Leuk he die gezichtjes tijdens het uitpakkenquote:Op zondag 7 december 2025 14:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Fantastisch. Blij met zijn kadootjes en snoepgoed (uit Nederland laten overkomen).
Dat gezicht toen er op de deur gebonkt werd.quote:Op zondag 7 december 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk he die gezichtjes tijdens het uitpakken
Nee, ik ook nietquote:
nee!quote:Op zondag 7 december 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je nog wel hallo gezegd tegen @:maily bij de kassa?
Boefjequote:Op zondag 7 december 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moeten ze me in gondel vasthouden
sonst flücht ik onderwegs
Mooi he,quote:Op zondag 7 december 2025 14:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat gezicht toen er op de deur gebonkt werd.
quote:Op zondag 7 december 2025 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je nog wel hallo gezegd tegen @:maily bij de kassa?
Niet op de petzen poepen, anders krijg je een poeplawinequote:Op zondag 7 december 2025 14:34 schreef mario390 het volgende:
sspüre al en ziiehen in de achtergatje![]()
@:hemarookworst
Slechte kwaliteit en je mag het zelf in elkaar zetten.quote:
Dat valt wel mee. Mijn kledingkast staat al jaren.quote:Op zondag 7 december 2025 14:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit en je mag het zelf in elkaar zetten.
Ik vind het ook niets hoor.quote:Op zondag 7 december 2025 14:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit en je mag het zelf in elkaar zetten.
Mijne is 6. Geen idee wanneer we het nieuws gaan breken...quote:Op zondag 7 december 2025 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he,
Wij hadden een sint en die Pieten, de jongste (3Jaar) was helemaal verrukt. De andere twee (7 en 9 ) geloofde niet meer maar hadden toch blosjes en waren verlegen
O oke, hoe kom je dan aan een zwarte Piet?quote:Op zondag 7 december 2025 14:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijne is 6. Geen idee wanneer we het nieuws gaan breken...
Niemand viert het hier, dus niemand die hem gaat vertellen van hoe en wat.
Mijn kledingkasten zijn op maat met de hand gemaakt en door de timmerlieden ingebouwd. Niks afgebroken nog.quote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Mijn kledingkast staat al jaren.
Ja, er is al wel wat afgebroken.
Hier ook verschillende kasten.quote:Op zondag 7 december 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Mijn kledingkast staat al jaren.
Mijn broer.quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, hoe kom je dan aan een zwarte Piet?
arie?quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef mario390 het volgende:
was nur foute alarm op wc, betje luft
en betje arie van pucchini
Dat zijn dure kasten dan.quote:Op zondag 7 december 2025 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn kledingkasten zijn op maat met de hand gemaakt en door de timmerlieden ingebouwd. Niks afgebroken nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |