@mitt ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Sdivad het volgende:
Delvecchio, Wiltord, Trezeguet, Zidane, Materazzi
Helemaal goedquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Sdivad het volgende:
Delvecchio, Wiltord, Trezeguet, Zidane, Materazzi
Was dat niet de knipoog Kroaat? Vida?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:57 schreef Sdivad het volgende:
Wie kreeg ooit 3 gele kaarten in 1 wedstrijd voordat hij rood kreeg?
Josip Simunicquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:57 schreef Sdivad het volgende:
Wie kreeg ooit 3 gele kaarten in 1 wedstrijd voordat hij rood kreeg?
Australië, Graham Pollquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tegen welk land kreeg hij die gele kaarten en wie floot er?
Archie Thompsonquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Guus Hiddink is in 2006 niet alleen trainer van PSV, maar ook bondscoach van Australië. Welke Australiër haalt hij begin dat jaar naar Eindhoven om hem klaar te stomen voor het WK? De speler in kwestie zou uiteindelijk zeven minuten voor PSV spelen en geen enkele minuut op het WK.
Kan me dus echt niet herinneren dat hij bij PSV is geweestquote:
Yes, en inderdaad erg weinig indruk gemaaktquote:
Morgen kom ik met een vraag als ik het niet vergeetquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
VS in 1930, Zuid-Korea 2002 en Marokko 2022
Als 't in z'n straatje valtquote:
Tim Cahill?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als 't in z'n straatje valt
Er zijn zestig spelers die meer dan vijf WK-doelpunten achter hun naam hebben staan. Slechts één daarvan komt niet uit Europa of Zuid-Amerika. Wie is dat? Hij scoorde op de WK's van 2006, 2010 en 2014.
Nope. Ander continent.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |