@mitt ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Sdivad het volgende:
Delvecchio, Wiltord, Trezeguet, Zidane, Materazzi
Helemaal goedquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Sdivad het volgende:
Delvecchio, Wiltord, Trezeguet, Zidane, Materazzi
Was dat niet de knipoog Kroaat? Vida?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:57 schreef Sdivad het volgende:
Wie kreeg ooit 3 gele kaarten in 1 wedstrijd voordat hij rood kreeg?
Josip Simunicquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:57 schreef Sdivad het volgende:
Wie kreeg ooit 3 gele kaarten in 1 wedstrijd voordat hij rood kreeg?
Australië, Graham Pollquote:Op vrijdag 26 december 2025 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tegen welk land kreeg hij die gele kaarten en wie floot er?
Archie Thompsonquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Guus Hiddink is in 2006 niet alleen trainer van PSV, maar ook bondscoach van Australië. Welke Australiër haalt hij begin dat jaar naar Eindhoven om hem klaar te stomen voor het WK? De speler in kwestie zou uiteindelijk zeven minuten voor PSV spelen en geen enkele minuut op het WK.
Kan me dus echt niet herinneren dat hij bij PSV is geweestquote:
Yes, en inderdaad erg weinig indruk gemaaktquote:
Morgen kom ik met een vraag als ik het niet vergeetquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
VS in 1930, Zuid-Korea 2002 en Marokko 2022
Als 't in z'n straatje valtquote:
Tim Cahill?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als 't in z'n straatje valt
Er zijn zestig spelers die meer dan vijf WK-doelpunten achter hun naam hebben staan. Slechts één daarvan komt niet uit Europa of Zuid-Amerika. Wie is dat? Hij scoorde op de WK's van 2006, 2010 en 2014.
Nope. Ander continent.quote:
Ayew?quote:
Warm...quote:
Gyan danquote:
quote:
Het is dezelfde als die van 2010?quote:Op maandag 12 januari 2026 20:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er bijzonder aan de openingswedstrijd van het komende WK?
quote:
Eén? Benni tegen Denemarken in 1998?quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:28 schreef Sdivad het volgende:
Om even bij Zuid-Afrika te blijven: hoeveel doelpunten scoorde Zuid-Afrika op het eerste WK waar ze aan deelnamen?
Onder andere, maar niet volledig.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eén? Benni tegen Denemarken in 1998?
Hint is nodig geloof ik.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:13 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Onder andere, maar niet volledig.
Een hint? Het is een getal, meer dan 1 blijkbaar, en ze speelden nog tegen Frankrijk en Saoedi-Arabiëquote:
2-2 inderdaad, dus 3 totaal.quote:Op woensdag 21 januari 2026 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tegen Frankrijk was het 3-0 en tegen Saudi-Arabië kunnen ze iig niet gewonnen hebben want ze vlogen eruit. Dus gelijkspel 1-1 of 2-2 meest aannemelijk dus 2 of 3 keer.
Uruguay of zwedenquote:Op maandag 8 december 2025 18:53 schreef mitt het volgende:
In 1930 werd het eerste WK gehouden. Wie werd er wereldkampioen en wie verloor de finale?
Die van Argentinië moet ik je schuldig blijven. Mexico is Bora lastige achternaam . Multitunic oidquote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
Van Argentinie is het Menotti of Bilardo, ik haal die 2 altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
Het is Bilardo inderdaad, en @Bomenverzameling had Bora Milatinovic grotendeels goed dus dan zijn we er.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Van Argentinie is het Menotti of Bilardo, ik haal die 2 altijd door elkaar.
Coach van Schotland, Alex Ferguson is ook nog alive and kicking
Van alle andere landen behalve Belgie, Engeland, Frankrijk en West-Duitsland kan ik me de bondscoach niet herinneren, maar die zijn alle 4 overleden.
Ben toch wel benieuwd wie de andere 4 nog levenden zijn. Zullen geen "o ja-tjes" zijn als je op de bondscoaches van Canada, Irak, Algerije en Bulgarije doelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is Bilardo inderdaad, en @:Bomenverzameling had Bora Milatinovic grotendeels goed dus dan zijn we er.
Nee ik vroeg die daarom ook niet, al zie ik dat de formulering beter had gekund.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wie de andere 4 nog levenden zijn. Zullen geen "o ja-tjes" zijn als je op de bondscoaches van Canada, Irak, Algerije en Bulgarije doelt.
Hoe heette de hond die in 1966 de gestolen wereldbeker, toen nog de Jules Rimet cup, terug vond?quote:
Je zou denken dat dit satire is maar het is inderdaad waargebeurd. Naam weet ik in ieder geval niet meerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe heette de hond die in 1966 de gestolen wereldbeker, toen nog de Jules Rimet cup, terug vond?
Ik heb daar pakweg 3 maanden geleden een korte docu over gezien op Ziggo of ESPN. Ik dacht iets van Pickles?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe heette de hond die in 1966 de gestolen wereldbeker, toen nog de Jules Rimet cup, terug vond?
Correct, een border, een jaar later heeft hij zichzelf gewurgd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik heb daar pakweg 3 maanden geleden een korte docu over gezien op Ziggo of ESPN. Ik dacht iets van Pickles?
Dat zal vast wel tegen Noord-Korea geweest zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:48 schreef TweedeKlum het volgende:
In de jaren 60 had Portugal het fenomeen Eusebio, beste Portugese voetballer ooit. Hoeveel goals scoorde hij in 1 wedstrijd op het WK'66, wie was de tegenstander en hoe was het scoreverloop?
Dat is goed.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal vast wel tegen Noord-Korea geweest zijn.
Hulde.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:35 schreef Sdivad het volgende:
0-3 en met 4 goals van Eusebio omgebogen naar 5-3, meen ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |