Hoezo niet? Iedereen weet dat al. RBR incluis. En ze geven dat ook gewoon toe.quote:Op zondag 7 december 2025 17:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Omdat Verstappen aangegeven had al lang en breed wereldkampioen te zijn in de McLaren.
Dat is geen goede reclame voor het team en de auto op dit moment
Ik denk echt dat Norris dat allang weet, maar hij papegaait Zak na met stoere, rare praat af en toe. Dit is geen excuus overigens, want hij kan er ook voor kiezen om dat niet te doen.quote:Op zondag 7 december 2025 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk dat Norris er dan achter komt dat de RBR een tricky auto is en dat Max de McLando-coureurs het snot voor de ogen rijdt.
Die man is dan ook 82. Sowieso bizar dat-ie er nog bij is elk weekend.quote:Op zondag 7 december 2025 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
Helmut Marko zinspeelt op een mogelijk afscheid. Hij zegt dat hij nog niet weet of hij er volgend jaar weer bij is
Als "Red Bull reclame event" lijkt me dat niet goed te scoren.quote:Op zondag 7 december 2025 17:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iedereen weet dat al. RBR incluis. En ze geven dat ook gewoon toe.
Ben heel benieuwd hoe volgend seizoen eruit gaat zien met audi en caddilac en eventuele rijder wissels + de nieuwe auto's. Heel bizar hoe alles weer op zijn kop komt te staan.quote:Op zondag 7 december 2025 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
Helmut Marko zinspeelt op een mogelijk afscheid. Hij zegt dat hij nog niet weet of hij er volgend jaar weer bij is
ach ja, Bernie was het tot op hoge leeftijd ookquote:Op zondag 7 december 2025 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die man is dan ook 82. Sowieso bizar dat-ie er nog bij is elk weekend.
Soms vergeet ik dat die man nog leeft.quote:Op zondag 7 december 2025 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach ja, Bernie was het tot op hoge leeftijd ook
Als ze laten zien dat Max veruit sneller is dan de McLaren coureurs laten ze juist zien hoe knap het is dat ze alsnog tweede zijn geëindigd in het kampioenschap.quote:Op zondag 7 december 2025 17:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als "Red Bull reclame event" lijkt me dat niet goed te scoren.
Bernie is een geval apartquote:Op zondag 7 december 2025 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach ja, Bernie was het tot op hoge leeftijd ook
Er kon bijna een hele auto tussen Norris en Yuki en rechts van Yuki kon een hele vrachtschip langs, dus Norris koos zelf bewust om buiten de baan in te halen. In iedere andere race had Norris hier een straf gekregen.quote:Op zondag 7 december 2025 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In F1TV post race show liet men het zien en had men het erover. Yuki deed iets wat niet helemaal mag, maar normaal doet men daar niet zo moeilijk over. Echter op moment dat Lando inhaalt is hij al gestopt daarmee en kiest Lando er zelf voor buiten de baan in te halen. Van een bijna botsing was geen sprake volgens mij. De herhalingsbeelden zijn iig in dat stukje goed te zien.
Dit ja.quote:Op zondag 7 december 2025 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Stel je voor als Horner eerder in het seizoen ontslagen was...
Geen plankquote:
De ingrediënten waren al aanwezig, maar Mekies heeft echt zijn stempel weten te drukken. Al blijft hij daar erg bescheiden overquote:Op zondag 7 december 2025 17:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Die wissel was echt de sleutel tot de terugkeer.
Als hij dat zelf gaat vergeten wordt het pas vervelend, maar de paar keer dat ik hem dit jaar gezien heb (op tv dan), lijkt het daar niet op.quote:Op zondag 7 december 2025 17:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat die man nog leeft.
Deze sla ik even over.quote:
Die heeft de dood gewoon omgekocht, zo rolt Bernie.quote:Op zondag 7 december 2025 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bernie is een geval apart![]()
Weinigen die hem dat nadoen
Goed puntquote:Op zondag 7 december 2025 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die heeft de dood gewoon omgekocht, zo rolt Bernie.
Idd, die was in de tijd van Jos Verstappen al bejaardquote:Op zondag 7 december 2025 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bernie is een geval apart![]()
Weinigen die hem dat nadoen
Uiteindelijk weet je niet of dat een beslissend moment was. McLaren had dan een ander tactisch pad gekozen als die laatste pitstop 5 seconde langer had moeten geen duren.quote:Op zondag 7 december 2025 17:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Er kon bijna een hele auto tussen Norris en Yuki en rechts van Yuki kon een hele vrachtschip langs, dus Norris koos zelf bewust om buiten de baan in te halen. In iedere andere race had Norris hier een straf gekregen.
.. maar goed, dat heeft Max geen WK gekost en het zou ook jammer zijn geweest als dat zo was gelopen, maar wel weer voor de zoveelste keer een vage beslissing van de stewards, maar met diegenen die daar vandaag zaten was het ook geen enkele twijfel bij mij dat er een straf zou komen.
Dat Tsunoda er één kreeg was ook puur om goed te praten waarom Norris niks kreeg.
Max pakt denk ik uiteindelijk sowieso 10.quote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max pakt gewoon 5 op een rij nu en 9 totaal
daarvan is maar één ding van Ford: het stickertje van de Blue Oval. rest doet Red Bull zelf. nou ja misschien een beetje normaal voor de accupakketten die ze uit de wrc hebben opgedaan bij M sport maar dan houdt het ook wel opquote:Op zondag 7 december 2025 15:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gerust op die Ford-motor.
Eens hoor, ik vind het prima zo, maar gewoon lam dat het toch weer niet logisch is wat ze doen en de regels gewoon uitgelegd worden zoals hun humeur er bij hangt .... Daar val ik vooral over, verder weinig te zeurenquote:Op zondag 7 december 2025 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk weet je niet of dat een beslissend moment was. McLaren had dan een ander tactisch pad gekozen als die laatste pitstop 5 seconde langer had moeten geen duren.
Los van dat alles is dat ook niet de manier waarop Verstappen hem wil winnen, zeker niet tegen Norris.
Ik heb vrede met de uitslag. Red Bull heeft zichzelf dit jaar (of eigenlijk al vorig jaar) onnodig in de problemen gebracht. McLaren profiteert daarvan, ook al zijn hun coureurs eigenlijk niet eens top 3 materiaal.
In een veilige auto is Hadjar een topper, Australië pas kijken of die ook in een pointy auto een topper kan zijn. Zal wel moeilijk worden.quote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef spapaars het volgende:
En nu maar hopen voor Max dat hij een teamgenoot krijgt die hem een beetje kan ondersteunen, het was voor hem 1 tegen 2.
Mag het?quote:Op zondag 7 december 2025 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
En met een kuthok WDC worden en het volgende jaar 2de.quote:Op zondag 7 december 2025 17:36 schreef TweedeKlum het volgende:
RBR heeft Verstappen nu twee jaar op rij een kuthok gegeven, dat moet geen derde keer gebeuren vermoed ik.
Hopelijk is het een teamplayer, heb echter een voorgevoel dat Hadjar al gauw voor zijn eigen kansen gaat.quote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef spapaars het volgende:
En nu maar hopen voor Max dat hij een teamgenoot krijgt die hem een beetje kan ondersteunen, het was voor hem 1 tegen 2.
De generatie Alonso, Hamilton, Vettel stak er gewoon niet zo ver bovenuit zeg ik als Vettel fan. Daarom hebben ze het ook zo moeilijk met de alsmaar sterker wordende grid. We hebben nu Verstappen, maar anders zou je gewoon een top 3,5 hebben met Leclerc, Norris en Russell. Ook allemaal niet foutloos, ook niet buitenaards snel, allemaal weleens last van druk, allemaal weleens een mindere start.quote:Op zondag 7 december 2025 17:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb hem echt nog nooit wat bijzonders zien doen. Echt nog nooit. Alleen wins die je mag verwachten en zelfs dat lukt lang niet altijd. Wat dat betreft heeft Button nog meer voor elkaar gekregen. Hij is wel snel, sneller dan Piastri. Maar geen Alonso, Schumacher, Hamilton of Vettel.
Scorebordjournalistiek, ik denk dat Verstappen het geworstel met de auto ieder weekend wel zat is.quote:Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En met een kuthok WDC worden en het volgende jaar 2de.
Koekkoek.
Ben echt benieuwd naar de auto's van volgend jaar, vond deze generatie met uitzondering van het eerste jaar niet geweldig.quote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max pakt gewoon 5 op een rij nu en 9 totaal
Dat maakt het toch niet minder knap?quote:Op zondag 7 december 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek, ik denk dat Verstappen het geworstel met de auto ieder weekend wel zat is.
Als hij maar mee kan doen om de overwinningen.quote:Op zondag 7 december 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek, ik denk dat Verstappen het geworstel met de auto ieder weekend wel zat is.
Ik mis Piastri wel in dit rijtje.quote:Op zondag 7 december 2025 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De generatie Alonso, Hamilton, Vettel stak er gewoon niet zo ver bovenuit zeg ik als Vettel fan. Daarom hebben ze het ook zo moeilijk met de alsmaar sterker wordende grid. We hebben nu Verstappen, maar anders zou je gewoon een top 3,5 hebben met Leclerc, Norris en Russell. Ook allemaal niet foutloos, ook niet buitenaards snel, allemaal weleens last van druk, allemaal weleens een mindere start.
We moeten Norris niet kleineren omdat hij Verstappen niet is, net zoals we ook Hakkinen niet moeten afkraken omdat hij geen Schumacher was, die overigens aanzienlijk minder foutloos dan Verstappen was.
Ik kleineer hem ook niet. Nogmaals, ik vind hem een rottende Rosberg, Button of Hill. Gewoon op het goede moment op de juiste plek. Maar niet iemand die in staat is een race te winnen als de auto daar eigenlijk niet toe in staat is. Ik had hem graag een keer vanaf plek 14 een race zien winnen. Of naar een podium rijden van achteruit met een aantal gedecideerde inhaalacties. Dat heeft hij nog nooit laten zien. Dat maakt een voor mij een wereldkampioen echt iets speciaals. Dat heeft hij vooralsnog nooit laten zien.quote:Op zondag 7 december 2025 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De generatie Alonso, Hamilton, Vettel stak er gewoon niet zo ver bovenuit zeg ik als Vettel fan. Daarom hebben ze het ook zo moeilijk met de alsmaar sterker wordende grid. We hebben nu Verstappen, maar anders zou je gewoon een top 3,5 hebben met Leclerc, Norris en Russell. Ook allemaal niet foutloos, ook niet buitenaards snel, allemaal weleens last van druk, allemaal weleens een mindere start.
We moeten Norris niet kleineren omdat hij Verstappen niet is, net zoals we ook Hakkinen niet moeten afkraken omdat hij geen Schumacher was, die overigens aanzienlijk minder foutloos dan Verstappen was.
Die vind ik ook een divisie daaronder hoor. Helemaal door het eis gezakt dit jaar. En nee, dat komt niet door McLaren.quote:
Hij stopt nog niet he. gassie is best jong nog.quote:Op zondag 7 december 2025 17:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik kleineer hem ook niet. Nogmaals, ik vind hem een rottende Rosberg, Button of Hill. Gewoon op het goede moment op de juiste plek. Maar niet iemand die in staat is een race te winnen als de auto daar eigenlijk niet toe in staat is. Ik had hem graag een keer vanaf plek 14 een race zien winnen. Of naar een podium rijden van achteruit met een aantal gedecideerde inhaalacties. Dat heeft hij nog nooit laten zien. Dat maakt een voor mij een wereldkampioen echt iets speciaals. Dat heeft hij vooralsnog nooit laten zien.
Verstappen, Schumacher en ja, ook Lewis Hamilton waren voor mij al kampioenen nog voordat ze het daadwerkelijk waren. Vettel werd dat eigenlijk erna pas. Senna, Prost zijn duidelijk. Hakkinen vind ik ook van een hoger niveau dan Norris. Maargoed, het zal hem natuurlijk helemaal een zorg zijn wat wij ervan vinden:D
quote:Op zondag 7 december 2025 17:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik kleineer hem ook niet. Nogmaals, ik vind hem een rottende Rosberg, Button of Hill. Gewoon op het goede moment op de juiste plek. Maar niet iemand die in staat is een race te winnen als de auto daar eigenlijk niet toe in staat is. Ik had hem graag een keer vanaf plek 14 een race zien winnen. Of naar een podium rijden van achteruit met een aantal gedecideerde inhaalacties. Dat heeft hij nog nooit laten zien. Dat maakt een voor mij een wereldkampioen echt iets speciaals. Dat heeft hij vooralsnog nooit laten zien.
Verstappen, Schumacher en ja, ook Lewis Hamilton waren voor mij al kampioenen nog voordat ze het daadwerkelijk waren. Vettel werd dat eigenlijk erna pas. Senna, Prost zijn duidelijk. Hakkinen vind ik ook van een hoger niveau dan Norris. Maargoed, het zal hem natuurlijk helemaal een zorg zijn wat wij ervan vinden:D
Ben jij Duitstalig?quote:Op zondag 7 december 2025 17:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die vind ik ook een divisie daaronder hoor. Helemaal door het eis gezakt dit jaar. En nee, dat komt niet door McLaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |