Ik ben 31 en ik ken ze ook niet heel goed.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het zou me niet verbazen als Monica niet eens weet wie de zusjes KLeeman zijn
Hij is ook alweer 41 hequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:36 schreef SiGNe het volgende:
oh, toch.. dan heeft Valerio een best oude stem
Dat ook maar zijn sprekstem is ook wat anders dan de zangstem, hoorde het daardoor minder goedquote:
Ik hoorde duidelijk dat hij het is door die stem.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat ook maar zijn sprekstem is ook wat anders dan de zangstem, hoorde het daardoor minder goed
Plien en Bianca worden ook veel genoemdquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:45 schreef Elpis het volgende:
Ik lig iets achter met kijken maar ik denk dus ook Lois Lane bij de cavia's
Voor de meeuw? Ik denk Rob Kemps eerder bij de koe.quote:
Oja klopt. Dat is de koe. Ik heb inmiddels ook een glas ingeschonkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de meeuw? Ik ben Rob Kemps eerder bij de koe.
Geen idee wie dat zouden moeten zijn. Maar goed die Zeno ken ik ook alleen maar van naam. Nog nooit een programma van hem gezien en dus ook geen idee wat voor stem daar bij hoorde.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Plien en Bianca worden ook veel genoemd
En zijn zoon heet Olequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |