abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:25:16 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219428564
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef BlaZ het volgende:

[..]
[..]
Dit lijkt me ook wel erg ver gezocht.

Ik blijf er bij dat het opdelen van Oekraïne het beste is voor EU en Rusland.
Mijn hemel.
De media poogt om mensen die kritisch zijn tov EU en haar houding jegens Ruland gelijk te schakelen met complete randdebielen die denken dat er in kinderen wordt gehandeld.
Luguber.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:25:46 #202
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219428570
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Honderd jaar terug lijkt me wel een redelijke grens.
Nee, dat is niet redelijk. Da's arbitrair.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:28:40 #203
6484 ExTec
pi_219428608
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik ga NU op pad om Elten te annexeren
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:28:42 #204
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219428609
NOS die dergelijke rapportages maakt. Gebeurt niet vaak..

Bekijk deze YouTube-video
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:31:21 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219428636
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is meer als een eeuw daarvoor en ook niet historisch Nederlands grondgebied. West-Oekraïne is wel degelijk oorspronkelijk Pools kerngebied.
Ook Litouws, Oostenrijk-Hongaars en Ottomaans. Dus niet specifiek Pools, zegt niks
The End Times are wild
pi_219428646
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
NOS die dergelijke rapportages maakt. Gebeurt niet vaak..

Bekijk deze YouTube-video
Ja, vrije pers. Nog zoiets wat ze in Rusland niet kennen. Wel weer een hoop Russische bots in die comments trouwens.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:33:54 #207
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219428653
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ook Litouws, Oostenrijk-Hongaars en Ottomaans. Dus niet specifiek Pools, zegt niks
Het is wel een snelle methode om het gebied onder bescherming van Navo en EU te brengen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:36:43 #208
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219428680
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:33 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, vrije pers. Nog zoiets wat ze in Rusland niet kennen. Wel weer een hoop Russische bots in die comments trouwens.
Vrije en niet vrije media is niet iets binairs he. De NOS of nieuwsuur kan heel goed objectief voetbalverslag doen over een wedstrijd, of over een uitvinding. Maar zodra het over (geo)politiek gaat zijn de verschillen tussen een NOS of een TASS niet zo groot. Sterker nog, ik denk dat je een expert nodig hebt om bloot te leggen wat precies de verschillen zijn. Het zijn beiden immers niets anders dan staatsomroepen die het overheidsnarratief onder het voetlicht willen brengen.

Wat ik wil zeggen is dat het een teken is dat een NOS lagnzaam aan slecht nieuws gaat melden. Dat betekent dat er op de redacties vanuit een ANP en andere media agency's ander nieuws binnenkomt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:36:48 #209
56749 BlaZ
pi_219428682
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik ga NU op pad om Elten te annexeren
Het oorspronkelijke Nederlandstalige gebied in die regio is veel groter dan we vaak denken; tot bijna aan Düsseldorf. Dat terwijl er vrij veel gebieden waar oorspronkelijk geen Nederlands werd gesproken wel bij Nederland behoren.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:44:40 #210
56749 BlaZ
pi_219428779
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vrije en niet vrije media is niet iets binairs he. De NOS of nieuwsuur kan heel goed objectief voetbalverslag doen over een wedstrijd, of over een uitvinding. Maar zodra het over (geo)politiek gaat zijn de verschillen tussen een NOS of een TASS niet zo groot. Sterker nog, ik denk dat je een expert nodig hebt om bloot te leggen wat precies de verschillen zijn. Het zijn beiden immers niets anders dan staatsomroepen die het overheidsnarratief onder het voetlicht willen brengen.

Wat ik wil zeggen is dat het een teken is dat een NOS lagnzaam aan slecht nieuws gaat melden. Dat betekent dat er op de redacties vanuit een ANP en andere media agency's ander nieuws binnenkomt.
Wat betreft Oekraïne is de NOS wel redelijk neutraal denk ik, echter, bij het Gazaconflict zag je wel degelijk een tendens richting nepnieuwsverspreiding.
Je ziet het nieuws wel neutraler worden als er ergens geen belang meer bij is.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:47:07 #211
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219428802
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:44 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wat betreft Oekraïne is de NOS wel redelijk neutraal denk ik, echter, bij het Gazaconflict zag je wel degelijk een tendens richting nepnieuwsverspreiding.
Mwoah, NOS is ook lang meegegaan om een beeld te creëren over ezeltjes en verroeste tanks en chips uit wasmachines. En toen Merkel eea zei over bewust minks2 schenden en opbouwen Oekraiens leger werd daar ook maar weinig ruchtbaarheid aan gegeven.
quote:
Wat bedoel je? Je vermoedt dat Oekraine langzaam als minder belangrijk wordt gezien of dat er een terugtrekkende beweging wordt gemaakt?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219428819
quote:

[..]
:') :') :') x20.

Vrije media en niet vrije media is wel zeker iets binairs. TASS is eigendom van de Russische staat en staat daarmee onder directe controle van de Russische overheid en is daarom geen vrije media.

De NOS is GEEN eigendom van de Nederlandse overheid en staat daarom NIET onder directe controle van de Nederlandse overheid. Wel ontvangt het geld van de Nederlandse overheid en zou daarom onder indirecte controle van de overheid kunnen vallen, daarom is wettelijk vastgelegd in de mediawet dat de publieke omroep redactionele autonomie heeft wat betekent dat de overheid GEEN invloed kan uitoefenen op wat ze uitzenden. Daarmee vormt de NOS vrije media.

Je hebt geen expert nodig om het verschil daartussen te zien, enkel gezond verstand.
pi_219428828
quote:

[..]

Ja daar ging m’n glas wijn. Jij bent af.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:50:01 #214
56749 BlaZ
pi_219428831
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mwoah, NOS is ook lang meegegaan om een beeld te creëren over ezeltjes en verroeste tanks en chips uit wasmachines. En toen Merkel eea zei over bewust minks2 schenden en opbouwen Oekraiens leger werd daar ook maar weinig ruchtbaarheid aan gegeven.
Het typische zoeken naar incidenten en die dan gebruiken om de bredere werkelijkheid mee te beschrijven. Uiteindelijk is het ook erg lastig aangezien we videomateriaal van vele incidenten hebben terwijl er maar weinig betrouwbare statistiek is.

quote:
Wat bedoel je? Je vermoedt dat Oekraine langzaam als minder belangrijk wordt gezien of dat er een terugtrekkende beweging wordt gemaakt?
Dat de berichtgeving in landen die geen belang in een oorlog hebben veel neutraler is.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:52:16 #215
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219428850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het typische zoeken naar incidenten en die dan gebruiken om de bredere werkelijkheid mee te beschrijven. Uiteindelijk is het ook erg lastig aangezien we videomateriaal van vele incidenten hebben terwijl er maar weinig betrouwbare statistiek is.
[..]

Klopt. Ik blijf mij verbazen hoe weinig statistiek wij hebben wat betreft dit conflict. Ik heb chatgpt en andere ai al maximaal uitgedaagd om met bronnen te komen wat betreft doden, capaciteiten, hardware, productie, voorrtzettingsvermogen. Maar er komt eigenlijk weinig bruikbaars uit.

En het verhaal dat er dagelijks duizend/duizenden Russen worden uitgeschakeld vind ik niet geloofwaardig. Wel lachwekkend.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219428855
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vrije media en niet vrije media is wel zeker iets binairs. TASS is eigendom van de Russische staat en staat daarmee onder directe controle van de Russische overheid en is daarom geen vrije media.

De NOS is GEEN eigendom van de Nederlandse overheid en staat daarom NIET onder directe controle van de Nederlandse overheid. Wel ontvangt het geld van de Nederlandse overheid en zou daarom onder indirecte controle van de overheid kunnen vallen, daarom is wettelijk vastgelegd in de mediawet dat de publieke omroep redactionele autonomie heeft wat betekent dat de overheid GEEN invloed kan uitoefenen op wat ze uitzenden. Daarmee vormt de NOS vrije media.

Je hebt geen expert nodig om het verschil daartussen te zien, enkel gezond verstand.
Moet je je voorstellen dat je als NOS-medewerker ‘s ochtends op de redactie komt en de boel is overgenomen door AIVD-medewerkers die vertellen dat we vanaf nu alleen nog maar positief over het overheidsbeleid gaan schrijven. Niet eens voor te stellen.

Kritische, onafhankelijke media bestaat niet in Rusland.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:54:06 #217
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219428875
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Beiden zijn eigendom van de staat. NOS is niet in handen van een particulier bedrijf ofzo.
Overigens geloof ik niet dat gedicteerd zou worden bij de NOS welk nieuws er gemeld moet worden en hoe dat geduid moet worden. Maar het zit meer verweven in de mensen die je aanneemt, hoe je naar de wereld kijkt, en er is zoiets als een onzichtbare maat waar je binnen moet blijven.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219428881
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt. Ik blijf mij verbazen hoe weinig statistiek wij hebben wat betreft dit conflict. Ik heb chatgpt en andere ai al maximaal uitgedaagd om met bronnen te komen wat betreft doden, capaciteiten, hardware, productie, voorrtzettingsvermogen. Maar er komt eigenlijk weinig bruikbaars uit.

En het verhaal dat er dagelijks duizend/duizenden Russen worden uitgeschakeld vind ik niet geloofwaardig. Wel lachwekkend.
Jij kan het je niet voorstellen dus is het niet zo. We zijn er weer hoor.

Zeker net als met de ontvoerde kinderen en het structureel doelbewust aanvallen van civiele infrastructuur. Kon je je ook al niet voorstellen.

Mooie cope wel.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:55:36 #219
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219428889
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:55 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Jij kan het je niet voorstellen dus is het niet zo. We zijn er weer hoor.

Zeker net als met de ontvoerde kinderen en het structureel doelbewust aanvallen van civiele infrastructuur. Kon je je ook al niet voorstellen.

Mooie cope wel.
Heb jij statistieken dan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:55:49 #220
6484 ExTec
pi_219428894
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens geloof ik niet dat gedicteerd zou worden bij de NOS welk nieuws er gemeld moet worden en hoe dat geduid moet worden. Maar het zit meer verweven in de mensen die je aanneemt, hoe je naar de wereld kijkt, en er is zoiets als een onzichtbare maat waar je binnen moet blijven.
:D

Gewoon een representatie van het volk, dus.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:56:33 #221
56749 BlaZ
pi_219428897
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik vrees dat we nog jaren zullen moeten wachten voordat de historische literatuur omtrent deze oorlog wordt vervolledigd.
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:57:00 #222
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219428903
Zou hij Wierd Duk zijn?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:57:35 #223
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219428909
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:56 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ik vrees dat we nog jaren zullen moeten wachten voordat de historische literatuur omtrent deze oorlog wordt vervolledigd.
En jullie eindelijk gelijk krijgen!
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:58:00 #224
6484 ExTec
pi_219428914
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Parafernalia het volgende:
Zou hij Wierd Duk zijn?
Mocht'ie willen.

Die verdiend er tenminste een bobo mee.
pi_219428923
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Beiden zijn eigendom van de staat. NOS is niet in handen van een particulier bedrijf ofzo.
Nee. De NPO in de vorm van de Stichting Nederlandse Publieke Omroep is eigendom van de staat en valt onder het ministerie van Onderwijs en Cultuur. De NOS is een zelfstandige publieke omroep die gebruikt maakt van de zenders van de NPO, maar geen eigendom van de NPO of de staat.
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:00:10 #226
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219428927
Die parafernalia maakt zich maar druk om mij. Een user die mij wil negeren...
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:02:37 #227
56749 BlaZ
pi_219428951
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
En jullie eindelijk gelijk krijgen!
Er gaat niemand gelijk of ongelijk krijgen, er wordt dan enkel duidelijk verschaft. Tijdens een conflict blijft het altijd lastig om zaken, gezien de militaire geheimhouding, goed te kunnen duiden.
Bijvoorbeeld als het om verliezen gaat ligt de focus hier sterk op Russische verliezen, maar niet op Oekraïnse verliezen. De casus van de strijd om Bagmoet is wat dat betreft interessant aangezien daar altijd gesproken werd van hoge Russische verliezen.
Het UAlossesproject geeft bijv 12729 doden en 16218 vermist en 335 gevangengenomenen aan Oekraïnse kant bij de strijd om Bagmoet.
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:02:56 #228
6484 ExTec
pi_219428956
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
TR gezet.
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:03:17 #229
56749 BlaZ
pi_219428960
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
TR gezet.
Scherp gevonden.
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:04:13 #230
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219428973
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
Eindelijk zie je het verband
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:04:13 #231
6484 ExTec
pi_219428974
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:03 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Scherp gevonden.
Ik vond het zelf meer een open doel.

Maar goed.
pi_219428976
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heb jij statistieken dan?
Van wat? Ontvoerde kinderen?

Poetin en dat andere secreet staan internationaal gesignaleerd. En de beelden van gebombardeerde kraamklinieken, speeltuinen, appartementencomplexen en theaters kan je zelf ook wel vinden.
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:07:12 #233
56749 BlaZ
pi_219429004
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Van wat? Ontvoerde kinderen?

Poetin en dat andere secreet staan internationaal gesignaleerd. En de beelden van gebombardeerde kraamklinieken, speeltuinen, appartementencomplexen en theaters kan je zelf ook wel vinden.
Dat is het punt dan ook niet. We hebben allemaal gezien dat steden volledig platgebombardeerd zijn en gezien het aantal drones en raketten dat op Oekraïne afgevuurd wordt is het ook logisch dat alle soorten doelen geraakt worden, echter, wat is de precieze verhouding qua procenten?
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:07:19 #234
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219429005
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld als het om verliezen gaat ligt de focus hier sterk op Russische verliezen, maar niet op Oekraïnse verliezen. De casus van de strijd om Bagmoet is wat dat betreft interessant aangezien daar altijd gesproken werd van hoge Russische verliezen.
Is dat echt wat je belangrijk vindt in dit 'conflict'?
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:08:50 #235
56749 BlaZ
pi_219429013
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:07 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Is dat echt wat je belangrijk vindt in dit 'conflict'?
Dat lijkt me wel zo belangrijk voor een heldere kijk op het conflict.
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:09:13 #236
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219429016
En dit was mijn laatste post hier. Wat een compleet baggertopic is dit geworden zeg.

Succes met pijpen verder jongens
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:12:52 #237
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219429039
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat lijkt me wel zo belangrijk voor een heldere kijk op het conflict.
Inderdaad, wat het fokforum denkt over het aantal doden onder de Russen en Oekraïnera gaat de geschiedenisboeken in.

(Hoe haal ik een topic uit 'mijn actieve topics'?)
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:14:45 #238
56749 BlaZ
pi_219429059
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:12 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Inderdaad, wat het fokforum denkt over het aantal doden onder de Russen en Oekraïnera gaat de geschiedenisboeken in.

(Hoe haal ik een topic uit 'mijn actieve topics'?)
Dat zegt niemand, maar begrijpend lezen is duidelijk niet je forte. De groeten verder.
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:17:33 #239
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219429080
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:14 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat zegt niemand, maar begrijpend lezen is duidelijk niet je forte. De groeten verder.
quote:
Bijvoorbeeld als het om verliezen gaat ligt de focus hier
Dat zei je zojuist zelf
pi_219429096
https://en.zona.media/article/2025/12/05/mia

Goed artikeltje vandaag nog over Russische verliezen.

zaterdag 6 december 2025 @ 22:21:56 #241
56749 BlaZ
pi_219429125
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:17 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld als het om verliezen gaat ligt de focus hier
Ja, als er betere data, of completere data beschikbaar is, is het toch een goed idee om deze te gebruiken? De data die ik opgaf van het uslosses project zal wellicht in geschiedenisboeken gebruikt worden in de toekomst.

quote:
En dit was mijn laatste post hier.
Dat was dus niet je laatste post?
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:22:39 #242
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219429130
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ja, als er betere data, of completere data beschikbaar is, is het toch een goed idee om deze te gebruiken? De data die ik opgaf van het uslosses project zal wellicht in geschiedenisboeken gebruikt worden in de toekomst.
[..]
Dat was dus niet je laatste post?
Scherp!
pi_219429140
twitter
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:52:51 #244
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219429398
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Er gaat niemand gelijk of ongelijk krijgen, er wordt dan enkel duidelijk verschaft. Tijdens een conflict blijft het altijd lastig om zaken, gezien de militaire geheimhouding, goed te kunnen duiden.
Het UAlossesproject geeft bijv 12729 doden en 16218 vermist en 335 gevangengenomenen aan Oekraïnse kant bij de strijd om Bagmoet.
Veel informatie is ook gecompartimenteerd, dus er zullen maar weinigen zijn die alle informatie hebben.
Zou een Rutte of Trump een volledig beeld hebben? Of een Schoof?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:54:10 #245
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219429408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:04 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Eindelijk zie je het verband
Als jij mij wil negeren, kun je het beste gewoon mijn naam niet noemen. Niet direct, niet indirect.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:55:21 #246
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219429427
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:19 schreef skysherrif het volgende:
https://en.zona.media/article/2025/12/05/mia

Goed artikeltje vandaag nog over Russische verliezen.

[ afbeelding ]
Ik ga ze niet natellen, maar het klinkt best plausibel.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219429465
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:09 schreef Parafernalia het volgende:
En dit was mijn laatste post hier. Wat een compleet baggertopic is dit geworden zeg.

Succes met pijpen verder jongens
Deze quatsch past beter in BNW idd. Walgelijk.
pi_219429598

mooi
pi_219429821
Oliedepot geraakt in Saratov (rusland)

Ondertussen Russishce Mig-31ks opgestegen om bms te lanceren.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 01:23:15 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219429974
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Volgens mij leeft dit vooral in je hoofd

Dit vind ik bv over de ezels

https://www.nporadio1.nl/(...)maar-niet-verrassend

Lijkt me geen heel onredelijk verhaal

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 07-12-2025 02:59:15 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')