Ik was al helemaal klaar voor een veldslag tussen Nederland en Marokkoquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ontdek: als Nederland groepswinnaar wordt, spelen we dinsdag 30 juni 03:00 de laatste 32 (lol)
Kunnen die Marokkanen mooi toeterend over straat wanneer werkend Nederland opstaat.quote:Op maandag 8 december 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was al helemaal klaar voor een veldslag tussen Nederland en Marokko
Is het op dat tijdstip
Marokko krijgt het al lastig zat tegen Schotland.quote:Op maandag 8 december 2025 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen die Marokkanen mooi toeterend over straat wanneer werkend Nederland opstaat.
Het zijn gewoon, ja, mietjes.quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drie minuten waterpauze per helft, per wedstrijd.
Gewoon werken voor je geld.quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er moeten in de VS wel commercials verkocht worden natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
'No time outs, wtf?!' 'Can we play some ads in split screen during penalty kicks?' 'How about a scrolling ad ticker next to the score?'quote:Op maandag 8 december 2025 14:56 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Er moeten in de VS wel commercials verkocht worden natuurlijk.
En ook interviews in de rust met speler en/of de bondscoach toch?quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@Cocoquote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef TLC het volgende:
Nederland gaat vriendschappelijk voetballen tegen Noorwegen en Ecuador
Erg mooiquote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef TLC het volgende:
Dan zijn die Marokkanen hier nog allemaal wakker.quote:Op maandag 8 december 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was al helemaal klaar voor een veldslag tussen Nederland en Marokko
Is het op dat tijdstip
quote:Op maandag 8 december 2025 15:07 schreef TLC het volgende:
Hm, ik kijk de samenvatting wel de volgende dag.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ontdek: als Nederland groepswinnaar wordt, spelen we dinsdag 30 juni 03:00 de laatste 32 (lol)
quote:
quote:Iran en Egypte maken bezwaar tegen 'Pride-wedstrijd' op WK voetbal
Iran en Egypte zijn er niet van gediend dat hun onderlinge duel op het WK voetbal volgend jaar in het teken staat van de lhbtqia+-gemeenschap. Beide landen hebben daartegen een protest ingediend.
De Amerikaanse speelstad Seattle had het duel op 26 juni al aangemerkt als Pride-wedstrijd, omdat dan ook het Pride-weekend is in de stad. Zaterdag na de loting en de bekendmaking van het speelschema bleek dat de wedstrijd tussen Iran en Egypte zou gaan.
In Iran is homoseksualiteit strafbaar, soms met de doodstraf tot gevolg. In Egypte is het niet expliciet verboden homoseksueel te zijn, maar er zijn wel wetten waarmee lhbtqia+-rechten worden onderdrukt.
"Dit gaat om een onredelijke daad waarbij een specifieke groep wordt gesteund", zegt de boze Iraanse bondsvoorzitter Mehdi Taj tegen persbureau ISNA. Hij vindt dat er gesprekken over moeten worden gevoerd.
Volgens Hana Tadesse, onderdeel van het organisatiecomité van de WK-activiteiten in Seattle, is de lhbtqia+-gemeenschap een essentieel onderdeel van de stad. De 'Pride Match' is niet officieel verbonden aan de FIFA.
Het WK vindt plaats in de Verenigde Staten, Canada en Mexico. Het toernooi begint op 11 juni en eindigt op 19 juli. Iran en Egypte zijn ingedeeld in een groep met België en Nieuw-Zeeland.
Ik haalde dit plaatje door Chatgpt en de resultaten waren.. opmerkelijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:05 schreef TLC het volgende:
Dit is toch gewoonweg verschrikkelijk
[ afbeelding ]
Kreeg het net ook binnen jaquote:
Dan moeten ze prijzen gaan dumpen voor bepaalde wedstrijden, anders gaan wedstrijden als Curaçao vs Ivoorkust, Nieuw-Zeeland vs Egypte, Kaap Verdië vs Saudi Arabië en Ghana vs Panama echt geen volle stadions trekken.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we geen half lege stadions zien met die prijzen, vooral in de groepsfase.
Vraag me echt af wat de kijkcijfers gaan worden in die eerste ronde. Dit soort affiches zijn toch om te janken.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan moeten ze prijzen gaan dumpen voor bepaalde wedstrijden, anders gaan wedstrijden als Curaçao vs Ivoorkust, Nieuw-Zeeland vs Egypte, Kaap Verdië vs Saudi Arabië en Ghana vs Panama echt geen volle stadions trekken.
Zal niet best worden inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat de kijkcijfers gaan worden in die eerste ronde. Dit soort affiches zijn toch om te janken.
NBA en NHL kan je toch nauwelijks stadions noemen.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:51 schreef Binge-watch het volgende:
Die stadions worden wel goed gevuld denk ik. Dit soort ticketprijzen zijn helemaal niet raar voor Amerikanen. Wanneer je een NFL, NBA of NHL wedstrijd wil bezoeken op fatsoenlijke plekken ben je dit zo kwijt. Alleen de MLB is iets goedkoper omdat ze daar zoveel wedstrijden spelen. Ook voor een concert voor een iets meer dan doorsnee artiest is rond de $200 helemaal niet zo vreemd daar.
Nu is voetbal natuurlijk niet de populaire sport, maar die Amerikanen hebben weinig nodig om enthousiast te raken. Veel kaarten zijn ook al blind verkocht in de voorverkoop.
Dit zijn denk ik de prijzen van de tickets voor KNVB want je moet altijd bepaald percentage geven aan de deelnemende landen (van de wedstrijd welteverstaan). En dan een deel naar de bobo's uiteraard en de rest gaat via dynamic pricing op markt.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:13 schreef Caland het volgende:
Al worden er volgens mij ook altijd kaarten aan locals voor minder verkocht bij dit soort toernooien
Dit zijn de prijzen zoals gecommuniceerd door de KNVB. De mensen die overwegen of al hebben besloten die reis te maken leggen dit dan ook wel neer natuurlijk.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-over-laatkomer.htmlquote:"Ik ben helemaal niet blij met deze actie. Het is zeer onprofessioneel om je vlucht te missen", zei Broos, waarna hij aankondigde in gesprek te gaan met Mbokazi. "Hij is een zwarte jongen, maar ik kan je verzekeren dat hij als een witte jongen uit het gesprek komt."
Zag je al aankomen met Club World Cup.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we geen half lege stadions zien met die prijzen, vooral in de groepsfase.
Hotelquote:Op donderdag 11 december 2025 13:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die ticketprijzen![]()
En dan zeker 30 dollar moeten lappen voor een Texasburger in het stadion.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |