Kampioen goedquote:Op maandag 8 december 2025 19:00 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Kampioen: Uruguay
Verliezer: België
quote:Op maandag 8 december 2025 20:34 schreef hvan het volgende:
Uruguay - Argentinië. Uruguay won deze finale ☺
Ik krik het niveau maar een beetje omhoog dacht ikquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ja dit is wel heel moeilijk hoor. Ik denk dat ze er weinig van hebben gebakken hierna. 2 wedstrijden gewonnen
Ik zou 0 gokken...quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:58 schreef hvan het volgende:
[..]
Ik krik het niveau maar een beetje omhoog dacht ik
Maar je antwoord is helaas niet goed
Dit is helemaal goed!quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk in 2014 gewonnen van Engeland en that's it.
Nee! Iets later.quote:
Deze is wel lastig hoor. Voor de echte kenner niet, maar weet niet of @tong80 deze zou weten.quote:
Luis Garcia?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:16 schreef mitt het volgende:
Aangezien @:Mexicanobakker verzaakt.
Wie is dit? Standje moeilijk
[ afbeelding ]
Ik heb het opgezocht.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:16 schreef mitt het volgende:
Aangezien @:Mexicanobakker verzaakt.
Wie is dit? Standje moeilijk
[ afbeelding ]
Achternaam is (deels) goed, maar niet de juiste persoon.quote:
Jij bent geen kenner.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht.
Ik heb werkelijk nog nooit van de goede man gehoord.
Ja dat wordt me nu pijnlijk duidelikquote:
We zullen wel te jong zijnquote:Op woensdag 17 december 2025 10:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat wordt me nu pijnlijk duidelik
Dat denk ikquote:
Lekker!quote:
Makkelijke vragen, daar hou ik vanquote:Op woensdag 17 december 2025 13:06 schreef Steven184 het volgende:
Wie scoorde het openingsdoelpunt in de WK finale van 1982 tussen Italie en West-Duitsland?
Uiteraard goed!quote:Op woensdag 17 december 2025 13:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Makkelijke vragen, daar hou ik van
Rossi
Wedstrijd van Colombia?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:56 schreef Zorro het volgende:
Wie zei dit en bij welke wedstrijd?
„Die keeper van *** moet zich nu toch in z'n thuisland wanen zoals er op 'm geschoten wordt.”
Nee, noordelijkerquote:
Dat is weer te noordelijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Theo Reitsma bij Nederland-Mexico wk 1998?
Klinkt als Rik de Saedeleer. Gokje, Costa Rica 1990?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is weer te noordelijk.
Hint: Dat schieten op die keeper was niet helemaal buiten de context van de wedstrijd
Rik is goed, de wedstrijd nietquote:Op donderdag 18 december 2025 23:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klinkt als Rik de Saedeleer. Gokje, Costa Rica 1990?
El Salvador-Hongarije ofzo?quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rik is goed, de wedstrijd niet
Hint: Het land van de betreffende doelman lag wel in die regio. Nou nog trouwens
Preciesquote:
Het ging me ook niet om te lang geleden maar ik ben niet zo in de Mexicanelarij uit die tijd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:35 schreef mitt het volgende:
Mijn Mexicaan van 94/98 is te lang geleden maar je weet wel iets over 82 en Rik de Saedeleer. Wat is dit @:Zorro ?
grootste overwinning ooit (12-1?) op een WK.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies
Bonus: Wat maakt die wedstrijd bijzonder (wat ook de reden is dar Rik die opmerking maakte)
Ik reken het goedquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
grootste overwinning ooit (12-1?) op een WK.
Ik gok Noord Korea eerste doelpunt op een WK in 66?quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:44 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Welke legendarische goal staat hier op het punt gescoord te worden.
Bliksemsnel, welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik gok Noord Korea eerste doelpunt op een WK in 66?
Oef, zou ik niet weten. Aan de shirt te zien Italië? Maar dat zou wel heel bijzonder zijn.quote:
Uiteraard stond Italie weer eens aan de verrassende zijde. Enig idee wat betreft jaartal (de doelpuntenmaker was Kim, Park, Lee noch Mo Tae-bum, dus die mag verexcuseerd blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Oef, zou ik niet weten. Aan de shirt te zien Italië? Maar dat zou wel heel bijzonder zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Het is overigens geen echte foto, maar een still van een youtubefilmpje.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard stond Italie weer eens aan de verrassende zijde. Enig idee wat betreft jaartal (de doelpuntenmaker was Kim, Park, Lee noch Mo Tae-bum, dus die mag verexcuseerd blijven.Nee die wist ik ff nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Ah vandaarquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is overigens geen echte foto, maar een still van een youtubefilmpje.
WK98 finale Frankrijk-Brazilië?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:03 schreef mitt het volgende:
[ afbeelding ]
Welke wedstrijd en noem ze allemaal
quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
WK98 finale Frankrijk-Brazilië?
Zidane, Desailly, Boghosian?, Thuram, Guivarc'h, Petit, Karembeu, Dyorkaeff, Deschamps, Barthez, Lizerazu.
Als je heel goed kijkt staat de wedstrijd trouwens ook op de wedstrijdfaan. Qua kale Franse verdedigers zou ik alleen met enige zekerheid durven stellen dat dat dan niet Boli was. Gelukkig pakt @Bomenverzameling 'm even op.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:08 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
Alleen Boghossian klopt niet, die had heel veel haar![]()
Deze verdediger moest Laurent Blanc vervangen door zijn rode kaart in de halve finale.
Spelling incorrect maar we doen het er meequote:
Ik weet alleen de scheidsrechter met torren in zijn hoofd volgens Frank Snoeksquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:18 schreef -XOR- het volgende:
In 2006 speelden Portugal en Nederland de wedstrijd die de geschiedenis in is gegaan als "The Battle of Nuremburg". De scheidsrechter trok die wedstrijd 4 rode kaarten (alle 4 de som van 2xgeel). Wie was de scheidsrechter en wie ontvingen de rode kaarten?
Scheidsrechter Ivanov, rood voor Bouhlahrouz, Van Bronckhorst, Deco en Costinha?quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:18 schreef -XOR- het volgende:
In 2006 speelden Portugal en Nederland de wedstrijd die de geschiedenis in is gegaan als "The Battle of Nuremburg". De scheidsrechter trok die wedstrijd 4 rode kaarten (alle 4 de som van 2xgeel). Wie was de scheidsrechter en wie ontvingen de rode kaarten?
quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:27 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Scheidsrechter Ivanov, rood voor Bouhlahrouz, Van Bronckhorst, Deco en Costinha?
Volgens mij ergens in de jaren 80quote:Op zondag 21 december 2025 14:23 schreef mitt het volgende:
Wanneer deed Kameroen voor het eerst mee met het WK?
quote:Op zondag 21 december 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij ergens in de jaren 80
1982??
De enige Kameroeniaan die ik van naam ken is Milla, maar dat zal wel nietquote:Op zondag 21 december 2025 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wie scoorde namens Kameroen de 1-0 tegen Argentinië op het WK1990?
Oman Biyikquote:Op zondag 21 december 2025 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wie scoorde namens Kameroen de 1-0 tegen Argentinië op het WK1990?
Zeker weten!quote:
Zeker!quote:Op zondag 21 december 2025 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat zal dan wel Mario vd Ende zijn?
Waar blijft de vraag?quote:Op zondag 21 december 2025 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat zal dan wel Mario vd Ende zijn?
Wie was in 1998 de spits van Oranje tegen Zuid-Korea?quote:
Hasselbaink?quote:Op maandag 22 december 2025 21:58 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wie was in 1998 de spits van Oranje tegen Zuid-Korea?
Phillip Cocuquote:Op maandag 22 december 2025 21:58 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wie was in 1998 de spits van Oranje tegen Zuid-Korea?
Kluivert was volgens mij geschorst vanwege zijn rode kaart tegen België.quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hasselbaink?
Kluivert zal het dan wel niet geweest zijn.
quote:Op maandag 22 december 2025 23:28 schreef Sdivad het volgende:
Linksback wegens schorsing Numan en beenbreuk Bogarde?
Itsliaan... ik gok dan R. Baggioquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:27 schreef Sdivad het volgende:
Wie miste de beslissende penalty in de serie tussen Frankrijk en Italië in 1998?
Di Biagio knalde keihard op de lat. Maar weet niet meer of het de beslissende was?quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:27 schreef Sdivad het volgende:
Wie miste de beslissende penalty in de serie tussen Frankrijk en Italië in 1998?
Dat was 'm inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Di Biagio knalde keihard op de lat. Maar weet niet meer of het de beslissende was?
@mitt ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Sdivad het volgende:
Delvecchio, Wiltord, Trezeguet, Zidane, Materazzi
Helemaal goedquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Sdivad het volgende:
Delvecchio, Wiltord, Trezeguet, Zidane, Materazzi
Was dat niet de knipoog Kroaat? Vida?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:57 schreef Sdivad het volgende:
Wie kreeg ooit 3 gele kaarten in 1 wedstrijd voordat hij rood kreeg?
Josip Simunicquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:57 schreef Sdivad het volgende:
Wie kreeg ooit 3 gele kaarten in 1 wedstrijd voordat hij rood kreeg?
Australië, Graham Pollquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tegen welk land kreeg hij die gele kaarten en wie floot er?
Archie Thompsonquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Guus Hiddink is in 2006 niet alleen trainer van PSV, maar ook bondscoach van Australië. Welke Australiër haalt hij begin dat jaar naar Eindhoven om hem klaar te stomen voor het WK? De speler in kwestie zou uiteindelijk zeven minuten voor PSV spelen en geen enkele minuut op het WK.
Kan me dus echt niet herinneren dat hij bij PSV is geweestquote:
Yes, en inderdaad erg weinig indruk gemaaktquote:
Morgen kom ik met een vraag als ik het niet vergeetquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
VS in 1930, Zuid-Korea 2002 en Marokko 2022
Als 't in z'n straatje valtquote:
Tim Cahill?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als 't in z'n straatje valt
Er zijn zestig spelers die meer dan vijf WK-doelpunten achter hun naam hebben staan. Slechts één daarvan komt niet uit Europa of Zuid-Amerika. Wie is dat? Hij scoorde op de WK's van 2006, 2010 en 2014.
Nope. Ander continent.quote:
Ayew?quote:
Warm...quote:
Gyan danquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |