quote:Op zondag 7 december 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moeten ze me in gondel vasthouden
sonst flücht ik onderwegs
jawelquote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
is bij julie niet deze dag morgen?
Ja bij de echte gelovige denk ik wel. Maar hier is het niet zo als bij jullie, daar wordt veel meer nog gedaan dan hier.quote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
is bij julie niet deze dag morgen?
Uiteraardquote:Op zondag 7 december 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier alles prima, bij jullie ook
Nog SInterklaas gevierd met de kleine?
Wij ook hoor met drie zwarte pieten en niet die gekleurdequote:Op zondag 7 december 2025 14:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Uiteraard
En zwarte Piet; geen regenboog.
Fantastisch. Blij met zijn kadootjes en snoepgoed (uit Nederland laten overkomen).quote:Op zondag 7 december 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij ook hoor met drie zwarte pieten en niet die gekleurde
Hoe vond de kleine het?
Had je dat verwacht danquote:
Leuk he die gezichtjes tijdens het uitpakkenquote:Op zondag 7 december 2025 14:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Fantastisch. Blij met zijn kadootjes en snoepgoed (uit Nederland laten overkomen).
Dat gezicht toen er op de deur gebonkt werd.quote:Op zondag 7 december 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk he die gezichtjes tijdens het uitpakken
Nee, ik ook nietquote:
nee!quote:Op zondag 7 december 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je nog wel hallo gezegd tegen @:maily bij de kassa?
Boefjequote:Op zondag 7 december 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moeten ze me in gondel vasthouden
sonst flücht ik onderwegs
Mooi he,quote:Op zondag 7 december 2025 14:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat gezicht toen er op de deur gebonkt werd.
quote:Op zondag 7 december 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je nog wel hallo gezegd tegen @:maily bij de kassa?
Niet op de petzen poepen, anders krijg je een poeplawinequote:Op zondag 7 december 2025 14:34 schreef mario390 het volgende:
sspüre al en ziiehen in de achtergatje![]()
@:hemarookworst
Slechte kwaliteit en je mag het zelf in elkaar zetten.quote:
Dat valt wel mee. Mijn kledingkast staat al jaren.quote:Op zondag 7 december 2025 14:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit en je mag het zelf in elkaar zetten.
Ik vind het ook niets hoor.quote:Op zondag 7 december 2025 14:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit en je mag het zelf in elkaar zetten.
Mijne is 6. Geen idee wanneer we het nieuws gaan breken...quote:Op zondag 7 december 2025 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he,
Wij hadden een sint en die Pieten, de jongste (3Jaar) was helemaal verrukt. De andere twee (7 en 9 ) geloofde niet meer maar hadden toch blosjes en waren verlegen
O oke, hoe kom je dan aan een zwarte Piet?quote:Op zondag 7 december 2025 14:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne is 6. Geen idee wanneer we het nieuws gaan breken...
Niemand viert het hier, dus niemand die hem gaat vertellen van hoe en wat.
Mijn kledingkasten zijn op maat met de hand gemaakt en door de timmerlieden ingebouwd. Niks afgebroken nog.quote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Mijn kledingkast staat al jaren.
Ja, er is al wel wat afgebroken.
Hier ook verschillende kasten.quote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Mijn kledingkast staat al jaren.
Mijn broer.quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, hoe kom je dan aan een zwarte Piet?
arie?quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef mario390 het volgende:
was nur foute alarm op wc, betje luft
en betje arie van pucchini
Dat zijn dure kasten dan.quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn kledingkasten zijn op maat met de hand gemaakt en door de timmerlieden ingebouwd. Niks afgebroken nog.
Leuk tochquote:
Noem mij ouderwets, maar ik heb toch liever kwaliteit (echt duurzaam hout bijvoorbeeld; geen geperste houtsnippers).quote:
Het weer uit elkaar halen van een IKEA kast is niet zonder risico, kan ik uit eigen ervaring vertellen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ook verschillende kasten.
Ook gedemonteerd en verhuisd en terug in elkaar gezet.
Beetje met beleid doenquote:Op zondag 7 december 2025 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het weer uit elkaar halen van een IKEA kast is niet zonder risico, kan ik uit eigen ervaring vertellen.
ik zei ik gaa misschien volgende weekendquote:Op zondag 7 december 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet op de petzen poepen, anders krijg je een poeplawine
Iedereen is daar anders in en ook niet iedereen kan dat ook betalen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Noem mij ouderwets, maar ik heb toch liever kwaliteit (echt duurzaam hout bijvoorbeeld; geen geperste houtsnippers).
Dat is dan wel geluk.quote:Op zondag 7 december 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is daar anders in en ook niet iedereen kan dat ook betalen.
Ik hou ook niet Ikea spul
Is leuk voor tiners die op kamers gaan.
Mijn zoon had daar een bank gekocht die heeft het heel lang volgehouden
Je hebt hier mannen die Arie hetenquote:
Nou als die dat met zijn kont kan doen vraag ik me af waarom hij niet in het Wiener Philharmoniker zitquote:
Ik heb het nooit van Ikea gehad, hou gewoon niet van die winkelquote:Op zondag 7 december 2025 14:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is dan wel geluk.
Ja, als instap is het wel goed. Heb het vroeger ook gekocht hoor voor mijn eerste huisje.
Hij is al 101 jaar doodquote:Op zondag 7 december 2025 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou als die dat met zijn kont kan doen vraag ik me af waarom hij niet in het Wiener Philharmoniker zit
quote:
Niet alleen voetballersquote:
Maakt niet uit johquote:Op zondag 7 december 2025 13:55 schreef mario390 het volgende:
als ik lijk hoe oud mutske is ziet zij
dat ik op haar profil was
Jysk; ook bagger.quote:Op zondag 7 december 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nooit van Ikea gehad, hou gewoon niet van die winkel
Maar ik heb toen ik begon ook van dat geperste hout gefineerd gekocht
Hou oud ben jij Mutske. Je hoeft het niet te zeggen als je wilt hoorquote:Op zondag 7 december 2025 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh
Zie er lekker jonger uit dan ik ben hihi
Ja is net zo iets.quote:Op zondag 7 december 2025 14:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Jysk; ook bagger.
Dat hebben wij hier op het eiland.
Ze kunnen ook een gemeubileerd huis huren, of thuisblijven totdat ze genoeg gespaard hebben.quote:Op zondag 7 december 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is net zo iets.
Maar voor sommige mensen is het fijn dat het er is en ze toch iets leuks kunnen kopen.
46 want ik heb net gekeken.quote:Op zondag 7 december 2025 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou oud ben jij Mutske. Je hoeft het niet te zeggen als je wilt hoor
Zou nooit een gemeubileerd huis willen hebben eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 december 2025 14:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een gemeubileerd huis huren, of thuisblijven totdat ze genoeg gespaard hebben.
Een IKEA bezoek kost wel behoorlijk wat tijd, zeker als je de hele route volgt.quote:Op zondag 7 december 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nooit van Ikea gehad, hou gewoon niet van die winkel
Maar ik heb toen ik begon ook van dat geperste hout gefineerd gekocht
A gluurdertquote:
Vind je dat erg? Nog even en je bent 50quote:
Jij was toch nog 47?quote:
Sparen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou nooit een gemeubileerd huis willen hebben eerlijk gezegd.
Lekker met mijn eigen spullen En waarom je kan altijd nog opbouwen
En ieder zijn smaak, niet iedereen heeft zomaar een hoop geld om dingen te kopen
Ik persoonlijk loop dan liever door Intratuin dan door Ikeaquote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een IKEA bezoek kost wel behoorlijk wat tijd, zeker als je de hele route volgt..
En in het restaurant was het megadruk.
En zondag.quote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een IKEA bezoek kost wel behoorlijk wat tijd, zeker als je de hele route volgt..
En in het restaurant was het megadruk.
ba-dmm-tssquote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gluurdert
[..]
Vind je dat erg? Nog even en je bent 50
Dan moet je wel genoeg verdienen om te kunnen sparen, dat doet ook niet iedereenquote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Sparen.
Dan heb je vanzelf het bedrag. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |