abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219527722
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 16:50 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
13 maanden rente + de restschuld ontvangen.
dossier Brickfield gesloten.
Ze zijn af en toe wel van de bravoure
quote:
Vastberadenheid, constructieve samenwerking en een geduldige klantstrategie, vormgegeven door ons Team Beheer, hebben ertoe geleid dat het volledige openstaande leenbedrag, inclusief achterstallige rente, is voldaan.
pi_219527723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 17:40 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]
Ze zullen het geld nu nodig hebben? natuurlijk.
De bouw is nu gestart, dus moet de bouwer betaald worden.
De Funda advertentie geeft als startdatum bouw 1 november 2025.
https://www.fundainbusine(...)jsterhuizen-1148-g5/
pi_219527821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 17:57 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
[..]

:)
Ach van mij mogen ze dit keer. Het resultaat is beter dan ik gevreesd had.
Ze hadden de zeer grote ervaring van Team Beheer ook kunnen noemen, maar misschien dat dat niet heel positief is voor Collin.
pi_219527850
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:28 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Ik snap alleen niet zo goed waarom hij dit samen doet met een onervaren iemand dan 21. Lijkt me verder wel interessant.
Risicospreiding (voor Yllias en/of SiG)? Als het mis gaat hebben ze een extra deur om aan te kloppen.
pi_219528056
Humb**le komt morgen online bij NLI. Ter aflossing van de lening bij Collin.
Hopelijk komt dat goed ;)

NLI, als je van stapelen houdt.
Pecunia non olet
pi_219528180
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 17:58 schreef Soulfreak het volgende:

[..]
De bouw is nu gestart, dus moet de bouwer betaald worden.
De Funda advertentie geeft als startdatum bouw 1 november 2025.
https://www.fundainbusine(...)jsterhuizen-1148-g5/
Yep, als ze echt zijn begonnen met bouwen met hooguit 40% verkocht nemen ze wel wat risico. Ik kwam al googlend deze concurrent tegen die de prijzen al heeft verlaagd: https://businessparkwijchen.nl/

Ik zit in de af te lossen lening en laat het hierbij.
pi_219532226
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:00 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]
Yep, als ze echt zijn begonnen met bouwen met hooguit 40% verkocht nemen ze wel wat risico. Ik kwam al googlend deze concurrent tegen die de prijzen al heeft verlaagd: https://businessparkwijchen.nl/

Ik zit in de af te lossen lening en laat het hierbij.
Ik stap ook niet meer opnieuw in, maar dat heeft er dan meer mee te maken dat er flink wat kavels zijn verkocht de afgelopen vier weken en in dit tempo alles binnen 2 maanden verkocht zal zijn. De opbrengsten wegens dan niet echt meer op tegen de VRH.
pi_219532230
K. P*ter is eindelijk afgewikkeld bij CCF. Een "mooie" conclusie aan het einde van de email:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierbij wordt dan niet vermeld dat het behaalde rendement 1% is geweest, en dan heb ik het nog niet over de gederfde inkomsten van anderhalf jaar, de inflatiecorrectie en de VRH waardoor je toch minimaal 10% - 15% moet afboeken op de lening. Geeft toch een iets andere conclusie dan de kort-door-de-bocht variant van hierboven. Jammer dat ze niet wat eerlijker zijn in dit soort conclusie, ook richting investeerders die simpelweg alleen de tekst lezen en geen idee hebben over het werkelijke rendement.
pi_219532590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:15 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Risicospreiding (voor Yllias en/of SiG)? Als het mis gaat hebben ze een extra deur om aan te kloppen.
Of Donja heeft deze kans gevonden, vond het toch wat te groot en heeft Ilyas gevraagd om mee te doen.
pi_219533009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 15:40 schreef zeeland6 het volgende:
er stromen betalingen van Brickfield binnen in de wallet bij CCF
Ja hier ook, fijn dat afdeling beheer ook nog zulke successen weet te behalen.
Duurt allemaal even maar de zekerheden worden uitgewonnen en achterstallige rentes voldaan, dus credits voor Collin. ^O^
pi_219533162
Linkje Ab*zz
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219533222
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:51 schreef geritz81 het volgende:

[..]
Ja hier ook, fijn dat afdeling beheer ook nog zulke successen weet te behalen.
Duurt allemaal even maar de zekerheden worden uitgewonnen en achterstallige rentes voldaan, dus credits voor Collin. ^O^
En nog aan het eind van dit jaar is ook wel fijn toch? Scheelt weer wat box3.
Voor mij ook nog L* Bo*wmanagement. En misschien redden ze ook H*mble nog , go NLI! :)
pi_219533502
Ja kwam hier ook om even te posten over L* Bo*wmanagement van CCF. Goed werk moet natuurlijk ook af en toe benoemd worden!

SPOILER
Ook vier ik hierdoor vandaag 10k netto rendement op mijn crowdfunding portefeuille :lijstje: B:)B

[ Bericht 16% gewijzigd door ShowMeTheMoney op 19-12-2025 11:30:13 ]
pi_219533886
:(

Helaas moesten we je investering afbreken, voor deze schijf kun je op dit moment geen toezegging voor een investering meer doen.

¤ 1.277.000 van ¤ 660.000

Blijkbaar erg populair en ben ik te sloom aan het worden
pi_219533890
Iets teveel belangstelling voor project Illyas
pi_219533894
Te laat voor schijf 1 bij de nieuwe SIG. Die liep binnen 10 seconden al over 1,5 miljoen terwijl er maar 6,6 ton werd gevraagd _O-

Schijf 2 daarom maar meegepakt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219533895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Te laat voor schijf 1 bij de nieuwe SIG. Die liep binnen 10 seconden al over 1,5 miljoen terwijl er maar 6,6 ton werd gevraagd _O-
Het kan weer!
pi_219533897
inschrijven kan weer. Blijkbaar was er een grapmaker die een groot bedrag heeft gereserveerd
pi_219533899
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Iets teveel belangstelling voor project Illyas
[ afbeelding ]
Je toezegging van de investering is succesvol

Toch nog gelukt, daarna alsnog ruimte.
pi_219533903
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:02 schreef KrekelJapie het volgende:
inschrijven kan weer. Blijkbaar was er een grapmaker die een groot bedrag heeft gereserveerd
Ik zou het niet aandurven om voor de grap een paar ton te investeren die ik niet heb. Kan een dure grap zijn.

https://www.omroepflevola(...)-23-miljoen-op-hotel
pi_219533959
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:02 schreef KrekelJapie het volgende:
Het ging in een paar stappen terug naar het werkelijke bedrag, dus het waren meerdere bedragen. Aangezien het volgens mij niet mogelijk is om een hoger bedrag in te leggen dan wat nog openstaat moeten dit wel inleggen vanuit SIG zijn geweest, die niet via de normale website lopen...
pi_219534524
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:12 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Aangezien het volgens mij niet mogelijk is om een hoger bedrag in te leggen dan wat nog openstaat moeten dit wel inleggen vanuit SIG zijn geweest, die niet via de normale website lopen...
En dat kan eigenlijk ook niet volgens hun richtlijn
quote:
Persoonlijke transacties: Werknemers, directieleden, gelieerde personen en aandeelhouders van SamenInGeld kunnen investeren in de projecten die worden aangeboden. Om alle klanten een eerlijke kans te geven en de schijn van ongelijke behandeling van investeerders te voorkomen bij inschrijving, hanteert SamenInGeld een aantal regels voor werknemers, directieleden en gelieerde personen:
- Werknemers, directieleden en gelieerde personen mogen maximaal EUR 10.000,- investeren per project.
- Er mag altijd slechts één van beide directieleden investeren in een project.
- Werknemers, directieleden en gelieerde personen mogen pas 24-uur na de live-gang van een project inschrijven.
  vrijdag 19 december 2025 @ 14:09:27 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_219534759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:21 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
Ja kwam hier ook om even te posten over L* Bo*wmanagement van CCF. Goed werk moet natuurlijk ook af en toe benoemd worden!

SPOILER
Ook vier ik hierdoor vandaag 10k netto rendement op mijn crowdfunding portefeuille :lijstje: B:)B
Meerdere positieve berichten van CCF deze week:

- Karel Pater, 2 jaar na geplande einddatum afgewikkeld met klein plusje
- Brickfield B.V. 2, 2 jaar na geplande einddatum afgewikkeld inclusief volledige achterstallige rente

*O*
  vrijdag 19 december 2025 @ 14:12:51 #174
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_219534780
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 02:44 schreef Lezer8857 het volgende:
K. P*ter is eindelijk afgewikkeld bij CCF. Een "mooie" conclusie aan het einde van de email:

SPOILER
Hierbij wordt dan niet vermeld dat het behaalde rendement 1% is geweest, en dan heb ik het nog niet over de gederfde inkomsten van anderhalf jaar, de inflatiecorrectie en de VRH waardoor je toch minimaal 10% - 15% moet afboeken op de lening. Geeft toch een iets andere conclusie dan de kort-door-de-bocht variant van hierboven. Jammer dat ze niet wat eerlijker zijn in dit soort conclusie, ook richting investeerders die simpelweg alleen de tekst lezen en geen idee hebben over het werkelijke rendement.
Daar heb je in principe gelijk in, echter 10-15% afboeken in 2 jaar tijd is wel erg veel lijkt mij.
pi_219535052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 17:57 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
[..]

Bas heeft zich laten inspireren door Trump. En hij wil zijn bonus zeker stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')