakt wordt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 15 december 2025 @ 21:37:44 #203
42184 crew  DaMart
pi_219505762
quote:
18s.gif Op maandag 15 december 2025 21:27 schreef svann het volgende:

[..]
Dat zouden ze toch niet meer doorlaten?
Volgens mij gaat dat allemaal langs de redactie en bepaalt die wat doorgelaten wordt. Ik kan me voorstellen dat ze dat doen als er te weinig leads zijn voor de hunters om mee vooruit te kunnen.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_219505787
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:

[..]
Volgens mij gaat dat allemaal langs de redactie en bepaalt die wat doorgelaten wordt. Ik kan me voorstellen dat ze dat doen als er te weinig leads zijn voor de hunters om mee vooruit te kunnen.
Ja dit, nu was door het centrum van Tiel lopen en daar op de grond naar een microdot speuren wellicht ook iets teveel van het goede :P
  Moderator maandag 15 december 2025 @ 21:43:40 #205
42184 crew  DaMart
pi_219505847
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja dit, nu was door het centrum van Tiel lopen en daar op de grond naar een microdot speuren wellicht ook iets teveel van het goede :P
Ja, in een achtertuin valt een stuk minder op.

Als die broers die dot niet vinden, is hun enige hoop nog dat iemand de letters op de kaart herkent als onderdelen van het periodiek systeem. Alleen missen ze dan de aanwijzing van dag 8, maar dat kunnen ze misschien nog ondervangen door dagelijks naar die plek te gaan in de hoop dat de hunters daar niet zijn.
pi_219505849
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Voor de rest hoop ik wel dat die broers die microdot nog vinden, maar het lijkt me vrij kansloos in dat gras...

Ik hoop eigenlijk dat ze die microdot niet vinden. Het is veel interessanter om te zien hoe ze daarmee omgaan en of ze het opgeven, of tegen beter weten in op de vlucht blijven.
pi_219505892
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:37 schreef DaMart het volgende:

[..]
Nee, was mijn fout. Ik wist dat de rest ze ook helemaal in het begin moesten inleveren, en ik dacht dat het kwam door de tip op Martijn, maar was blijkbaar de tip op Denise.
  maandag 15 december 2025 @ 21:49:58 #208
136 V.
Like tears in rain...
pi_219505924
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vooral in het gras
Voor extra uitdaging
FFS
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 december 2025 @ 21:52:51 #209
136 V.
Like tears in rain...
pi_219505973
Ik zou het stuk gras uitsteken en leegschudden boven een wit laken.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 december 2025 @ 21:55:21 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219506005
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:52 schreef V. het volgende:
Ik dacht eraan om een lege kruimeldief te pakken en daarmee dat gebied opzuigen en dan hopen dat je het te pakken krijgt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 15 december 2025 @ 22:06:10 #211
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_219506155
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:43 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze die microdot niet vinden. Het is veel interessanter om te zien hoe ze daarmee omgaan en of ze het opgeven, of tegen beter weten in op de vlucht blijven.
Dat zou een mooie toevoeging zijn.

Maar hoe krijgen die beide teams het voor elkaar om het kwijt te raken _O-
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_219507136
Die broers waren zo knap weggekomen maar dan zo lomp zijn om dat ding boven het gras te openen _O-

Hoop ook dat Suzanne (toch? :@) en Martijn die Linux-stick gaan kraken, want ik vind Robert maar overmoedig met dat ding. Dat ook nog eens op een beetje hooghartige manier van "kijk mij als AI-expert slim zijn, dit gaan ze nooit kraken", al lijkt hij daar nu wel een beetje op terug te komen gelukkig. Sowieso is zijn pincode en het opslaan van al z'n wachtwoorden in Google en dergelijke dingen niet iets wat je van zo'n expert verwacht.

En ook fijn dat de info op de microdot naar unieke locaties per duo verwijst als ik de Voice-over goed begrepen heb. Ik vond de extractie met Pizza Peppi echt een hele leuke dus goed nieuws dat het vooralsnog een vergelijkbare kant op lijkt te gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:22 schreef lars91 het volgende:
Ik zie Jesse en Jelle het nog wel halen. De rest kan ik mij niet voorstellen.
Je hebt ook nog die 2 dames die vandaag niet eens in de uitzending zaten. Zo weinig schermtijd in het begin is vaak ook wel een goede voorspeller voor ver komen.
pi_219507351
Die wachtwoorden lijkt me eerder expres. Daarmee geef je ook aan dat je niks te verbergen hebt in de hoop dat ze dan niet verder gaan zoeken. Hij kon natuurlijk van te voren ook wel bedenken dat ze bij hem extra goed gingen kijken naar zijn computer.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_219507689
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:52 schreef V. het volgende:
Scherp!
pi_219507696
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:34 schreef TheVulture het volgende:

Ik denk niet dat de productie op zoiets doms hen af wil laten vallen. Dus ik denk dat ze hem miraculeus opeens toch vinden maar dat het niet echt gevonden was maar dat de productie hen een nieuwe heeft gegeven. Hoe dan ook, ze gaat ECHT niet hierom afhaken.
pi_219507721

@Selmar: dit camerashot roept wat vragen op:
1) Waarom opeens een witte auto? Je zei vorige week nog dat de Hunters alleen in een niet-zwarte auto mochten rijden als het een doel heeft zich verdekt op te stellen? En daar kan hier geen sprake van zijn want het was een vrij spontane zoekactie dus ze waren al de hele dag met die auto op pad.
2) Als je ziet hoe dit shot genomen is dan steekt die camera(man) ver boven het gras uit en kan het bijna niet dat de Hunter hem niet heeft gezien. Gaat hier dan die regel op dat als ze alleen de camera zien maar niet de vluchters zelf, het telt als niks gezien? En zo ja, hoe gaan de Hunters hier dan mee om? Want je hebt dan kennis over waar ze zijn maar mag er niks mee doen, hoe zorg je ervoor dat ze niet toch hier voordeel uit halen? Of is er dan een regel van bijv: 20 minuten stil staan en niks mogen doen? En is dat dan de reden dat de vluchters konden ontkomen?
  dinsdag 16 december 2025 @ 09:41:01 #217
136 V.
Like tears in rain...
pi_219508024
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:39 schreef d.k. het volgende:
Die wachtwoorden lijkt me eerder expres. Daarmee geef je ook aan dat je niks te verbergen hebt in de hoop dat ze dan niet verder gaan zoeken. Hij kon natuurlijk van te voren ook wel bedenken dat ze bij hem extra goed gingen kijken naar zijn computer.
Ik mag het goddomme hopen, want anders ben je wel een IT-er met chronische carrièremoeheid.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219508065
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:01 schreef ThijsTH het volgende:
[ link | afbeelding ]

@:Selmar: dit camerashot roept wat vragen op:
1) Waarom opeens een witte auto? Je zei vorige week nog dat de Hunters alleen in een niet-zwarte auto mochten rijden als het een doel heeft zich verdekt op te stellen? En daar kan hier geen sprake van zijn want het was een vrij spontane zoekactie dus ze waren al de hele dag met die auto op pad.
2) Als je ziet hoe dit shot genomen is dan steekt die camera(man) ver boven het gras uit en kan het bijna niet dat de Hunter hem niet heeft gezien. Gaat hier dan die regel op dat als ze alleen de camera zien maar niet de vluchters zelf, het telt als niks gezien? En zo ja, hoe gaan de Hunters hier dan mee om? Want je hebt dan kennis over waar ze zijn maar mag er niks mee doen, hoe zorg je ervoor dat ze niet toch hier voordeel uit halen? Of is er dan een regel van bijv: 20 minuten stil staan en niks mogen doen? En is dat dan de reden dat de vluchters konden ontkomen?
Ze doken het gras in omdat er een auto aan kwam. Daarmee was niet gezegd dat het een auto van de Hunter was.
Dit is gewoon een local geweest die toevallig langs reed.
A mind with a heart of it's own
pi_219508100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 08:57 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de productie op zoiets doms hen af wil laten vallen. Dus ik denk dat ze hem miraculeus opeens toch vinden maar dat het niet echt gevonden was maar dat de productie hen een nieuwe heeft gegeven. Hoe dan ook, ze gaat ECHT niet hierom afhaken.
Ja of iemand fluistert ze de verwijzing naar het periodiek systeem in.

Ik moet ook wel zeggen dat ik zo'n microdot qua productiekeuze ook wel een bijzondere vind. Ze zullen het wel specifiek onder de aandacht willen brengen als gegevensdrager, maar het is nogal een precair ding.
pi_219508111
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 06:39 schreef d.k. het volgende:
Denk wel dat hij nat gaat op die VPN-verbindingen die ze nu op de korrel hebben, of die USB-stick die uiteindelijk niet zo waterdicht lijkt als dat hij zelf denkt.
pi_219508215
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:01 schreef ThijsTH het volgende:
[ link | afbeelding ]

@:Selmar: dit camerashot roept wat vragen op:
Volgens mij was dit gewoon een toevallige passant die ze ten onrechte voor Hunter aan hebben gezien.
  dinsdag 16 december 2025 @ 10:20:31 #222
136 V.
Like tears in rain...
pi_219508227
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Denk wel dat hij nat gaat op die VPN-verbindingen die ze nu op de korrel hebben, of die USB-stick die uiteindelijk niet zo waterdicht lijkt als dat hij zelf denkt.
Als hij Tails gebruikt heeft hij een kans, maar als hij echt zo slordig is om 700 wachtwoorden in een Google-doc op te slaan weet ik niet of hij slim genoeg is voor iets als Tails.

Ik denk dat dat echt is trouwens. Als je een dwaalspoor gaat aanleggen, doe je dat niet met 700 wachtwoorden, maar met enkele tientallen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219508425
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:20 schreef V. het volgende:

[..]
Als hij Tails gebruikt heeft hij een kans, maar als hij echt zo slordig is om 700 wachtwoorden in een Google-doc op te slaan weet ik niet of hij slim genoeg is voor iets als Tails.

Ik denk dat dat echt is trouwens. Als je een dwaalspoor gaat aanleggen, doe je dat niet met 700 wachtwoorden, maar met enkele tientallen.
De wachtwoorden waren niet in een Google-doc opgeslagen, maar in Google Passwordmanager. Daar hadden de hunters toegang toe en dus konden ze alle wachtwoorden exporteren naar een CSV bestand.

Je moet natuurlijk wel je passwordmanager goed beveiligen :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_219508455
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Volgens mij was dit gewoon een toevallige passant die ze ten onrechte voor Hunter aan hebben gezien.
Klopt, daarom bleef de camjo ook gewoon staan, want die krijgt een seintje als we dichtbij zijn.
  dinsdag 16 december 2025 @ 11:05:21 #225
12621 tcr
*nix 4ever
pi_219508562
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zodra die gebruik maakt van een Google dienst onder zijn account gaat die al nat, want die inlog gegevens hebben de Hunters. Je kan beter dan gewoon het account van je helper gebruiken...
  dinsdag 16 december 2025 @ 11:20:06 #226
136 V.
Like tears in rain...
pi_219508665
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:51 schreef Rockfire het volgende:

[..]
De wachtwoorden waren niet in een Google-doc opgeslagen, maar in Google Passwordmanager. Daar hadden de hunters toegang toe en dus konden ze alle wachtwoorden exporteren naar een CSV bestand.

Je moet natuurlijk wel je passwordmanager goed beveiligen :P
Ja, hij had toch ook een pincode met 0102 op zijn telefoon? 8)7
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219508682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:56 schreef Selmar het volgende:

[..]
Klopt, daarom bleef de camjo ook gewoon staan, want die krijgt een seintje als we dichtbij zijn.
dan hadden die 2 broers dus rustig kunnen doorlopen, want de camjo ging niet liggen :D
hardcoholic
pi_219508686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:20 schreef V. het volgende:

[..]
Ja, hij had toch ook een pincode met 0102 op zijn telefoon? 8)7
een AI engineer en een beveiligings expert/ethisch hacker zijn toch wel 2 verschillende dingen. Waarom zou je perse als ICT nerd een moeilijk wachtwoord moeten hebben? die willen toch ook gewoon gemak en geen gekut met lange wachtwoorden :D
hardcoholic
  dinsdag 16 december 2025 @ 11:38:25 #229
136 V.
Like tears in rain...
pi_219508742
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:26 schreef Ferdii het volgende:

[..]
een AI engineer en een beveiligings expert/ethisch hacker zijn toch wel 2 verschillende dingen. Waarom zou je perse als ICT nerd een moeilijk wachtwoord moeten hebben? die willen toch ook gewoon gemak en geen gekut met lange wachtwoorden :D
You cannot be serious...

Ik heb op mijn telefoon een 9-cijferige code. Ik verwacht van computertypes minimaal hetzelfde.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219508784
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:38 schreef V. het volgende:

[..]
You cannot be serious...

Ik heb op mijn telefoon een 9-cijferige code. Ik verwacht van computertypes minimaal hetzelfde.
Tja, ik ben financial maar krijg ook wel eens een betalingsherinnering.
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:18:34 #231
136 V.
Like tears in rain...
pi_219509043
Een keer een rekening vergeten is iets anders dan je meest basale digitale security niet op orde hebben.

Van de doorsnee Johanna snap ik dat wel (al begrijp ik het niet, want er wordt genoeg op gehamerd), maar van mensen die in die materie zitten niet.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219509074
quote:

[..]
quote:

[..]
Pfff dan is het wel heel sensationeel gemonteerd.
En dom van de vluchters want het was niet eens een zwarte auto....
pi_219509340
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:18 schreef V. het volgende:
Een keer een rekening vergeten is iets anders dan je meest basale digitale security niet op orde hebben.

Van de doorsnee Johanna snap ik dat wel (al begrijp ik het niet, want er wordt genoeg op gehamerd), maar van mensen die in die materie zitten niet.
Mijn wachtwoorden staan ook opgeslagen in de passwordmanager van Google hoor. Mijn Google-account heeft uiteraard een eigen wachtwoord en 2FA is ingeschakeld. Daar is voor dagelijks gebruik toch helemaal niks mis mee en vind ik zeker niet vallen onder "de meeste basale digitale security niet op orde hebben". Daarbij denk ik aan een post-it op je monitor plakken of een Excel-sheet op je desktop hebben staan ofzo.
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:30:07 #234
136 V.
Like tears in rain...
pi_219509567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Mijn wachtwoorden staan ook opgeslagen in de passwordmanager van Google hoor. Mijn Google-account heeft uiteraard een eigen wachtwoord en 2FA is ingeschakeld. Daar is voor dagelijks gebruik toch helemaal niks mis mee en vind ik zeker niet vallen onder "de meeste basale digitale security niet op orde hebben". Daarbij denk ik aan een post-it op je monitor plakken of een Excel-sheet op je desktop hebben staan ofzo.
Nogmaals: de meest basale digitale Security van een IT- of ander computerdeskundig persoon verschilt echt van de gemiddelde rando. Of zo zou het althans moeten zijn.

Google passwordmanager voor de gemiddelde Johanna is 'mwah, okee' MITS met 2FA, maar dat had deze flapdrol kennelijk ook niet. Sorry, maar dan ben je een faalhaas in je materie.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219509586
Ook in de zorg werken er mensen die roken :{

en financieel adviseurs zullen vast ook wel domme financiele zaken doen

en politie agenten rijden ook te hard

etc :P

gaat net om de prioriteit. Als Bner lijkt het me veel belangrijker om je wachtwoorden op orde te hebben dan een burgelijke ICT nerd met vrouw kind en doorsnee baan. bij deze knul valt het alleen veel meer op omdat ie stoer doet mijn zijn linux USB, maar ondertussen een hoop simpele shit is "vergeten".

@Selmar, hoeveel tijd hebben de kandidaten tussen bericht dat ze deelnemen en daadwerkelijk starten? is er tijd om alles dicht te spijkeren/connecties te leggen etc?
hardcoholic
pi_219509799
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:30 schreef V. het volgende:

[..]
Nogmaals: de meest basale digitale Security van een IT- of ander computerdeskundig persoon verschilt echt van de gemiddelde rando. Of zo zou het althans moeten zijn.

Google passwordmanager voor de gemiddelde Johanna is 'mwah, okee' MITS met 2FA, maar dat had deze flapdrol kennelijk ook niet. Sorry, maar dan ben je een faalhaas in je materie.
Ik vind bezig zijn met je privacy en security (wat ik trouwens 2 verschillende dingen vind) natuurlijk toe te juichen, maar ik vind ook dat je daarin niet moet doorslaan. Die man is niet de president van de VS of de secretaris-generaal van de NAVO maar gewoon een doorsnee burger. Dan is Google passwordmanager met 2FA toch meer dan voldoende en ook een stuk beter dan de gemiddelde user die op elk account Wachtwoord123! heeft.

Zoals @Ferdii zegt valt het nu op omdat hij veel te tof doet met z'n Linux-boot en denkt dat hij de digitale security volledig onder controle heeft, maar voor dagelijks gebruik van een doodnormale man als hij is het toch meer dan prima zo.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:15:45 #237
136 V.
Like tears in rain...
pi_219510285
Tja, dan moet je misschien niet meedoen met Hunted en interessant lopen doen met je usb-stickie.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219510315
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:30 schreef V. het volgende:
Misschien had hij dat wel. Ze hebben alle gegevensdragers inclusief mobiel in handen en dan is die 2FA maar een klein extra drempeltje.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:22:13 #239
136 V.
Like tears in rain...
pi_219510332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:19 schreef Elleska het volgende:

[..]
Misschien had hij dat wel. Ze hebben alle gegevensdragers inclusief mobiel in handen en dan is die 2FA maar een klein extra drempeltje.
Niet als je het goed doet. Dat is nou net de gedachte achter het hele principe.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219510932
Verbaasd me wel dat zijn telefoon code zo makkelijk te kraken is. Als ik mijn pincode 3x verkeerd invul knalt ie al in een tijdslot. En dat loopt per keer fout op. Valt dat te omzeilen?
hardcoholic
pi_219511075
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:15 schreef V. het volgende:
Tja, dan moet je misschien niet meedoen met Hunted en interessant lopen doen met je usb-stickie.
Dat tof lopen doen met die stick moet je inderdaad niet doen, maar verder vind ik het niet zo raar allemaal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:25 schreef Ferdii het volgende:
Verbaasd me wel dat zijn telefoon code zo makkelijk te kraken is. Als ik mijn pincode 3x verkeerd invul knalt ie al in een tijdslot. En dat loopt per keer fout op. Valt dat te omzeilen?
De voice-over zei dat het enkele uren tot meerdere dagen kan duren voordat dat apparaat de code heeft gekraakt. Zo'n ding zal ongetwijfeld binnen een seconde duizenden codes kunnen invoeren, dus kan me best voorstellen dat de overgrote deel van die tijd gaat zitten in wachten tot dat tijdslot is afgelopen :P
En als je begint bij 0000, 0001, 0002 etc dan ben je snel bij 0102.
pi_219513167
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:25 schreef Ferdii het volgende:
https://www.magnetforensics.com/products/magnet-graykey/
  dinsdag 16 december 2025 @ 22:24:40 #243
2651 svann
night-hawk
pi_219513708
quote:
Wauw, binnen het uur?
Bij een staandaard 4-cijferige pincode, of ook bij bijvoorbeeld een 9-cijferige?
Dit gaat toch vooral over het ontgrendelen van een mobiel of ander device.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 16 december 2025 @ 22:30:38 #244
136 V.
Like tears in rain...
pi_219513774
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 22:24 schreef svann het volgende:

[..]
Wauw, binnen het uur?
Bij een staandaard 4-cijferige pincode, of ook bij bijvoorbeeld een 9-cijferige?
Dit gaat toch vooral over het ontgrendelen van een mobiel of ander device.
Dat wil ik ook wel weten, al wens ik ze veel succes met mijn telefoon met GrapheneOS.

[ Bericht 4% gewijzigd door V. op 16-12-2025 22:43:32 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 december 2025 @ 23:25:30 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219514208
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 22:30 schreef V. het volgende:

GrapheneOS
Kenners weten _O_ .
Huilen dan.
  maandag 22 december 2025 @ 20:25:53 #246
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563029
We gaan weer verder *O*
Fuck the EBU.
pi_219563074
Ik hoop wel dat er vandaag wat voortvluchtigen gepakt gaan worden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 22 december 2025 @ 20:28:39 #248
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563089
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zijn er al twee gepakt.

En waarom wil je dat de Hunters meer info krijgen?
Fuck the EBU.
pi_219563110
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar niet door een laffe tip.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 20:35:11 #250
42184 crew  DaMart
pi_219563204
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ligt eraan wie ze pakken dan, niet iedereen heeft alle info nog... :P.
pi_219563213
Net op tijd thuis :) Succes Huntee's
pi_219563220
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Er is 1 duo die hun info in het gras heeft laten vallen. Die waren al in het vizier.
pi_219563257
Duo's denken veilig te zijn, staan met 1-0 achter
  maandag 22 december 2025 @ 20:38:54 #254
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219563258
Ze waren wel opzichtig door het centrum van Tiel aan het lopen.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 20:40:03 #255
42184 crew  DaMart
pi_219563275
Hoogezand ligt in Friesland? Weer wat geleerd.
pi_219563341
Sufferd
  maandag 22 december 2025 @ 20:43:35 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219563343
Dombo
pi_219563344
Hou op met mij.
pi_219563346
Je zou zeggen ze vinden het wel, zo lang in beeld

Wat een kneuzen
  maandag 22 december 2025 @ 20:43:47 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563350
:')
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 20:43:49 #261
42184 crew  DaMart
pi_219563351
Dan vind je iets wat lijkt op wat je zocht, gooi je het weer weg _O-.
  maandag 22 december 2025 @ 20:44:15 #262
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563355
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:43 schreef StephanL het volgende:
Je zou zeggen ze vinden het wel, zo lang in beeld

Wat een kneuzen
En gooien het weer weg. En mevrouw vindt het nog een keer.
Fuck the EBU.
  maandag 22 december 2025 @ 20:44:28 #263
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_219563361
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:43 schreef DaMart het volgende:
En gewoon vol blijven houden dat dat het niet is…
Fuck the EBU
  maandag 22 december 2025 @ 20:44:29 #264
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219563362
quote:
Ze waren toch op zoek naar dat kleine ding anders konden ze niet verder zeiden ze nog...
  maandag 22 december 2025 @ 20:44:39 #265
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563365
quote:
Echt he. |:(
Fuck the EBU.
pi_219563370
_O-
pi_219563377
Mevrouw weet het beter _O-
  maandag 22 december 2025 @ 20:46:02 #268
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_219563386
Ze hebben zoveel geluk met die vrouw….
Fuck the EBU
pi_219563394
Top helpster!!
  maandag 22 december 2025 @ 20:47:00 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219563397
Die gasten gaan ook niet bedenken over het periodiek systeem, dan moet ook iemand dat zeggen.
  maandag 22 december 2025 @ 20:47:23 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563402
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:47 schreef Momo het volgende:
Die gasten gaan ook niet bedenken over het periodiek systeem, dan moet ook iemand dat zeggen.
Idd.
Fuck the EBU.
  maandag 22 december 2025 @ 20:47:27 #272
136 V.
Like tears in rain...
pi_219563404
NEEEEEEEEEEEEEEE

Wat een oetlul
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219563406
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:46 schreef Yesse het volgende:
Ze hebben zoveel geluk met die vrouw….
En ze doen nog lullig tegen haar ook. Ik had het dingetje ver weg gesmeten als ik haar was
Alius aliud dicit
pi_219563410
quote:
Als ze met een biologieleraar door een microscoop kijken, zal die wel het periodiek systeem herkennen denk ik.
pi_219563424
quote:
Dat denk ik bij bijna alle deelnemers.
  maandag 22 december 2025 @ 20:49:32 #276
136 V.
Like tears in rain...
pi_219563427
Zijn die lui van nature zo dom of hebben ze erop geoefend?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219563441
EN DAT IS? :D
  maandag 22 december 2025 @ 20:50:29 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563442
Biologieleraar to the rescue.
Fuck the EBU.
  maandag 22 december 2025 @ 20:50:40 #279
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563445
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:50 schreef Urquhart het volgende:
EN DAT IS? :D
wel eerlijk.
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 20:50:49 #280
42184 crew  DaMart
pi_219563450
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Als ze met een biologieleraar door een microscoop kijken, zal die wel het periodiek systeem herkennen denk ik.
Die mazzel hebben ze inderdaad ook weer :Y.
pi_219563454
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
wel eerlijk.
Dat wel natuurlijk :)
  maandag 22 december 2025 @ 20:52:24 #282
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219563479
Coördinaten kennen ze wel gelukkig
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 20:55:36 #283
42184 crew  DaMart
pi_219563540
Deze helper helpt nu de hunters.
pi_219563543
Lekker bezig Alex
pi_219563544
Neeeee je was zo goed bezig.
  maandag 22 december 2025 @ 20:56:40 #286
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219563564
Volgens mij heeft wel elk team een andere coördinaten toch?
pi_219563572
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:56 schreef Momo het volgende:
Dat dacht ik ook.
pi_219563578
Keihard op camerabeelden.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 20:57:37 #289
42184 crew  DaMart
pi_219563581
quote:
Klopt :Y.
  maandag 22 december 2025 @ 20:58:02 #290
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563591
quote:
Zo heb ik het wel begrepen van de voice-over, ja.
Fuck the EBU.
pi_219563626
Deze kneuzen mogen wel opgepakt worden.
pi_219563627
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:55 schreef DaMart het volgende:
Deze helper helpt nu de hunters.
Ach, een dag later is het minder erg :)
  maandag 22 december 2025 @ 21:03:49 #293
136 V.
Like tears in rain...
pi_219563681
Doe goddomme eens zelf wat.

"Meneer, we moeten een puzzel doen. Kunt u meekijken?"
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219563684
Dat Groningse duo waren geen vader en dochter toch? Op een of andere manier denk ik dat elke keer als ik ze zie :')
pi_219563693
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
Dat Groningse duo waren geen vader en dochter toch? Op een of andere manier denk ik dat elke keer als ik ze zie :')
Nee echtpaar
  maandag 22 december 2025 @ 21:06:51 #296
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219563717
Hoezo zijn er filmpjes. :{
Fuck the EBU.
  maandag 22 december 2025 @ 21:08:11 #297
136 V.
Like tears in rain...
pi_219563739
Geen mfa... Sheeesh
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219563750
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:08 schreef V. het volgende:
Geen mfa... Sheeesh
En alle wachtwoorden in je Google account opslaan. Wat een expert he?
  maandag 22 december 2025 @ 21:09:00 #299
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_219563751
Zo dan, daarom moet je dus niet alle informatie op dezelfde plek uitzoeken
Fuck the EBU
pi_219563757
Aardige vent maar lult wel alles door _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: