SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Staat genoteerdquote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef mossad_agent het volgende:
De Haas is 100% Koen, zo niet dan delete ik mijn account hier.
Ieder jaar wordt alles rond kerst erger en slijmeriger lijkt het somsquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Want niemand mag met kerst alleen zijn
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ieder jaar wordt alles rond kerst erger en slijmeriger lijkt het soms
Het wordt beweerd alsof het iets heel zielig is. Ik ben 2 jaar geleden alleen geweest met kerst (niet gepland) en ik had me prima vermaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ieder jaar wordt alles rond kerst erger en slijmeriger lijkt het soms
Musicalactrice. De vorige keer werd haar naam hier genoemd. Ik ken haar ook niet zo goed. Ik heb haar een keer zien optreden en toen vond ik het een mooie tijd om naar huis te gaanquote:
Top2000 is altijd gezellig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het wordt beweerd alsof het iets heel zielig is. Ik ben 2 jaar geleden alleen geweest met kerst (niet gepland) en ik had me prima vermaakt.
Zijn er hints naar Frankrijk geweest??quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad die is nog niet eens genoemd
De stem lijkt er op en die vrouwkes hint. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad die is nog niet eens genoemd
Klopt ik zag het ook netquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:03 schreef ConFoosedOne het volgende:
Frank Dane heeft een kerstsingle gemaakt. Op de track 'Het Is Pas Echt Kerstmis (Als Mariah Carey Op De Radio Is)'
Geen ideequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ja! Wie waren dit ook alweer?
Ik ben 31 en ik ken ze ook niet heel goed.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het zou me niet verbazen als Monica niet eens weet wie de zusjes KLeeman zijn
Hij is ook alweer 41 hequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:36 schreef SiGNe het volgende:
oh, toch.. dan heeft Valerio een best oude stem
Dat ook maar zijn sprekstem is ook wat anders dan de zangstem, hoorde het daardoor minder goedquote:
Ik hoorde duidelijk dat hij het is door die stem.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat ook maar zijn sprekstem is ook wat anders dan de zangstem, hoorde het daardoor minder goed
Plien en Bianca worden ook veel genoemdquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:45 schreef Elpis het volgende:
Ik lig iets achter met kijken maar ik denk dus ook Lois Lane bij de cavia's
Voor de meeuw? Ik denk Rob Kemps eerder bij de koe.quote:
Oja klopt. Dat is de koe. Ik heb inmiddels ook een glas ingeschonkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de meeuw? Ik ben Rob Kemps eerder bij de koe.
Geen idee wie dat zouden moeten zijn. Maar goed die Zeno ken ik ook alleen maar van naam. Nog nooit een programma van hem gezien en dus ook geen idee wat voor stem daar bij hoorde.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Plien en Bianca worden ook veel genoemd
En zijn zoon heet Olequote:
quote:
En het paarse broekje lijkt me te verwijzen naar De Marathon dus ik ga hier ook voor inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Oliver23 het volgende:
Zeehond is Georgia Verbaan, heeft in de film Surprise gespeeld en droeg in haar rol in Costa! een beugel
Ik wed nog even niet om een Ed Sheeran UIquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef Momo het volgende:
Ze leggen Waylon wel heel hard erop in de filmpjes
Is al geweestquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:13 schreef Ole het volgende:
Douwe Bob? (Om maar andere naam te zeggen)
Ah ok. Niet alles gezienquote:
Die zou toch dansen voor de this it tour Michael Jackson die niet doorging.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef NailQueen het volgende:
Oja Timor Steffens heeft bij Michael Jackson gedanst. Daar hoor je hem nooit over
Klopt. Staat in eerste shot in gelijknamige docuquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zou toch dansen voor de this it tour Michael Jackson die niet doorging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |