abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219569305
Frankijk en Italie speelde 7x op een EK of WK. Noem 5 doelpuntenmakers.

1938
1978
1986
1998
2000
2006
2008
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219570279
Delvecchio, Wiltord, Trezeguet, Zidane, Materazzi
pi_219596292
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Sdivad het volgende:
Delvecchio, Wiltord, Trezeguet, Zidane, Materazzi
@mitt ?
pi_219596392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 18:12 schreef Sdivad het volgende:
Delvecchio, Wiltord, Trezeguet, Zidane, Materazzi
Helemaal goed *O*

Finales 2000 en 2006.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219596583
Wie kreeg ooit 3 gele kaarten in 1 wedstrijd voordat hij rood kreeg?
pi_219598049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 08:57 schreef Sdivad het volgende:
Wie kreeg ooit 3 gele kaarten in 1 wedstrijd voordat hij rood kreeg?
Was dat niet de knipoog Kroaat? Vida?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_219600854
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 08:57 schreef Sdivad het volgende:
Wie kreeg ooit 3 gele kaarten in 1 wedstrijd voordat hij rood kreeg?
Josip Simunic
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219602888
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Josip Simunic
Yes
pi_219603024
Tegen welk land kreeg hij die gele kaarten en wie floot er?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219610924
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tegen welk land kreeg hij die gele kaarten en wie floot er?
Australië, Graham Poll
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219612284
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 10:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Australië, Graham Poll
:Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219613168
Guus Hiddink is in 2006 niet alleen trainer van PSV, maar ook bondscoach van Australië. Welke Australiër haalt hij begin dat jaar naar Eindhoven om hem klaar te stomen voor het WK? De speler in kwestie zou uiteindelijk zeven minuten voor PSV spelen en geen enkele minuut op het WK.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219651066
Hij maakte er ooit 13 in één interland.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219651088
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Guus Hiddink is in 2006 niet alleen trainer van PSV, maar ook bondscoach van Australië. Welke Australiër haalt hij begin dat jaar naar Eindhoven om hem klaar te stomen voor het WK? De speler in kwestie zou uiteindelijk zeven minuten voor PSV spelen en geen enkele minuut op het WK.
Archie Thompson
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219651434
quote:
88s.gif Op maandag 29 december 2025 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Archie Thompson
Kan me dus echt niet herinneren dat hij bij PSV is geweest :o
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219661977
quote:
88s.gif Op maandag 29 december 2025 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Archie Thompson
Yes, en inderdaad erg weinig indruk gemaakt
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219686818
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef OmniRocket het volgende:
@:Bomenverzameling ?
Morgen kom ik met een vraag als ik het niet vergeet :@

Maar voel je vrij om een nieuwe vraag te stellen :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219695964
Noem van alle WK's de nummers drie en vier die niet uit Europa of Zuid-amerika kwamen + jaartallen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219700028
VS in 1930, Zuid-Korea 2002 en Marokko 2022
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219700823
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
VS in 1930, Zuid-Korea 2002 en Marokko 2022
^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219701453
Zandmannetje weet veel :Y
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219709478
quote:
12s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:43 schreef mitt het volgende:
Zandmannetje weet veel :Y
Als 't in z'n straatje valt :Y

Er zijn zestig spelers die meer dan vijf WK-doelpunten achter hun naam hebben staan. Slechts één daarvan komt niet uit Europa of Zuid-Amerika. Wie is dat? Hij scoorde op de WK's van 2006, 2010 en 2014.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219709729
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Als 't in z'n straatje valt :Y

Er zijn zestig spelers die meer dan vijf WK-doelpunten achter hun naam hebben staan. Slechts één daarvan komt niet uit Europa of Zuid-Amerika. Wie is dat? Hij scoorde op de WK's van 2006, 2010 en 2014.
Tim Cahill?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219710463
quote:
12s.gif Op donderdag 1 januari 2026 11:27 schreef mitt het volgende:

[..]
Tim Cahill?
Nope. Ander continent.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219710579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nope. Ander continent.
Ayew?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219710828
quote:
12s.gif Op donderdag 1 januari 2026 12:56 schreef mitt het volgende:

[..]
Ayew?
Warm...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219710848
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Warm...
Gyan dan :+
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219711043
quote:
12s.gif Op donderdag 1 januari 2026 13:12 schreef mitt het volgende:

[..]
Gyan dan :+
:Y.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219821113
Wat is er bijzonder aan de openingswedstrijd van het komende WK?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219822345
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 20:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er bijzonder aan de openingswedstrijd van het komende WK?
Het is dezelfde als die van 2010?
pi_219823274
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 22:32 schreef Sdivad het volgende:

[..]
Het is dezelfde als die van 2010?
:Y, op de dag af 16 jaar later.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219832548
Om even bij Zuid-Afrika te blijven: hoeveel doelpunten scoorde Zuid-Afrika op het eerste WK waar ze aan deelnamen?
pi_219832759
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 15:28 schreef Sdivad het volgende:
Om even bij Zuid-Afrika te blijven: hoeveel doelpunten scoorde Zuid-Afrika op het eerste WK waar ze aan deelnamen?
Eén? Benni tegen Denemarken in 1998?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219845379
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Eén? Benni tegen Denemarken in 1998?
Onder andere, maar niet volledig.
pi_219888313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:13 schreef Sdivad het volgende:

[..]
Onder andere, maar niet volledig.
Hint is nodig geloof ik.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219889378
quote:
12s.gif Op woensdag 21 januari 2026 07:38 schreef mitt het volgende:

[..]
Hint is nodig geloof ik.
Een hint? Het is een getal, meer dan 1 blijkbaar, en ze speelden nog tegen Frankrijk en Saoedi-Arabië
pi_219889459
Tegen Frankrijk was het 3-0 en tegen Saudi-Arabië kunnen ze iig niet gewonnen hebben want ze vlogen eruit. Dus gelijkspel 1-1 of 2-2 meest aannemelijk dus 2 of 3 keer :7.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_219889580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Tegen Frankrijk was het 3-0 en tegen Saudi-Arabië kunnen ze iig niet gewonnen hebben want ze vlogen eruit. Dus gelijkspel 1-1 of 2-2 meest aannemelijk dus 2 of 3 keer :7.
2-2 inderdaad, dus 3 totaal.
pi_220151388
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220487912
quote:
12s.gif Op maandag 8 december 2025 18:53 schreef mitt het volgende:
In 1930 werd het eerste WK gehouden. Wie werd er wereldkampioen en wie verloor de finale?
Uruguay of zweden
pi_220496447
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
Die van Argentinië moet ik je schuldig blijven. Mexico is Bora lastige achternaam . Multitunic oid
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220793718
[/quote]
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Met het overlijden van Sepp Piontek ontviel ons deze week de achtste en laatste bondscoach van het EK 1988. Van het WK van twee jaar eerder zijn nog zeven bondscoaches in leven, onder wie die van de wereldkampioen en het gastland. Wie zijn dat?
Van Argentinie is het Menotti of Bilardo, ik haal die 2 altijd door elkaar.

Coach van Schotland, Alex Ferguson is ook nog alive and kicking

Van alle andere landen behalve Belgie, Engeland, Frankrijk en West-Duitsland kan ik me de bondscoach niet herinneren, maar die zijn alle 4 overleden.
pi_220797199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:16 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Van Argentinie is het Menotti of Bilardo, ik haal die 2 altijd door elkaar.

Coach van Schotland, Alex Ferguson is ook nog alive and kicking

Van alle andere landen behalve Belgie, Engeland, Frankrijk en West-Duitsland kan ik me de bondscoach niet herinneren, maar die zijn alle 4 overleden.
Het is Bilardo inderdaad, en @Bomenverzameling had Bora Milatinovic grotendeels goed dus dan zijn we er.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_220803967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is Bilardo inderdaad, en @:Bomenverzameling had Bora Milatinovic grotendeels goed dus dan zijn we er.
Ben toch wel benieuwd wie de andere 4 nog levenden zijn. Zullen geen "o ja-tjes" zijn als je op de bondscoaches van Canada, Irak, Algerije en Bulgarije doelt.
pi_220808421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:49 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Ben toch wel benieuwd wie de andere 4 nog levenden zijn. Zullen geen "o ja-tjes" zijn als je op de bondscoaches van Canada, Irak, Algerije en Bulgarije doelt.
Nee ik vroeg die daarom ook niet, al zie ik dat de formulering beter had gekund.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_221030089
Iemand nog een nieuwe vraag? :+
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:39:41 #148
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221030160
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:26 schreef mitt het volgende:
Iemand nog een nieuwe vraag? :+
Hoe heette de hond die in 1966 de gestolen wereldbeker, toen nog de Jules Rimet cup, terug vond?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221030218
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hoe heette de hond die in 1966 de gestolen wereldbeker, toen nog de Jules Rimet cup, terug vond?
Je zou denken dat dit satire is maar het is inderdaad waargebeurd. Naam weet ik in ieder geval niet meer ;)
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221033477
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hoe heette de hond die in 1966 de gestolen wereldbeker, toen nog de Jules Rimet cup, terug vond?
Ik heb daar pakweg 3 maanden geleden een korte docu over gezien op Ziggo of ESPN. Ik dacht iets van Pickles?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 23:53:35 #151
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221033494
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:52 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Ik heb daar pakweg 3 maanden geleden een korte docu over gezien op Ziggo of ESPN. Ik dacht iets van Pickles?
Correct, een border, een jaar later heeft hij zichzelf gewurgd. ;(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 14 juni 2026 @ 00:48:51 #152
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221034651
In de jaren 60 had Portugal het fenomeen Eusebio, beste Portugese voetballer ooit. Hoeveel goals scoorde hij in 1 wedstrijd op het WK'66, wie was de tegenstander en hoe was het scoreverloop?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221034724
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 00:48 schreef TweedeKlum het volgende:
In de jaren 60 had Portugal het fenomeen Eusebio, beste Portugese voetballer ooit. Hoeveel goals scoorde hij in 1 wedstrijd op het WK'66, wie was de tegenstander en hoe was het scoreverloop?
Dat zal vast wel tegen Noord-Korea geweest zijn.
  zondag 14 juni 2026 @ 00:55:57 #154
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221034732
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 00:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat zal vast wel tegen Noord-Korea geweest zijn.
Dat is goed.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221034738
Rest weet ik niet, behalve dat Portugal achter heeft gestaan.
pi_221036226
0-3 en met 4 goals van Eusebio omgebogen naar 5-3, meen ik.
  zondag 14 juni 2026 @ 20:29:29 #157
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221043049
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 09:35 schreef Sdivad het volgende:
0-3 en met 4 goals van Eusebio omgebogen naar 5-3, meen ik.
Hulde.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221046090
Welke 3 Portugezen maakten er na Eusebio ooit 3 doelpunten in 1 WK-wedstrijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')