abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2025 @ 21:54:29 #101
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219438486
Het is nu een aftreksel van De Verraders meets een slap seizoen ER
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219438516
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
vind ik niet, Verraders is een format op zich, daarbij moet je vanaf het begin proberen om de verrader te vinden

Hier worden gewoon vanaf het begin vieze spelletjes gespeeld om eigen groepje naar de finale te hijsen.

En dan nu ineens zeggen dat churandy eruit moet, omdat hij een sterke speler is...
  zondag 7 december 2025 @ 22:01:29 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219438530
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
De Varraders heb ik één seizoen volgehouden. Is niet mijn soort programma.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_219438533
Het is niet eens zo dat er in vorige seizoen niet smerig werd gespeeld maar dan was er iig nog een soort zelfbewustzijn dat waar je mee bezig was niet normaal was. Dit seizoen hebben 6 mensen elkaar zo zitten opgeilen dat ze niet meer voorbij hun eigen gelijk kunnen kijken en totaal geen menselijkheid meer overhouden in hun doen en laten.

Een Amije, Kevin, Mathias etc mogen echt wel even bij een therapeut langs om uit te vogelen waar het met hun zelfreflectie zo fout is gegaan in hun leven.
  zondag 7 december 2025 @ 22:04:35 #105
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219438549
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 22:01 schreef Document1 het volgende:
Het is niet eens zo dat er in vorige seizoen niet smerig werd gespeeld maar dan was er iig nog een soort zelfbewustzijn dat waar je mee bezig was niet normaal was. Dit seizoen hebben 6 mensen elkaar zo zitten opgeilen dat ze niet meer voorbij hun eigen gelijk kunnen kijken en totaal geen menselijkheid meer overhouden in hun doen en laten.

Een Amije, Kevin, Mathias etc mogen echt wel even bij een therapeut langs om uit te vogelen waar het met hun zelfreflectie zo fout is gegaan in hun leven.
Ik vermoed dat ze dat zelf anders zien :D
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219438557
Churandy exit had ik niet verwacht, zeker met het inclusiviteitgehalte wat RTL hanteert zou je verwachten dat Churandy minimaal finale zou gaan halen maar nee. Wel mooi hoe Nordin het speelt. Beetje een gok om zijn munt niet in te zetten en daar kan hij nog wel eens profijt van krijgen. Wel leuk dat Camiel een proef wint, en een proef van Lies van der Pies wint en daarbij halve finale haalt. En dan die grootspraak van Lies dat ze evengoed al halve finale gaat spelen mag in haar smoel backfire-en tevens bij Amije. Ik vind overigens de regel dat een afvaller van Winnaarseiland immuniteit heeft op de eilandraad ook afgeschaft moet worden. Je moet gelijk weer in de gevarenzone zitten als je terug komt. Wel lachen dat Tobias er nog steeds bij zit.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 7 december 2025 @ 22:08:11 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219438580
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De Varraders heb ik één seizoen volgehouden. Is niet mijn soort programma.
Het is anders maar ik kijk er meestal toch ook wel naar. Net als WIDM en De Mol. ER keek ik eigenlijk tot een jaar of 4 terug nooit naar.
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 7 december 2025 @ 22:08:51 #108
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219438585
Eigenlijk gezien de uitspraken vooraf had ik wel verwacht dat Nordin zich zou opofferen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_219438757
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Churandy exit had ik niet verwacht, zeker met het inclusiviteitgehalte wat RTL hanteert zou je verwachten dat Churandy minimaal finale zou gaan halen maar nee. Wel mooi hoe Nordin het speelt. Beetje een gok om zijn munt niet in te zetten en daar kan hij nog wel eens profijt van krijgen. Wel leuk dat Camiel een proef wint, en een proef van Lies van der Pies wint en daarbij halve finale haalt. En dan die grootspraak van Lies dat ze evengoed al halve finale gaat spelen mag in haar smoel backfire-en tevens bij Amije. Ik vind overigens de regel dat een afvaller van Winnaarseiland immuniteit heeft op de eilandraad ook afgeschaft moet worden. Je moet gelijk weer in de gevarenzone zitten als je terug komt. Wel lachen dat Tobias er nog steeds bij zit.
Lies, Amije en Nordin zitten sowieso in de halve finale vanwege hun munt. Sterker nog, als Mattias of Tobias de proef wint kun je die eilandraad gewoon schriftelijk afdoen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 7 december 2025 @ 22:42:39 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219438769
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2025 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Het presenteertalent van Nicolette is weer ongekend.
_O_ *O* Jazz-hands!
pi_219438859
Aflevering uitgezet na het zien van die proef en nu even snel gespiekt, blij dat ik dat heb gedaan.

Wat een onzin, nog nooit hebben ze het een bondje zo makkelijk gemaakt. En wat een vervelend bondje ook vooral... Enige hoop is nog dat Nordin dan maar wint. of desnoods op een magische manier Tobias.
pi_219438863
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Eigenlijk gezien de uitspraken vooraf had ik wel verwacht dat Nordin zich zou opofferen
Dat was Churandy zijn eer te na... ik had dit wel verwacht. Blijft wel een enorme kutproef waar die 4 enorm bij gemazzeld hebben.
pi_219438908
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Lies, Amije en Nordin zitten sowieso in de halve finale vanwege hun munt. Sterker nog, als Mattias of Tobias de proef wint kun je die eilandraad gewoon schriftelijk afdoen _O-
Klassieker
Bekijk deze YouTube-video
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219438951
Ze hebben wel mooi een olympier verslagen hoor!
  maandag 8 december 2025 @ 01:30:59 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219439113
Churandy de held van dit seizoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219439128
Ik stop met kijken. Jammer weer die laatste opdracht. De aristocraten worden nog even fijn extra gediend. :')
Hotapnyc
  maandag 8 december 2025 @ 01:54:50 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219439132
Ik twijfel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219439642
Het is ook gewoon heel apart om deze proef in deze fase van het spel te doen. Want stel dat Kevin niet eruit was gegaan vorige week maar een Nordin, dan was C alsnog zwaar de lul. Het is gewoon een bizarre timing om zo'n proef in deze fase van het spel te doen.

Dit had je gelijk na de samensmelting als 1e proef moeten doen.
pi_219439648
Lies is ook haar hele geloofwaardigheid kwijt. Die zat notabene juist met C en Nordin in Kamp Noord. En die geeft haar munt lekker weg aan Amije want vrouwen bla bla bla. Feministisch gedoe.

Tobias ook verloren hoor. Ineens geen eenmansbondje meer en volgende week lekker eruit gestemd worden omdat je al weken naar huis wilt
pi_219439649
Ach

Makers Expeditie Robinson doen oproep na heftige haatreacties: ‘Het is een spel’

De makers van Expeditie Robinson vragen kijkers respectvol om te gaan met de kandidaten die in het huidige seizoen te zien zijn. Aanleiding daarvoor zijn haatreacties op de sociale media van het programma. ‘Laten we er samen voor zorgen dat het spannend, leuk en respectvol blijft’, schrijven ze op Instagram.

https://www.ad.nl/show/ma(...)s-een-spel~ac8bf0f5/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219439717
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 08:21 schreef superniger het volgende:
Ach

Makers Expeditie Robinson doen oproep na heftige haatreacties: ‘Het is een spel’

De makers van Expeditie Robinson vragen kijkers respectvol om te gaan met de kandidaten die in het huidige seizoen te zien zijn. Aanleiding daarvoor zijn haatreacties op de sociale media van het programma. ‘Laten we er samen voor zorgen dat het spannend, leuk en respectvol blijft’, schrijven ze op Instagram.

Ze hebben die post ook een halfuurtje voordat de uitzending zou beginnen geplaatst. Hoe bedoel je dat ze dit al hadden verwacht hahaha. Gewoon doorgestoken kaart joh.
  maandag 8 december 2025 @ 08:48:08 #122
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_219439794
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 08:21 schreef superniger het volgende:
Ach

Wie haat zaait, zal haat oogsten. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 08-12-2025 11:13:58 ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_219439813
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:35 schreef DefKu het volgende:

[..]
Ze hebben die post ook een halfuurtje voordat de uitzending zou beginnen geplaatst. Hoe bedoel je dat ze dit al hadden verwacht hahaha. Gewoon doorgestoken kaart joh.
Was inderdaad ook nogal een spoiler dat C eruit zou gaan
pi_219440106
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:18 schreef DefKu het volgende:
Het is ook gewoon heel apart om deze proef in deze fase van het spel te doen. Want stel dat Kevin niet eruit was gegaan vorige week maar een Nordin, dan was C alsnog zwaar de lul. Het is gewoon een bizarre timing om zo'n proef in deze fase van het spel te doen.

Dit had je gelijk na de samensmelting als 1e proef moeten doen.
Dit was een hele beroerde timing ja
  maandag 8 december 2025 @ 09:33:52 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')