Ueda is de enige reden dat we nu op een tweede plaats staan en überhaupt punten hebben gepakt in kleinere wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
Jammer dat Ueda nooit scoort in de grote wedstrijden
@:Dombohetolifantje1 @:Coco
Een kapotte klok staat ook twee keer per dag op het juiste tijdstipquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nooit geweten dat Celtic, Bayern en Benfica kleine tegenstanders waren overigens.
Shinji Ono en ik vinden deze post NIET leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een (in potentie) betere middenvelder heb gezien bij ons.
Zeker.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda is de enige reden dat we nu op een tweede plaats staan en überhaupt punten hebben gepakt in kleinere wedstrijdjes.
Valente gaat verder komen in zijn carrière als hij minder blessuregevoelig blijkt dan Onogod.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Shinji Ono en ik vinden deze post NIET leuk.
Ueda haalt al bijna de door jou voorspelde 20 goals (ik spaar je nog met de door jou eerder genoemde 15) bij de winterstop.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Een kapotte klok staat ook twee keer per dag op het juiste tijdstip
En met alle respect, maar Celtic hierbij aandragen:D
Bayern en Benfica in hoeveel jaar?
Laat meneer het maar in Boekarest en zondag even laten zien, wanneer het écht moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |