Dan zou ik nu gaan kijken, Shaq doet de loting.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hield het twee minuten vol voordat de small dick energy me te veel werd.
Maar wel iedere scheet uit shithole Gaza breed uitmeten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Het NOS journaal negeert deze prijs vollledig, de linkse druiven zijn weer zuur
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Niemand, het is een nieuwe 'prijs'.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:34 schreef monkyyy het volgende:
Wie kreeg de FIFA vredesprijs vorig jaar?
Hoezo is dit nieuws dan? Dit is kontelikkerij tussen twee figuren die draaien in een wolk van schandalen en zelfverheerlijking. Dat heeft niets met nieuws te maken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef DrDentz het volgende:
En die prijs werd ingevoerd vlak nadat Trump de nobelprijs niet kreegquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Niemand, het is een nieuwe 'prijs'.
(Zoals te lezen is in het bericht van de NOS van vanmiddag.)
Troostprijsje dusquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En die prijs werd ingevoerd vlak nadat Trump de nobelprijs niet kreeg![]()
FIFA heeft van de week laten weten dat clubs de sancties op Rusland moeten negerenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:16 schreef Twiitch het volgende:
Laat Rusland ook maar gewoon weer lekker ballen dan kunnen ze zich ook daar weer laten fêteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |