abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219700823
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
VS in 1930, Zuid-Korea 2002 en Marokko 2022
^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219701453
Zandmannetje weet veel :Y
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219709478
quote:
12s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:43 schreef mitt het volgende:
Zandmannetje weet veel :Y
Als 't in z'n straatje valt :Y

Er zijn zestig spelers die meer dan vijf WK-doelpunten achter hun naam hebben staan. Slechts één daarvan komt niet uit Europa of Zuid-Amerika. Wie is dat? Hij scoorde op de WK's van 2006, 2010 en 2014.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219709729
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Als 't in z'n straatje valt :Y

Er zijn zestig spelers die meer dan vijf WK-doelpunten achter hun naam hebben staan. Slechts één daarvan komt niet uit Europa of Zuid-Amerika. Wie is dat? Hij scoorde op de WK's van 2006, 2010 en 2014.
Tim Cahill?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219710463
quote:
12s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:27 schreef mitt het volgende:

[..]
Tim Cahill?
Nope. Ander continent.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219710579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nope. Ander continent.
Ayew?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219710828
quote:
12s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef mitt het volgende:

[..]
Ayew?
Warm...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219710848
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Warm...
Gyan dan :+
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219711043
quote:
12s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef mitt het volgende:

[..]
Gyan dan :+
:Y.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219821113
Wat is er bijzonder aan de openingswedstrijd van het komende WK?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219822345
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er bijzonder aan de openingswedstrijd van het komende WK?
Het is dezelfde als die van 2010?
pi_219823274
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:32 schreef Sdivad het volgende:

[..]
Het is dezelfde als die van 2010?
:Y, op de dag af 16 jaar later.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219832548
Om even bij Zuid-Afrika te blijven: hoeveel doelpunten scoorde Zuid-Afrika op het eerste WK waar ze aan deelnamen?
pi_219832759
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:28 schreef Sdivad het volgende:
Om even bij Zuid-Afrika te blijven: hoeveel doelpunten scoorde Zuid-Afrika op het eerste WK waar ze aan deelnamen?
Eén? Benni tegen Denemarken in 1998?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219845379
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Eén? Benni tegen Denemarken in 1998?
Onder andere, maar niet volledig.
pi_219888313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:13 schreef Sdivad het volgende:

[..]
Onder andere, maar niet volledig.
Hint is nodig geloof ik.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219889378
quote:
12s.gif Op woensdag 21 januari 2026 07:38 schreef mitt het volgende:

[..]
Hint is nodig geloof ik.
Een hint? Het is een getal, meer dan 1 blijkbaar, en ze speelden nog tegen Frankrijk en Saoedi-Arabië
pi_219889459
Tegen Frankrijk was het 3-0 en tegen Saudi-Arabië kunnen ze iig niet gewonnen hebben want ze vlogen eruit. Dus gelijkspel 1-1 of 2-2 meest aannemelijk dus 2 of 3 keer :7.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219889580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tegen Frankrijk was het 3-0 en tegen Saudi-Arabië kunnen ze iig niet gewonnen hebben want ze vlogen eruit. Dus gelijkspel 1-1 of 2-2 meest aannemelijk dus 2 of 3 keer :7.
2-2 inderdaad, dus 3 totaal.
pi_220151388
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220487912
quote:
12s.gif Op maandag 8 december 2025 18:53 schreef mitt het volgende:
In 1930 werd het eerste WK gehouden. Wie werd er wereldkampioen en wie verloor de finale?
Uruguay of zweden
pi_220496447
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
Die van Argentinië moet ik je schuldig blijven. Mexico is Bora lastige achternaam . Multitunic oid
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220793718
[/quote]
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
Van Argentinie is het Menotti of Bilardo, ik haal die 2 altijd door elkaar.

Coach van Schotland, Alex Ferguson is ook nog alive and kicking

Van alle andere landen behalve Belgie, Engeland, Frankrijk en West-Duitsland kan ik me de bondscoach niet herinneren, maar die zijn alle 4 overleden.
pi_220797199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:16 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Van Argentinie is het Menotti of Bilardo, ik haal die 2 altijd door elkaar.

Coach van Schotland, Alex Ferguson is ook nog alive and kicking

Van alle andere landen behalve Belgie, Engeland, Frankrijk en West-Duitsland kan ik me de bondscoach niet herinneren, maar die zijn alle 4 overleden.
Het is Bilardo inderdaad, en @Bomenverzameling had Bora Milatinovic grotendeels goed dus dan zijn we er.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220803967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is Bilardo inderdaad, en @:Bomenverzameling had Bora Milatinovic grotendeels goed dus dan zijn we er.
Ben toch wel benieuwd wie de andere 4 nog levenden zijn. Zullen geen "o ja-tjes" zijn als je op de bondscoaches van Canada, Irak, Algerije en Bulgarije doelt.
pi_220808421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:49 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Ben toch wel benieuwd wie de andere 4 nog levenden zijn. Zullen geen "o ja-tjes" zijn als je op de bondscoaches van Canada, Irak, Algerije en Bulgarije doelt.
Nee ik vroeg die daarom ook niet, al zie ik dat de formulering beter had gekund.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_221030089
Iemand nog een nieuwe vraag? :+
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:39:41 #148
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221030160
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:26 schreef mitt het volgende:
Iemand nog een nieuwe vraag? :+
Hoe heette de hond die in 1966 de gestolen wereldbeker, toen nog de Jules Rimet cup, terug vond?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221030218
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hoe heette de hond die in 1966 de gestolen wereldbeker, toen nog de Jules Rimet cup, terug vond?
Je zou denken dat dit satire is maar het is inderdaad waargebeurd. Naam weet ik in ieder geval niet meer ;)
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221033477
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hoe heette de hond die in 1966 de gestolen wereldbeker, toen nog de Jules Rimet cup, terug vond?
Ik heb daar pakweg 3 maanden geleden een korte docu over gezien op Ziggo of ESPN. Ik dacht iets van Pickles?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')