Er gaat niemand gelijk of ongelijk krijgen, er wordt dan enkel duidelijk verschaft. Tijdens een conflict blijft het altijd lastig om zaken, gezien de militaire geheimhouding, goed te kunnen duiden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En jullie eindelijk gelijk krijgen!
TR gezet.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
Die parafernalia maakt zich maar druk om mij. Een user die mij wil negeren...
Eindelijk zie je het verbandquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
Die parafernalia maakt zich maar druk om mij. Een user die mij wil negeren...
Ik vond het zelf meer een open doel.quote:
Van wat? Ontvoerde kinderen?quote:
Dat is het punt dan ook niet. We hebben allemaal gezien dat steden volledig platgebombardeerd zijn en gezien het aantal drones en raketten dat op Oekraïne afgevuurd wordt is het ook logisch dat alle soorten doelen geraakt worden, echter, wat is de precieze verhouding qua procenten?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Van wat? Ontvoerde kinderen?
Poetin en dat andere secreet staan internationaal gesignaleerd. En de beelden van gebombardeerde kraamklinieken, speeltuinen, appartementencomplexen en theaters kan je zelf ook wel vinden.
Is dat echt wat je belangrijk vindt in dit 'conflict'?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als het om verliezen gaat ligt de focus hier sterk op Russische verliezen, maar niet op Oekraïnse verliezen. De casus van de strijd om Bagmoet is wat dat betreft interessant aangezien daar altijd gesproken werd van hoge Russische verliezen.
Dat lijkt me wel zo belangrijk voor een heldere kijk op het conflict.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Is dat echt wat je belangrijk vindt in dit 'conflict'?
Inderdaad, wat het fokforum denkt over het aantal doden onder de Russen en Oekraïnera gaat de geschiedenisboeken in.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo belangrijk voor een heldere kijk op het conflict.
Dat zegt niemand, maar begrijpend lezen is duidelijk niet je forte. De groeten verder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Inderdaad, wat het fokforum denkt over het aantal doden onder de Russen en Oekraïnera gaat de geschiedenisboeken in.
(Hoe haal ik een topic uit 'mijn actieve topics'?)
quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar begrijpend lezen is duidelijk niet je forte. De groeten verder.
Dat zei je zojuist zelfquote:Bijvoorbeeld als het om verliezen gaat ligt de focus hier
Ja, als er betere data, of completere data beschikbaar is, is het toch een goed idee om deze te gebruiken? De data die ik opgaf van het uslosses project zal wellicht in geschiedenisboeken gebruikt worden in de toekomst.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als het om verliezen gaat ligt de focus hier
Dat was dus niet je laatste post?quote:En dit was mijn laatste post hier.
Scherp!quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, als er betere data, of completere data beschikbaar is, is het toch een goed idee om deze te gebruiken? De data die ik opgaf van het uslosses project zal wellicht in geschiedenisboeken gebruikt worden in de toekomst.
[..]
Dat was dus niet je laatste post?
Veel informatie is ook gecompartimenteerd, dus er zullen maar weinigen zijn die alle informatie hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er gaat niemand gelijk of ongelijk krijgen, er wordt dan enkel duidelijk verschaft. Tijdens een conflict blijft het altijd lastig om zaken, gezien de militaire geheimhouding, goed te kunnen duiden.
Bijvoorbeeld als het om verliezen gaat ligt de focus hier sterk op Russische verliezen, maar niet op Oekraïnse verliezen. De casus van de strijd om Bagmoet is wat dat betreft interessant aangezien daar altijd gesproken werd van hoge Russische verliezen.
Het UAlossesproject geeft bijv 12729 doden en 16218 vermist en 335 gevangengenomenen aan Oekraïnse kant bij de strijd om Bagmoet.
Als jij mij wil negeren, kun je het beste gewoon mijn naam niet noemen. Niet direct, niet indirect.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Eindelijk zie je het verband
Ik ga ze niet natellen, maar het klinkt best plausibel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:19 schreef skysherrif het volgende:
https://en.zona.media/article/2025/12/05/mia
Goed artikeltje vandaag nog over Russische verliezen.
[ afbeelding ]
Deze quatsch past beter in BNW idd. Walgelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:09 schreef Parafernalia het volgende:
En dit was mijn laatste post hier. Wat een compleet baggertopic is dit geworden zeg.
Succes met pijpen verder jongens
Volgens mij leeft dit vooral in je hoofdquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, NOS is ook lang meegegaan om een beeld te creëren over ezeltjes en verroeste tanks en chips uit wasmachines. En toen Merkel eea zei over bewust minks2 schenden en opbouwen Oekraiens leger werd daar ook maar weinig ruchtbaarheid aan gegeven.
[..]
Wat bedoel je? Je vermoedt dat Oekraine langzaam als minder belangrijk wordt gezien of dat er een terugtrekkende beweging wordt gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |