Zou nooit een gemeubileerd huis willen hebben eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 december 2025 14:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze kunnen ook een gemeubileerd huis huren, of thuisblijven totdat ze genoeg gespaard hebben.
Een IKEA bezoek kost wel behoorlijk wat tijd, zeker als je de hele route volgt.quote:Op zondag 7 december 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nooit van Ikea gehad, hou gewoon niet van die winkel
Maar ik heb toen ik begon ook van dat geperste hout gefineerd gekocht
A gluurdertquote:
Vind je dat erg? Nog even en je bent 50quote:
Jij was toch nog 47?quote:
Sparen.quote:Op zondag 7 december 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou nooit een gemeubileerd huis willen hebben eerlijk gezegd.
Lekker met mijn eigen spullen En waarom je kan altijd nog opbouwen
En ieder zijn smaak, niet iedereen heeft zomaar een hoop geld om dingen te kopen
Ik persoonlijk loop dan liever door Intratuin dan door Ikeaquote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een IKEA bezoek kost wel behoorlijk wat tijd, zeker als je de hele route volgt..
En in het restaurant was het megadruk.
En zondag.quote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een IKEA bezoek kost wel behoorlijk wat tijd, zeker als je de hele route volgt..
En in het restaurant was het megadruk.
ba-dmm-tssquote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gluurdert
[..]
Vind je dat erg? Nog even en je bent 50
Dan moet je wel genoeg verdienen om te kunnen sparen, dat doet ook niet iedereenquote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Sparen.
Dan heb je vanzelf het bedrag. Toch?
quote:Op zondag 7 december 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gluurdert
[..]
Vind je dat erg? Nog even en je bent 50
Wat heb je gedronken b ij Ikea?quote:
Dan ben je daar al een tijdje, de tijd vliegt johquote:Op zondag 7 december 2025 14:57 schreef laforest het volgende:
[..]Jep hahaha
Niet erg, maar ik begon hier toen ik mid-twintig was.
Dit klinkt erg negatief.quote:Op zondag 7 december 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je wel genoeg verdienen om te kunnen sparen, dat doet ook niet iedereen
Jonger?quote:
Ik heb het over FOK!quote:Op zondag 7 december 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je daar al een tijdje, de tijd vliegt joh
Nee hoor is niets negatiefs aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |