Lekker!quote:
Makkelijke vragen, daar hou ik vanquote:Op woensdag 17 december 2025 13:06 schreef Steven184 het volgende:
Wie scoorde het openingsdoelpunt in de WK finale van 1982 tussen Italie en West-Duitsland?
Uiteraard goed!quote:Op woensdag 17 december 2025 13:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Makkelijke vragen, daar hou ik van
Rossi
Wedstrijd van Colombia?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:56 schreef Zorro het volgende:
Wie zei dit en bij welke wedstrijd?
„Die keeper van *** moet zich nu toch in z'n thuisland wanen zoals er op 'm geschoten wordt.”
Nee, noordelijkerquote:
Dat is weer te noordelijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Theo Reitsma bij Nederland-Mexico wk 1998?
Klinkt als Rik de Saedeleer. Gokje, Costa Rica 1990?quote:Op woensdag 17 december 2025 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is weer te noordelijk.
Hint: Dat schieten op die keeper was niet helemaal buiten de context van de wedstrijd
Rik is goed, de wedstrijd nietquote:Op donderdag 18 december 2025 23:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klinkt als Rik de Saedeleer. Gokje, Costa Rica 1990?
El Salvador-Hongarije ofzo?quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rik is goed, de wedstrijd niet
Hint: Het land van de betreffende doelman lag wel in die regio. Nou nog trouwens
Preciesquote:
Het ging me ook niet om te lang geleden maar ik ben niet zo in de Mexicanelarij uit die tijd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:35 schreef mitt het volgende:
Mijn Mexicaan van 94/98 is te lang geleden maar je weet wel iets over 82 en Rik de Saedeleer. Wat is dit @:Zorro ?
grootste overwinning ooit (12-1?) op een WK.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies
Bonus: Wat maakt die wedstrijd bijzonder (wat ook de reden is dar Rik die opmerking maakte)
Ik reken het goedquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
grootste overwinning ooit (12-1?) op een WK.
Ik gok Noord Korea eerste doelpunt op een WK in 66?quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:44 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Welke legendarische goal staat hier op het punt gescoord te worden.
Bliksemsnel, welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik gok Noord Korea eerste doelpunt op een WK in 66?
Oef, zou ik niet weten. Aan de shirt te zien Italië? Maar dat zou wel heel bijzonder zijn.quote:
Uiteraard stond Italie weer eens aan de verrassende zijde. Enig idee wat betreft jaartal (de doelpuntenmaker was Kim, Park, Lee noch Mo Tae-bum, dus die mag verexcuseerd blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Oef, zou ik niet weten. Aan de shirt te zien Italië? Maar dat zou wel heel bijzonder zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Het is overigens geen echte foto, maar een still van een youtubefilmpje.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard stond Italie weer eens aan de verrassende zijde. Enig idee wat betreft jaartal (de doelpuntenmaker was Kim, Park, Lee noch Mo Tae-bum, dus die mag verexcuseerd blijven.Nee die wist ik ff nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |