Er is 1 duo die hun info in het gras heeft laten vallen. Die waren al in het vizier.quote:Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn er al twee gepakt.
En waarom wil je dat de Hunters meer info krijgen?
En gooien het weer weg. En mevrouw vindt het nog een keer.quote:Op maandag 22 december 2025 20:43 schreef StephanL het volgende:
Je zou zeggen ze vinden het wel, zo lang in beeld
Wat een kneuzen
En gewoon vol blijven houden dat dat het niet is…quote:Op maandag 22 december 2025 20:43 schreef DaMart het volgende:
Dan vind je iets wat lijkt op wat je zocht, gooi je het weer weg.
Ze waren toch op zoek naar dat kleine ding anders konden ze niet verder zeiden ze nog...quote:Op maandag 22 december 2025 20:43 schreef DaMart het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 22 december 2025 20:43 schreef DaMart het volgende:
Idd.quote:Op maandag 22 december 2025 20:47 schreef Momo het volgende:
Die gasten gaan ook niet bedenken over het periodiek systeem, dan moet ook iemand dat zeggen.
En ze doen nog lullig tegen haar ook. Ik had het dingetje ver weg gesmeten als ik haar wasquote:
Als ze met een biologieleraar door een microscoop kijken, zal die wel het periodiek systeem herkennen denk ik.quote:Op maandag 22 december 2025 20:47 schreef Momo het volgende:
Die gasten gaan ook niet bedenken over het periodiek systeem, dan moet ook iemand dat zeggen.
Dat denk ik bij bijna alle deelnemers.quote:Op maandag 22 december 2025 20:47 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |