SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Staat genoteerdquote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef mossad_agent het volgende:
De Haas is 100% Koen, zo niet dan delete ik mijn account hier.
Ieder jaar wordt alles rond kerst erger en slijmeriger lijkt het somsquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Want niemand mag met kerst alleen zijn
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ieder jaar wordt alles rond kerst erger en slijmeriger lijkt het soms
Het wordt beweerd alsof het iets heel zielig is. Ik ben 2 jaar geleden alleen geweest met kerst (niet gepland) en ik had me prima vermaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ieder jaar wordt alles rond kerst erger en slijmeriger lijkt het soms
Musicalactrice. De vorige keer werd haar naam hier genoemd. Ik ken haar ook niet zo goed. Ik heb haar een keer zien optreden en toen vond ik het een mooie tijd om naar huis te gaanquote:
Top2000 is altijd gezellig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het wordt beweerd alsof het iets heel zielig is. Ik ben 2 jaar geleden alleen geweest met kerst (niet gepland) en ik had me prima vermaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |