Is het niet waar dan wat er is gezegd? Het blijft een beetje een viespeuk, alleen is dat niet strafbaar.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk zet hij zijn claim wel door.
Ja, en dan is het legaal.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welk vonnis heb jij gelezen?
[..]
Dan was ze 16 tot en met 20 jaar.
Bovendien had ik het over strelen en appjes.
Nee, het is niet waar wat er is gezegd. Hij heeft geen ontucht gepleegd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Is het niet waar dan wat er is gezegd? Het blijft een beetje een viespeuk, alleen is dat niet strafbaar.
Kan die opnieuw het circus door en wordt elke uitspraak van hem weer op de weegschaal gelegd. Hij kan er maar beter niet aan beginnen.
Hoezo flauw?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:51 schreef Masberum het volgende:
Flauw van het OM dat ze geen hoger beroep instellen
Jawel, gelezen op nu.nl. Hoezo neem jij altijd zoveel maar aan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoezo flauw?
Je kent de beweegredenen niet eens.
Dan weet je ook dat het niet 'flauw' is.quote:
Omdat jij stelt dat het 'flauw' is. Terwijl (als je de beweegredenen kent) weet dat dat niet zo is.quote:Hoezo neem jij altijd zoveel maar aan?
Joh ze zijn overtuigd ervan dat het gebeurd is maar kunnen het niet bewijzen. <Knip>quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat het niet 'flauw' is.
[..]
Omdat jij stelt dat het 'flauw' is. Terwijl (als je de beweegredenen kent) weet dat dat niet zo is.
Hier ga ik niet eens meer op in.quote:
Er is geen bewijs voor ontucht, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, het is niet waar wat er is gezegd. Hij heeft geen ontucht gepleegd.
Je hebt 'een beetje' viespeuken en 'extreme' viespeuken. Nathalie heeft dat laatste voorgewend. Aanpakken die feeks![]()
Je kan dat tot in de oneindigheid blijven verkondigen, het komt gewoon bij veel mensen niet binnen.quote:Op woensdag 17 december 2025 07:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geen bewijs voor ontucht, dat is wat anders.
Ah het 'ze droeg een kort rokje, dus ze vroeg erom' argument.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:16 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Een kind is bij mij een klein mensje zonder borstgroei en zonder schaamhaar dat nog met poppen en knikkers speelt, niet iemand die graag lingerie wil hebben, naakt in bed ligt te wachten totdat ome Marco komt, luidruchtig met d'r vriendje loopt te krikken en zich maar al te graag samen met mams en d'r vriend(inn)en op de kont laat tikken.
Hier is ook wel duidelijk wat voor engnekken er rondlopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:16 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Een kind is bij mij een klein mensje zonder borstgroei en zonder schaamhaar dat nog met poppen en knikkers speelt, niet iemand die graag lingerie wil hebben, naakt in bed ligt te wachten totdat ome Marco komt, luidruchtig met d'r vriendje loopt te krikken en zich maar al te graag samen met mams en d'r vriend(inn)en op de kont laat tikken.
Stemrecht is wel vroeg bij jou.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:16 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Je vergeet er even bij te vertellen dat een puberbrein nog niet helemaal ontwikkeld is terwijl dat van 'ome Marco' wel ruimschoots was ten tijden van de feiten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:16 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Schaamhaar krijgen veel kids al met een jaar of 12 (soms zelfs vroeger). Het is echt misselijkmakende en zo ondoordachte opmerking.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:02 schreef Black_Baron het volgende:
Alsof de ontwikkeling van je brein ook maar gelijk loopt met de leeftijd waarop een meisje borsten krijgt.
Hell, er zijn meisjes van 9 die ongesteld worden.
Dat is dan geen kind meer?
Ik vind het gewoon ziek om zo naar kinderen te kijken.
Tuurlijk is dat een kind. Je kan met 9 ongesteld worden terwijl je nog met poppen speelt. Maar zie jij een meisje van 9 al thuis d'r vriendje ontvangen en tegen mams zeggen dat ze naar boven gaan voor een woeste neukbeurt?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:02 schreef Black_Baron het volgende:
Alsof de ontwikkeling van je brein ook maar gelijk loopt met de leeftijd waarop een meisje borsten krijgt.
Hell, er zijn meisjes van 9 die ongesteld worden.
Dat is dan geen kind meer?
Nee. Eerder het 'mams trekt dochter een kort rokje aan en vroeg Marco erom' argument.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah het 'ze droeg een kort rokje, dus ze vroeg erom' argument.
Dan nog had Marco er niet op in hoeven gaan. Hij is geen willoos slachtoffer.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee. Eerder het 'mams trekt dochter een kort rokje aan en vroeg Marco erom' argument.
Hij is er dan ook niet op in gegaan.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan nog had Marco er niet op in hoeven gaan. Hij is geen willoos slachtoffer.
Die gaat dan ook d'r boobies flashen, begrijp ik?quote:Op woensdag 17 december 2025 11:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, Marco's fanclub kan weer onder het stof vandaan worden gehaald. We hebben hier al een nieuwe kandidaat voor het voorzitterschap.
Het houdt sommige mensen maar bezig hè.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, Marco's fanclub kan weer onder het stof vandaan worden gehaald. We hebben hier al een nieuwe kandidaat voor het voorzitterschap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |