Niet zo kleinzerig he?quote:
De suggestie dat users op FOK! betaald worden om het Russische verhaal te vertellen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja wat? Ook een roebelhoertje (ik mag het zeggen, zoals ik al aangaf is ze reeds exposed) dat onder het mom van “neutraliteit” en “kritische vragen stellen” onverholen de Russische zaak promoot.
Ik heb het over Sasha Meets Russia niet over jou.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De suggestie dat users op FOK! betaald worden om het Russische verhaal te vertellen.
Het getuigt van weinig mensenkennis en het vermogen om iemand te doorgronden.
Is gebeurd. Dat heeft een mod meermaals uit de doeken gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
De suggestie dat users op FOK! betaald worden om het Russische verhaal te vertellen.
Ik ben één van de users die inderdaad het meest positief is over Rusland. Dat zou je zo kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb het over Sasha Meets Russia niet over jou.
Maar jij doet in feite niet veel anders. Russische propaganda rondstrooien onder het motto “neutraliteit”. Zonde eigenlijk, je had veel geld kunnen verdienen met je getrol. Gemiste kans!
Je cassandra complex speelt weer op.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
We zouden onze posts over 10 jaar eens terug moeten lezen. Kijken of we dan van inzicht zijn veranderd en of mijn posts dan nog steeds als vreemd worden gepercipieerd.
Ik heb ijdele hoop dat ie zich over 10 jaar heel diep schaamt voor zichzelf. * Parafernalia wensdenkt nog wat doorquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je cassandra complex speelt weer op.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 00:18 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Misschien kun je op de kermis gaan staan.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:25 schreef Timwonnacott het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)raken-niet-overtuigd
Dit artikel van vanmiddag past wel goed bij de discussie die hier vanmiddag plaatsvond. Er is dus werkelijk waar helemaal niets te bezeilen met die mensen. Verspilde moeite.
Dit lijkt me ook wel erg ver gezocht.quote:Bijvoorbeeld dat westerse huursoldaten Oekraïense burgers aanvallen en dat Europese 'elites' handelen in Oekraïense kinderen.
Je bedoelt Alexandra Jost?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het account van php een soort Fok! equivalent van Sasha Meets Russia is. Doen alsof je lekker neutraal bent maar ondertussen gewoon Kremlinpraat spuien.
Ja dat weet ik nog wel, al was die ingehuurd aan het begin van corona. Ik doe niet meer mee debacle kwam pas later.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook wel wel flauw hè?
Westerse influencers worden normaal gevonden, nmaar betaalt door merken of de overheid en als
Russen hetzelfde doen zijn ze roebelhoeren.
Weten we nog dat die vrouwlijke rapster met die domme harses werd ingehuurd om mondkapjes te promoten. Na haar campagne: “ik doe niet meer mee”?
Veiligheidsgaranties.....?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef BlaZ het volgende:
Ik blijf er bij dat het opdelen van Oekraïne het beste is voor EU en Rusland.
Famke Louise werd niet betaald door de Rijksoverheid hè. Belangrijk verschil.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook wel wel flauw hè?
Westerse influencers worden normaal gevonden, nmaar betaalt door merken of de overheid en als
Russen hetzelfde doen zijn ze roebelhoeren.
Weten we nog dat die vrouwlijke rapster met die domme harses werd ingehuurd om mondkapjes te promoten. Na haar campagne: “ik doe niet meer mee”?
Dat hoeft niet als je het opsplitst. Het grootste deel van Oekraïne behoort dan zoals historisch weer toe aan Polen en komt zo automatisch bij de EU.quote:
Die mensen zijn sowieso eerlijk over wie ze inhuurt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
En de bewoners?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me ook wel erg ver gezocht.
Maak een documentaire om de Oekraïners te overtuigenquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me ook wel erg ver gezocht.
quote:
Het Poolse leger kan Oekraïne vanuit het westen binnenvallen zodoende de EU te expanderen en historisch Pools grondgebied terug te nemen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]Radicaal idee.
Betekent niet dat het een slecht idee is.
Maar wie gaat die oekrainers vertellen dat oekraine over is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |