Ik haalde dit plaatje door Chatgpt en de resultaten waren.. opmerkelijkquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:05 schreef TLC het volgende:
Dit is toch gewoonweg verschrikkelijk
[ afbeelding ]
Kreeg het net ook binnen jaquote:
Dan moeten ze prijzen gaan dumpen voor bepaalde wedstrijden, anders gaan wedstrijden als Curaçao vs Ivoorkust, Nieuw-Zeeland vs Egypte, Kaap Verdië vs Saudi Arabië en Ghana vs Panama echt geen volle stadions trekken.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we geen half lege stadions zien met die prijzen, vooral in de groepsfase.
Vraag me echt af wat de kijkcijfers gaan worden in die eerste ronde. Dit soort affiches zijn toch om te janken.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan moeten ze prijzen gaan dumpen voor bepaalde wedstrijden, anders gaan wedstrijden als Curaçao vs Ivoorkust, Nieuw-Zeeland vs Egypte, Kaap Verdië vs Saudi Arabië en Ghana vs Panama echt geen volle stadions trekken.
Zal niet best worden inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat de kijkcijfers gaan worden in die eerste ronde. Dit soort affiches zijn toch om te janken.
NBA en NHL kan je toch nauwelijks stadions noemen.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:51 schreef Binge-watch het volgende:
Die stadions worden wel goed gevuld denk ik. Dit soort ticketprijzen zijn helemaal niet raar voor Amerikanen. Wanneer je een NFL, NBA of NHL wedstrijd wil bezoeken op fatsoenlijke plekken ben je dit zo kwijt. Alleen de MLB is iets goedkoper omdat ze daar zoveel wedstrijden spelen. Ook voor een concert voor een iets meer dan doorsnee artiest is rond de $200 helemaal niet zo vreemd daar.
Nu is voetbal natuurlijk niet de populaire sport, maar die Amerikanen hebben weinig nodig om enthousiast te raken. Veel kaarten zijn ook al blind verkocht in de voorverkoop.
Dit zijn denk ik de prijzen van de tickets voor KNVB want je moet altijd bepaald percentage geven aan de deelnemende landen (van de wedstrijd welteverstaan). En dan een deel naar de bobo's uiteraard en de rest gaat via dynamic pricing op markt.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:13 schreef Caland het volgende:
Al worden er volgens mij ook altijd kaarten aan locals voor minder verkocht bij dit soort toernooien
Dit zijn de prijzen zoals gecommuniceerd door de KNVB. De mensen die overwegen of al hebben besloten die reis te maken leggen dit dan ook wel neer natuurlijk.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-over-laatkomer.htmlquote:"Ik ben helemaal niet blij met deze actie. Het is zeer onprofessioneel om je vlucht te missen", zei Broos, waarna hij aankondigde in gesprek te gaan met Mbokazi. "Hij is een zwarte jongen, maar ik kan je verzekeren dat hij als een witte jongen uit het gesprek komt."
Zag je al aankomen met Club World Cup.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we geen half lege stadions zien met die prijzen, vooral in de groepsfase.
Hotelquote:Op donderdag 11 december 2025 13:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die ticketprijzen![]()
En dan zeker 30 dollar moeten lappen voor een Texasburger in het stadion.
AI vult de lege plekjes wel in.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Infantino gaat gewoon weer roepen dat het een onbeschrijflijk succes was.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hotel
Vervoer
Eten/drinken
Wordt een onbetaalbaar grapje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |