abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219425017
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219425030
Kopietje uit het vorige topic voor de context van de titel

Ik begrijp dit echt niet. Mijn zoon bouwde met drie jaar zelf zijn "pieuw pieuw" uit Duplo. Moet je dat dan ook gaan verbieden?

Ik wens Judith succes met de Switch. Dat wordt dan alle spellen checken vooraf. En kinderfeestjes met paintball en lasergamen gaan dan ook niet mogen? En vechtsporten ook niet?

Natuurlijk is opvoeding een kwestie van iets met pick hour batlles, maar deze battle had ze beter kunnen negeren. Dit is echt zeuren om het zeuren, sowieso hoe bedenk je het om zoiets terug naar school te brengen? Misschien moet ze maar in de ouderraad gaan. Mag je meedenken over cadeautjes waar niemand aanstoot aan neemt. Ik wens haar veel succes.
pi_219425050
Ik wilde nog wat over Judith Noordzij posten.
Eerst was ze lyrisch over La Rose Posay eindstand samenwerking.... Toen zakte mijn geloofwaardigheid en nu lyrisch over dr Hauscka. Samenwerking😅
pi_219425090
Enfin, als oud ouderraadlid word ik altijd vrij kriegelig van dit soort ouders. Je hoort ze alleen maar als er iets mis is én ze zijn ook nooit zelf ouderraadlid (te druk, geen tijd, zin enz.). Maar er wordt wel verwacht dat je met alles en iedereen rekening houdt (en dat probeert de ouderraad!). Maar dan een cadeau terugbrengen? Kom op zeg, maak een afweging over het punt wat je wilt maken en zet dat af tegen het effect dat jouw beslissing op je kind heeft. En misschien moet je je dan afvragen of je een punt wilt maken. Desnoods spreek je een van de ouderraadsleden even aan op een later moment en breng je zelf ideeën in voor cadeautjes.
pi_219425096
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:52 schreef Tarantelle het volgende:
Kopietje uit het vorige topic voor de context van de titel

Ik begrijp dit echt niet. Mijn zoon bouwde met drie jaar zelf zijn "pieuw pieuw" uit Duplo. Moet je dat dan ook gaan verbieden?

Ik wens Judith succes met de Switch. Dat wordt dan alle spellen checken vooraf. En kinderfeestjes met paintball en lasergamen gaan dan ook niet mogen? En vechtsporten ook niet?

Natuurlijk is opvoeding een kwestie van iets met pick hour batlles, maar deze battle had ze beter kunnen negeren. Dit is echt zeuren om het zeuren, sowieso hoe bedenk je het om zoiets terug naar school te brengen? Misschien moet ze maar in de ouderraad gaan. Mag je meedenken over cadeautjes waar niemand aanstoot aan neemt. Ik wens haar veel succes.
Ik denk niet dat je heel blij moet/ wil zijn met een type a la Judith in de ouderraad 😅
pi_219425112
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:58 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je heel blij moet/ wil zijn met een type a la Judith in de ouderraad 😅
Dit soort types heeft echt zelden ambities om in de ouderraad te komen is mijn eigen ervaring. Zo ja, dan zou ik zo iemand direct verantwoordelijk maken voor de cadeaus 😁.
pi_219425424
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:57 schreef Tarantelle het volgende:
Enfin, als oud ouderraadlid word ik altijd vrij kriegelig van dit soort ouders. Je hoort ze alleen maar als er iets mis is én ze zijn ook nooit zelf ouderraadlid (te druk, geen tijd, zin enz.). Maar er wordt wel verwacht dat je met alles en iedereen rekening houdt (en dat probeert de ouderraad!). Maar dan een cadeau terugbrengen? Kom op zeg, maak een afweging over het punt wat je wilt maken en zet dat af tegen het effect dat jouw beslissing op je kind heeft. En misschien moet je je dan afvragen of je een punt wilt maken. Desnoods spreek je een van de ouderraadsleden even aan op een later moment en breng je zelf ideeën in voor cadeautjes.
Ik zat jaren in de ouderraad en herken wat je schrijft. Zelf niks doen maar wel zeuren. Het waren altijd dezelfde ouders die dat deden.
pi_219425534
Het is een JONGEN. Met testosteron. De meeste jongens houden van gevecht, cowboytje, fysiek zijn.
Dat ga je niet voorkomen door het te verbieden. Dan wordt het waarschijnlijk zelfs nog aantrekkelijker.
In het geval van Judith heeft B ook geen vaderfiguur en in het onderwijs zijn het ook overwegend vrouwen, gun die jongen wat ravotten met zijn vrienden zou ik zeggen. Daar heb je natuurlijk niet per definitie speelgoedpistolen voor nodig, maar echt kwaad kan het ook niet. Leer hem grenzen en onderscheid tussen spel en realiteit.
Ik heb zelf 2 jongens en ook ik dacht in het begin 'geweld' weg te kunnen houden bij ze, maar het is uiteindelijk vrij zinloos ben ik achter gekomen. :') Mijn man speelde vroeger ook oorlogje met zelfgemaakte wapens van stokken en elastiek, zou ze zoiets dan ook in de prullenbak gooien?
pi_219425675
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:58 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik zou er niet aan moeten denken, een betweter als Judith in de ouderraad
pi_219425695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:33 schreef Nieve het volgende:
Het is een JONGEN. Met testosteron. De meeste jongens houden van gevecht, cowboytje, fysiek zijn.
Dat ga je niet voorkomen door het te verbieden. Dan wordt het waarschijnlijk zelfs nog aantrekkelijker.
In het geval van Judith heeft B ook geen vaderfiguur en in het onderwijs zijn het ook overwegend vrouwen, gun die jongen wat ravotten met zijn vrienden zou ik zeggen. Daar heb je natuurlijk niet per definitie speelgoedpistolen voor nodig, maar echt kwaad kan het ook niet. Leer hem grenzen en onderscheid tussen spel en realiteit.
Ik heb zelf 2 jongens en ook ik dacht in het begin 'geweld' weg te kunnen houden bij ze, maar het is uiteindelijk vrij zinloos ben ik achter gekomen. :') Mijn man speelde vroeger ook oorlogje met zelfgemaakte wapens van stokken en elastiek, zou ze zoiets dan ook in de prullenbak gooien?
Hier twee meiden en ik kon het ook niet tegenhouden. Heb er ook mijn best niet voor gedaan. Het is spel en dat snappen ze echt wel. En ik vind het bij Judith ook weer zo tegenstrijdig omdat ze haar zoon wel laat ‘vechten’.
pi_219425720
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier twee meiden en ik kon het ook niet tegenhouden. Heb er ook mijn best niet voor gedaan. Het is spel en dat snappen ze echt wel. En ik vind het bij Judith ook weer zo tegenstrijdig omdat ze haar zoon wel laat ‘vechten’.
Precies, gewoon niet teveel een ding van maken..
Zou het misschien niet in haar plaatje van het perfecte kind passen?
pi_219425776
AM die gewoon via haar telefoon Sam zijn kleding keurt. Hij kijkt nog opzij naar haar maar ze kijkt gewoon in de spiegel door haar telefoon!
Het wordt steeds erger lijkt wel
pi_219425899
Juuds_singlemom: Het is ook gewoon onzinnig. Gaat ze, als B. op zijn kinderfeestje een Nerf van een vriendje krijgt, ook op hoge poten het cadeau terugbrengen bij de ouders van het vriendje/vriendinnetje?
Gaat ze in conclaaf bij ouders als B. op een kinderfeestje gaat lasergamen? Mag B. niet een keer boogschieten als ze op vakantie zijn? Mag hij bij vriendjes nooit gamen?

Stel jezelf eerst eens die vragen en denk dan nog eens na of je op hoge poten naar school rent en je kind een cadeau ontneemt.

En het zijn inderdaad altijd dezelfde ouders.
pi_219425992
En hoe gaat zoiets?
B komt blij uit school met zijn nerf. Gaat Juud dan eerst in gesprek met haar ouders en zus en moet hij dan wachten hoe die uitslag is. Of denkt hij yeahhh en hoort hij n halfuurtje later dat het terug moet.
Echt bespottelijk gewoon.
pi_219426024
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Judith zit nog in de fase waarin ze denkt de opvoeding volledig te kunnen vormgeven. "Helaas" wordt die invloed steeds kleiner wanneer kinderen ouder worden en een steeds groter deel van hun leven zich buiten de deur afspeelt (bij mensen die hele andere opvattingen hebben op het gebied dan jijzelf).

Ik weet nog dat mijn kind een heel lief vriendinnetje had uit een gezin dat een hele nare geschiedenis had, waarvan de gevolgen ook (begrijpelijk) merkbaar waren op hun huishouden en opvoeding. Dat was wel even pittig voor mij als ouder om kind daar te laten spelen.
pi_219426073
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:05 schreef Earring het volgende:
En hoe gaat zoiets?
B komt blij uit school met zijn nerf. Gaat Juud dan eerst in gesprek met haar ouders en zus en moet hij dan wachten hoe die uitslag is. Of denkt hij yeahhh en hoort hij n halfuurtje later dat het terug moet.
Echt bespottelijk gewoon.
Zoals ik het lees is ze meteen teruggegaan. Leuke ervaring voor B. ook. En ik denk dat ze overlegd heeft met haar familie toen B. meer over de zeik was dan ze verwacht had.

Het moge duidelijk zijn dat ik team B. ben en vind dat je soms de kracht moet hebben om je principes los te laten in de opvoeding (en soms ook niet, dat is nou net het lastige aan opvoeden). En in de puberteit wordt dit nog factor 100 erger.
pi_219426148
HVK speelt de hele dag serveerster want ze hebben om de 10 minuten honger. Dan geef je te weinig eten lijkt mij. Ik snap nu die berg afwas bij haar elke dag
pi_219426203
Mag B niet autonoom beslissen dat hij met die nerf wil spelen?
pi_219426207
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:08 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Judith zit nog in de fase waarin ze denkt de opvoeding volledig te kunnen vormgeven. "Helaas" wordt die invloed steeds kleiner wanneer kinderen ouder worden en een steeds groter deel van hun leven zich buiten de deur afspeelt (bij mensen die hele andere opvattingen hebben op het gebied dan jijzelf).

Ik weet nog dat mijn kind een heel lief vriendinnetje had uit een gezin dat een hele nare geschiedenis had, waarvan de gevolgen ook (begrijpelijk) merkbaar waren op hun huishouden en opvoeding. Dat was wel even pittig voor mij als ouder om kind daar te laten spelen.
Dit, ze gaat nog een zware dobber krijgen als B ouder wordt.
Ze projecteert zoveel op dat kind nu en hij vormt zich daar nog naar, maar in een gezonde ontwikkeling kiest hij uiteindelijk zijn eigen weg en zal ze dat ideaalbeeld van hem moeten loslaten.
Verder is het nogal ironisch dat ze een harde grens trekt bij een speelgoedpistooltje, maar zelf wel elke dag weer zijn grenzen overgaat door alles van en over hem online te delen met volslagen onbekenden.
Ze blaast nogal hoog van de toren over opvoeden, maar ze zou zich op dat gebied kapot moeten schamen.
pi_219426218
‘ je (..) verwacht het niet maar zeker als je bijna niet meer geloofd is de spanning rond Sinterklaas het grootst’

Was getekend: AM.
🙄
pi_219426231
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:00 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dit soort types heeft echt zelden ambities om in de ouderraad te komen is mijn eigen ervaring. Zo ja, dan zou ik zo iemand direct verantwoordelijk maken voor de cadeaus 😁.
Dan komt ze met allemaal kadootjes uit de afprijsbak 🤣
pi_219426256
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dan komt ze met allemaal kadootjes uit de afprijsbak 🤣
Hier moest ik even ongegeneerd hard om lachen (wat ik niet moet doen, want auw). Ik zie al die kinderen al thuiskomen met een bak lasagne voor 1 euro. Of een pak karnemelk. 😀😀

[ Bericht 1% gewijzigd door Tarantelle op 06-12-2025 16:47:47 ]
pi_219426274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:08 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Ik kan bij Judith veel belangrijkere zaken bedenken waarbij opvoeden op z’n plaats is.
pi_219426279
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mag B niet autonoom beslissen dat hij met die nerf wil spelen?
Autonoom zolang het in Judith haar straatje past.
pi_219426300
Ik denk dat ik online geen grotere Karen ken dan Judith. Wat een intense zeikerd zeg over dat nerf pistool.
Eerlijk gezegd ook te gênant voor woorden dat Bob dat cadeau dan terug moet geven (en natuurlijk kreeg hij van school wel een ander cadeau).
Ben benieuwd of school nog steeds zo blij is met Judith......
pi_219426322
Als je er zo'n probleem mee hebt, raak te dat nerf ding toch "kwijt" of stuk?
Zou me dood schamen om met een gekregen cadeau naar school terug te gaan. Onder het mom van het past niet in de wijze waarin ik mijn kind opvoed

[ Bericht 18% gewijzigd door Lalaland79 op 06-12-2025 16:51:40 (Toevoeging ) ]
pi_219426343
En Debbie is op uitnodiging naar de dierentuin. Ook prikkelarm?
pi_219426353
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vast like very veel business
hihaho omg

Vind het echt zwakzinnig als je anno 25 nog lult over sugar daddy's als je feitelijk kunt zien dat die vrouw meerdere ondernemingen heeft op de beste locaties. Ze boert zelf vrij aardig maar het is natuurlijk veel lolliger om iemand als hoer neer te zetten hihaho.

Oh ik vind het niet zwakzinnig. Het is zwakzinnig.
Go hard or go home
pi_219426409
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:55 schreef Noek het volgende:

[..]
hihaho omg

Vind het echt zwakzinnig als je anno 25 nog lult over sugar daddy's als je feitelijk kunt zien dat die vrouw meerdere ondernemingen heeft op de beste locaties. Ze boert zelf vrij aardig maar het is natuurlijk veel lolliger om iemand als hoer neer te zetten hihaho.

Ik heb niks gezegd over sugar daddy's en zeker niemand een hoer genoemd.
Mijn opmerking was puur sarcastisch vanwege haar taalgebruik.

Maar goed om te weten dat ik zwakzinnig ben 👌
pi_219426444
Ik begrijp uit jullie verhalen dat Bob geen Nerf mag van zijn moeder. Why not??? Nerfs zijn gewoon leuk en ongevaarlijk. Dan zal hij ook wel geen waterpistool mogen, die leuke groten voor in de zomer. Wat een benauwende "opvoeding".
pi_219426459
quote:

[..]
hihaho omg

Nou zeg… dat kan wel een tandje minder. @Dievanhiernaast schrijft niks over hoer etc.
pi_219426751
quote:

[..]
hihaho omg

Wat kom jij altijd onvriendelijk dit topic binnen! :R
pi_219426899
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:00 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat kom jij altijd onvriendelijk dit topic binnen! :R
Gaat dit over Iris Z.? Maar die heeft toch ook een sugar daddy? Zag die vent van de week voorbij komen maar zijn geboortejaar ligt echt vlak na de 2de wereldoorlog als je hem zo ziet. Wat een oudje 🤣 Was dat zo'n verstokte vrijgezel ofzo? Of is dit ook zn 2de, 3de of 4de leg?
pi_219426908
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:25 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Gaat dit over Iris Z.? Maar die heeft toch ook een sugar daddy? Zag die vent van de week voorbij komen maar zijn geboortejaar ligt echt vlak na de 2de wereldoorlog als je hem zo ziet. Wat een oudje 🤣 Was dat zo'n verstokte vrijgezel ofzo? Of is dit ook zn 2de, 3de of 4de leg?
Maar dat iemand een stuk ouder is maakt hem toch niet automatisch een sugardaddy?
Ik dacht altijd dat dat meer met geld te maken had 😅
pi_219426917
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:25 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dus leeftijdsverschil betekent sugardaddy? Eerder werd er gezegd dat ik een golddigger was, nu blijk ik een sugardaddy te hebben.
Blijkbaar is het lastig om te bedenken dat een relatie waarin leeftijdsverschil aan de orde is, gelijkwaardig kan zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door JaNeeDan op 06-12-2025 18:34:18 ]
pi_219426929
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dat iemand een stuk ouder is maakt hem toch niet automatisch een sugardaddy?
Een sugardaddy is iemand die een, vaak jongere partner, financieel ondersteunt in ruil voor…
pi_219426943
Sanneke snapt niet dat het pakketpunt niet heel gewillig was om haar pakket mee te geven. Het adres van het pakketpunt was ingevuld als geadresseerde, niet als pakketpunt. Stel dat Sanneke dit heeft gekocht met achteraf betalen en niet betaalt. Eén keer raden waar dan de herinneringen etc. naartoe gaan.
pi_219426949
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een sugardaddy is iemand die een, vaak jongere partner, financieel ondersteunt in ruil voor…
Maar zij verdiend haar eigen geld, ik ken haar verder niet. Maar ze is nogal succesvol? Dus niet per se een golddigger/sugardaddy situatie denk ik
pi_219426955
Hè jakkes, wat flauw en kinderachtig dat AM een jas 'koopt' die Julia graag wilde hebben. Mijn moeder heeft dat vroeger ook wel eens gedaan en ik vond dat echt niet leuk. Wees dan gewoon gul en neem die gratis jas mee voor je dochter.

Over het Nerf-verhaal van Judith moet ik ook zuchten. Maak dan afspraken hoe Bob er mee mag spelen, maar val de juffen niet lastig die er een leuk feest van gemaakt hebben voor de kinderen en die vrijdagmiddag ma schooltijd de school moeten omtoveren van Sint naar kerst (dat was mijn middag tenminste gisteren en ik was echt niet aardig tegen haar geweest als ze terug was gekomen met dit cadeau).
pi_219426960
Omg die tijgerprint panterprint jas van AM 🫣 Stond haar echt verschrikkelijk.. Hoeveel jassen van the stone heeft zij nu al? Rupsje nooitgenoeg is er niks bij 🙄
pi_219426974
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja nee dat klopt..Al heb ik wel het vermoeden dat hij het startkapitaal heeft ingelegd 😉
pi_219426981
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:34 schreef Samarkand het volgende:
Hè jakkes, wat flauw en kinderachtig dat AM een jas 'koopt' die Julia graag wilde hebben. Mijn moeder heeft dat vroeger ook wel eens gedaan en ik vond dat echt niet leuk. Wees dan gewoon gul en neem die gratis jas mee voor je dochter.

Over het Nerf-verhaal van Judith moet ik ook zuchten. Maak dan afspraken hoe Bob er mee mag spelen, maar val de juffen niet lastig die er een leuk feest van gemaakt hebben voor de kinderen en die vrijdagmiddag ma schooltijd de school moeten omtoveren van Sint naar kerst (dat was mijn middag tenminste gisteren en ik was echt niet aardig tegen haar geweest als ze terug was gekomen met dit cadeau).
Jaa zo flauw! Het had haar gesierd als ze 1 voor Juul had gekocht
pi_219426982
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar zij verdiend haar eigen geld, ik ken haar verder niet. Maar ze is nogal succesvol? Dus niet per se een golddigger/sugardaddy situatie denk ik
Precies. Iris Z lijkt mij een hardwerkend persoon. Iemand die de partner als sugardaddy gebruikt doet verder vrij weinig. Ik zou bijna zeggen dat Roy de sugardaddy van Debbie is.
pi_219426991
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja nee dat klopt..Al heb ik wel het vermoeden dat hij het startkapitaal heeft ingelegd 😉
Iris Z komt zelf uit een gezin waar genoeg geld zit.
pi_219427003
Ik vind PME ook echt geen merk voor jonge mannen, echt meer zo’n ouwe lullen vibe.
pi_219427009
Debbie is lekker prikkelarm naar de lightnights in Ouwehands dierenpark.
Zo jammer dat juist zij daarvoor is uitgenodigd. Vind dat een heel leuke dierentuin en de light nights zijn ook echt een aanrader.
pi_219427014
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:18 schreef Tarantelle het volgende:
Judith Noordzij: leuk hoor, zo'n bankje en stoelen van H&H aan de eettafel. Maar met jonge kinderen zou ik er nooit voor kiezen (misschien had ik slordige eters, maar ik had er niet aan moeten denken vroeger).
Kinderen zitten toch vaak op een kinderstoel?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219427040
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie is lekker prikkelarm naar de lightnights in Ouwehands dierenpark.
Zo jammer dat juist zij daarvoor is uitgenodigd. Vind dat een heel leuke dierentuin en de light nights zijn ook echt een aanrader.
Ik gun iedereen uitjes naar parken, vooral mensen die het zelf niet kunnen betalen. Maar ik vraag me dan toch af hoe zo’n park bij Debbie uitkomt. Of is dit weer zo’n dag waarvoor je je kon aanmelden met een zielig jankverhaal? En hoezo lukt het Debbie om dit te doen op de dag na pakjesavond?
pi_219427052
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Iris Z komt zelf uit een gezin waar genoeg geld zit.
Oh ja daarom hebben ze jarenlang hun afgefikte boerderij niet kunnen herbouwen... Ik woon in de buurt he 😉
pi_219427060
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik gun iedereen uitjes naar parken, vooral mensen die het zelf niet kunnen betalen. Maar ik vraag me dan toch af hoe zo’n park bij Debbie uitkomt. Of is dit weer zo’n dag waarvoor je je kon aanmelden met een zielig jankverhaal? En hoezo lukt het Debbie om dit te doen op de dag na pakjesavond?
Dan was t wel drukker geweest denk ik🙈.
Ze schreef erbij dat ze uitgenodigd waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')