vind ik niet, Verraders is een format op zich, daarbij moet je vanaf het begin proberen om de verrader te vindenquote:Op zondag 7 december 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Het is nu een aftreksel van De Verraders meets een slap seizoen ER
De Varraders heb ik één seizoen volgehouden. Is niet mijn soort programma.quote:Op zondag 7 december 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Het is nu een aftreksel van De Verraders meets een slap seizoen ER
Ik vermoed dat ze dat zelf anders zienquote:Op zondag 7 december 2025 22:01 schreef Document1 het volgende:
Het is niet eens zo dat er in vorige seizoen niet smerig werd gespeeld maar dan was er iig nog een soort zelfbewustzijn dat waar je mee bezig was niet normaal was. Dit seizoen hebben 6 mensen elkaar zo zitten opgeilen dat ze niet meer voorbij hun eigen gelijk kunnen kijken en totaal geen menselijkheid meer overhouden in hun doen en laten.
Een Amije, Kevin, Mathias etc mogen echt wel even bij een therapeut langs om uit te vogelen waar het met hun zelfreflectie zo fout is gegaan in hun leven.
Het is anders maar ik kijk er meestal toch ook wel naar. Net als WIDM en De Mol. ER keek ik eigenlijk tot een jaar of 4 terug nooit naar.quote:Op zondag 7 december 2025 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Varraders heb ik één seizoen volgehouden. Is niet mijn soort programma.
Lies, Amije en Nordin zitten sowieso in de halve finale vanwege hun munt. Sterker nog, als Mattias of Tobias de proef wint kun je die eilandraad gewoon schriftelijk afdoenquote:Op zondag 7 december 2025 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Churandy exit had ik niet verwacht, zeker met het inclusiviteitgehalte wat RTL hanteert zou je verwachten dat Churandy minimaal finale zou gaan halen maar nee. Wel mooi hoe Nordin het speelt. Beetje een gok om zijn munt niet in te zetten en daar kan hij nog wel eens profijt van krijgen. Wel leuk dat Camiel een proef wint, en een proef van Lies van der Pies wint en daarbij halve finale haalt. En dan die grootspraak van Lies dat ze evengoed al halve finale gaat spelen mag in haar smoel backfire-en tevens bij Amije. Ik vind overigens de regel dat een afvaller van Winnaarseiland immuniteit heeft op de eilandraad ook afgeschaft moet worden. Je moet gelijk weer in de gevarenzone zitten als je terug komt. Wel lachen dat Tobias er nog steeds bij zit.
quote:Op zondag 7 december 2025 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Het presenteertalent van Nicolette is weer ongekend.
Dat was Churandy zijn eer te na... ik had dit wel verwacht. Blijft wel een enorme kutproef waar die 4 enorm bij gemazzeld hebben.quote:Op zondag 7 december 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Eigenlijk gezien de uitspraken vooraf had ik wel verwacht dat Nordin zich zou opofferen
Klassiekerquote:Op zondag 7 december 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lies, Amije en Nordin zitten sowieso in de halve finale vanwege hun munt. Sterker nog, als Mattias of Tobias de proef wint kun je die eilandraad gewoon schriftelijk afdoen
Ze hebben die post ook een halfuurtje voordat de uitzending zou beginnen geplaatst. Hoe bedoel je dat ze dit al hadden verwacht hahaha. Gewoon doorgestoken kaart joh.quote:Op maandag 8 december 2025 08:21 schreef superniger het volgende:
Ach
Makers Expeditie Robinson doen oproep na heftige haatreacties: ‘Het is een spel’
De makers van Expeditie Robinson vragen kijkers respectvol om te gaan met de kandidaten die in het huidige seizoen te zien zijn. Aanleiding daarvoor zijn haatreacties op de sociale media van het programma. ‘Laten we er samen voor zorgen dat het spannend, leuk en respectvol blijft’, schrijven ze op Instagram.
https://www.ad.nl/show/ma(...)s-een-spel~ac8bf0f5/
Wie haat zaait, zal haat oogsten.quote:Op maandag 8 december 2025 08:21 schreef superniger het volgende:
Ach
Makers Expeditie Robinson doen oproep na heftige haatreacties: ‘Het is een spel’
De makers van Expeditie Robinson vragen kijkers respectvol om te gaan met de kandidaten die in het huidige seizoen te zien zijn. Aanleiding daarvoor zijn haatreacties op de sociale media van het programma. ‘Laten we er samen voor zorgen dat het spannend, leuk en respectvol blijft’, schrijven ze op Instagram.
https://www.ad.nl/show/ma(...)s-een-spel~ac8bf0f5/
Was inderdaad ook nogal een spoiler dat C eruit zou gaanquote:Op maandag 8 december 2025 08:35 schreef DefKu het volgende:
[..]
Ze hebben die post ook een halfuurtje voordat de uitzending zou beginnen geplaatst. Hoe bedoel je dat ze dit al hadden verwacht hahaha. Gewoon doorgestoken kaart joh.
Dit was een hele beroerde timing jaquote:Op maandag 8 december 2025 08:18 schreef DefKu het volgende:
Het is ook gewoon heel apart om deze proef in deze fase van het spel te doen. Want stel dat Kevin niet eruit was gegaan vorige week maar een Nordin, dan was C alsnog zwaar de lul. Het is gewoon een bizarre timing om zo'n proef in deze fase van het spel te doen.
Dit had je gelijk na de samensmelting als 1e proef moeten doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |