Tja dan kom ik er natuurlijk niet meer onderuitquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Dochter van 15 wil heel graag dat JIJ meegaat.
Eventuele mama wil heel graag dat JIJ pint![]()
Er zijn weinig papa´s die dat doen. Maar ze (meestal single parent) zijn er wel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af of Marco dat ooit voor zijn eigen dochter gedaan heeft, bh'tjes samen met haar (online) uitzoeken. Denket niet.
In huize Borsato is het gewoon heel normaal dat je door je vader wordt aangemoedigd om te gaan vingeren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af of Marco dat ooit voor zijn eigen dochter gedaan heeft, bh'tjes samen met haar (online) uitzoeken. Denket niet.
Inderdaad, want je hebt kennelijk niet gelezen wat ik schreef. Sterker nog je leest een heel woord niet eens.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is extreem moeilijk voor mij![]()
![]()
![]()
Eén heel woord overgeslagen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Inderdaad, want je hebt kennelijk niet gelezen wat ik schreef. Sterker nog je leest een heel woord niet eens.
Wat snap je niet aan:quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Eén heel woord overgeslagen?![]()
Dan is het technisch lezen. Ik zit in AVI 3.
Wat is het verschil dan precies tussen die 2 zinnen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan:
"Dat neemt niet weg dat hij extreem verwerpelijk gedrag heeft vertoont."
of
"Dat neemt niet weg dat hij extreem gedrag heeft vertoont."
Maar goed, begrijpelijk lezen is moeluk.
Bij het ene vind je iets extreem verwerperelijk, dus niet per definitie strafbaar, extreem gedrag lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:55 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan precies tussen die 2 zinnen?
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk zet hij zijn claim wel door.
Marco had binnen zijn eigen gezin natuurlijk andere omgangsvormen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
In huize Borsato is het gewoon heel normaal dat je door je vader wordt aangemoedigd om te gaan vingeren.
Wat was het ook alweer, de sores?
Ja en 'vertoond' is met een D.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan:
"Dat neemt niet weg dat hij extreem verwerpelijk gedrag heeft vertoont."
of
"Dat neemt niet weg dat hij extreem gedrag heeft vertoont."
Maar goed, begrijpelijk lezen is moeluk.
Dat onderscheid is voor sommigen nog best wel lastig: mores familie Borsato =/= mores familie Thielens.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:46 schreef luxerobots het volgende:
"Dit waren niet de omgangsvormen binnen ons eigen gezin."
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat onderscheid is voor sommigen nog best wel lastig: mores familie Borsato =/= mores familie Thielens.
(en je past je aan aan waar je te gast bent)
17*quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jezelf aanpassen doe je niet door als vijftigjarige man een kind te strelen en vieze appjes te sturen.
Die appjes waren toen ze 17 was, staat gewoon in het vonnis.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat weten we helemaal niet. In de categorie 15/16/17 jaar.
OH OH WERKWOORDSVERVOEGINGEN!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en 'vertoond' is met een D.![]()
Werkwoordsvervoegingen zijn ook harstikkuh moeluk jonguh![]()
En 'extreem gedrag' hoeft helemaal niet strafbaar te zijn.![]()
Welk vonnis heb jij gelezen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die appjes waren toen ze 17 was, staat gewoon in het vonnis.
Ja smerig, maar niet illegaal
Dan was ze 16 tot en met 20 jaar.quote:Het gaat echter om gesprekken van na de periode van de beschuldiging, namelijk van mei 2015 tot en met juli 2019.
.... zei het bekrompen mannetje wat viel over één woordje 'verwerpelijk'quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef raptorix het volgende:
Echt om moe om van te worden hier op fok 60% fucking zwaar autisistisch en bijdehand, van die magere mannetjes die niet eens hun zoldertje afkomen, nog nooit een vriendinnetje hebben gehad en hier het grootste woord voeren.
Goede zelfkennis heb jequote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef raptorix het volgende:
Echt om moe om van te worden hier op fok 60% fucking zwaar autisistisch en bijdehand, van die magere mannetjes die niet eens hun zoldertje afkomen, nog nooit een vriendinnetje hebben gehad en hier het grootste woord voeren.
Bekrompen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:11 schreef r_one het volgende:
[..]
.... zei het bekrompen mannetje wat viel over één woordje 'verwerpelijk'
Je kan niet eens normaal een zin lezen man, flikker op.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:11 schreef r_one het volgende:
[..]
.... zei het bekrompen mannetje wat viel over één woordje 'verwerpelijk'
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jezelf aanpassen doe je niet door als vijftigjarige man een kind te strelen en vieze appjes te sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |