SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles vanaf plek 13 stelt echt helemaal geen zak voor.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap niet hoe PEC niet onderaan staat. Die zijn zo slecht.
Japanners moet je kort houden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:25 schreef Coco het volgende:
Ueda blijft maar mondjes snoeren.
Nederland - Japan wordt pittig.
Kan de TT gewijzigd worden naar: UEDAGODquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:25 schreef Coco het volgende:
Wordt de inzet weer Indonesië?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:25 schreef Coco het volgende:
Kan het alleen maar tegen de mindere goden, maar doet het dan wel goed. Verder einde seizoen alsnog lekker verkopen voor 15-20 miljoen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:25 schreef Coco het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wordt de inzet weer Indonesië?
Eerst een goede TD ajb.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan het alleen maar tegen de mindere goden, maar doet het dan wel goed. Verder einde seizoen alsnog lekker verkopen voor 15-20 miljoen.
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan de TT gewijzigd worden naar: UEDAGOD
Alvast dank COCOGOD
Ik vond Telstar best goed. Excelsior vond ik tactisch ook sterk. En Volendam en Nac vind ik naar wat ik heb gezien ook niet zo slecht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles vanaf plek 13 stelt echt helemaal geen zak voor.
Telstar voetbalde leuk mee, maar creëert niks. De rest stelt toch ook niks voor, zeker Volendam niet. NAC thuis is altijd wel een klotepotje, dus die zullen nog wel wat puntjes pakken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Telstar best goed. Excelsior vond ik tactisch ook sterk. En Volendam en Nac vind ik naar wat ik heb gezien ook niet zo slecht.
Heracles en Pec zijn echt dramatisch. Daar zit voor mijn gevoel ook helemaal niks in.
Toch vind ik Telstar, Volendam en Excelsior minder brandhout dan dit. Maar goed die werken enkel met budgetbak spelers.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Telstar voetbalde leuk mee, maar creëert niks. De rest stelt toch ook niks voor, zeker Volendam niet. NAC thuis is altijd wel een klotepotje, dus die zullen nog wel wat puntjes pakken.
100miljoenmiljard.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:43 schreef Scrummie het volgende:
Oh Valente. Die is echt heel heel heel erg goed hè.
Ik denk niet dat ik een (in potentie) betere middenvelder heb gezien bij ons.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:43 schreef Scrummie het volgende:
Oh Valente. Die is echt heel heel heel erg goed hè.
Echt hè. Ik zit volledig op de hype trein.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een (in potentie) betere middenvelder heb gezien bij ons.
Ooit. De Kromme.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Heb jij die zien voetballen?
Ueda is de enige reden dat we nu op een tweede plaats staan en überhaupt punten hebben gepakt in kleinere wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
Jammer dat Ueda nooit scoort in de grote wedstrijden
@:Dombohetolifantje1 @:Coco
Een kapotte klok staat ook twee keer per dag op het juiste tijdstipquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nooit geweten dat Celtic, Bayern en Benfica kleine tegenstanders waren overigens.
Shinji Ono en ik vinden deze post NIET leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda is de enige reden dat we nu op een tweede plaats staan en überhaupt punten hebben gepakt in kleinere wedstrijdjes.
Valente gaat verder komen in zijn carrière als hij minder blessuregevoelig blijkt dan Onogod.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Shinji Ono en ik vinden deze post NIET leuk.
Ueda haalt al bijna de door jou voorspelde 20 goals (ik spaar je nog met de door jou eerder genoemde 15) bij de winterstop.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Een kapotte klok staat ook twee keer per dag op het juiste tijdstip
En met alle respect, maar Celtic hierbij aandragen:D
Bayern en Benfica in hoeveel jaar?
Laat meneer het maar in Boekarest en zondag even laten zien, wanneer het écht moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |