Is dit een SC?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:25 schreef capricia het volgende:
Iedereen die vanavond pakjesavond heeft, heel veel plezier alvast!
🎁💝
Het zegt iets over de VVD om aan één tafel te zitten met Lidewij de Vos, in een instemmende setting.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Rob Roos, gevalletje van onkruid vergaat niet.
Vervolgens sta jij straks weer met je armpje omhoog Wilders c.s. toe te juichen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het zegt iets over de VVD om aan één tafel te zitten met Lidewij de Vos, in een instemmende setting.
Alsof je dat ook met Mili Gorus of het Moslimbroederschap zou doen (nou nee, niet dus).
Klopkoek staat natuurlijk vooraanquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vervolgens sta jij straks weer met je armpje omhoog Wilders c.s. toe te juichen.
Kneiterlinks maar vervolgens wel supporter van Trump en Wilders.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopkoek staat natuurlijk vooraan
In Kieskompas sta ik de laatste acht jaar steeds rechts van GroenLinks. Maarja, alles is inderdaad zo rechts geworden in Nederland, werkelijk alles, dat het al snel kneiterlinks wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Kneiterlinks maar vervolgens wel supporter van Trump en Wilders.
Last van vreemdelingenhaat?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In Kieskompas sta ik de laatste acht jaar steeds rechts van GroenLinks. Maarja, alles is inderdaad zo rechts geworden in Nederland, werkelijk alles, dat het al snel kneiterlinks wordt.
D66 gaat straks weer zijn ware rechtse aard laten zien. Sinds het vertrek van Van Mierlo gaan ze altijd rechtsaf, leunend op de progressieve stem. Dan heb ik liever Wilders inderdaad. Liever Trump dan Hillary Clinton.
Jaja, je hebt liever iemand die voedselbonnen stopzet om af te dwingen dat de overheid niet bijspringt bij de gezondheidszorgverzekering, het leger afstuurt op zijn burgers en een coup probeerde te plegen, omdat je "rechts van groenlinks uitkomt" en "D66 zijn ware rechtse aard laat zien".quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In Kieskompas sta ik de laatste acht jaar steeds rechts van GroenLinks. Maarja, alles is inderdaad zo rechts geworden in Nederland, werkelijk alles, dat het al snel kneiterlinks wordt.
D66 gaat straks weer zijn ware rechtse aard laten zien. Sinds het vertrek van Van Mierlo gaan ze altijd rechtsaf, leunend op de progressieve stem. Dan heb ik liever Wilders inderdaad. Liever Trump dan Hillary Clinton.
Laat het maar duidelijk zijn ipv de bekende kikker in een kokende pan met water. Dat is D66 of Hillary Clinton. De afgelopen paar decennia, waar D66 vrolijk mee verder gaat deze eeuw. Langzaamaan alles slopen. Van Publieke Omroep en cultuur tot burgerrechten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jaja, je hebt liever iemand die voedselbonnen stopzet om af te dwingen dat de overheid niet bijspringt bij de gezondheidszorgverzekering, het leger afstuurt op zijn burgers en een coup probeerde te plegen, omdat je "rechts van groenlinks uitkomt" en "D66 zijn ware rechtse aard laat zien".
Je komt eerlijk gezegd een tikkeltje verward over.
Ik geef Klopkoek gelijk. Zoals ik al schreef: Liever een overheid dat transparant en eerlijk is. Zowel Wilders als Jetten lullen links, maar voeren rechts beleid uit in de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jaja, je hebt liever iemand die voedselbonnen stopzet om af te dwingen dat de overheid niet bijspringt bij de gezondheidszorgverzekering, het leger afstuurt op zijn burgers en een coup probeerde te plegen, omdat je "rechts van groenlinks uitkomt" en "D66 zijn ware rechtse aard laat zien".
Je komt eerlijk gezegd een tikkeltje verward over.
GL-PvdA en Volt wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven. Mede gelet op hun eigen doorrekeningen en/of lokale politiek. Wat Volt doet is gedurfd en past maar net in de CPB modellen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:43 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Ik geef Klopkoek gelijk. Zoals ik al schreef: Liever een overheid dat transparant en eerlijk is. Zowel Wilders als Jetten lullen links, maar voeren rechts beleid uit in de Tweede Kamer.
Waarom denk je dat een groot deel van de Tweede Kamer al tijden af wilt van de toeslagen? Niet vanwege alle excuses die ze gebruiken, maar zodat er op bezuinigd kan worden en er meer (neoliberaal) met subsidies gestrooid kan worden.
GL-PVDA, D66 of Wilders slapen niet minder om een kind dat met honger (in een Vogelaar wijk) naar bed gaat.
Sic idd. De uitzending is nog niet eens geweest joh.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:52 schreef Klopkoek het volgende:
Vanavond bij VVD-tv
[ x ]
Maar Raymond Mens is volgens nostra heus geen Trump fan hoor. Nee, hij is zuiver objectief aan het duiden en "zonder de Nederlandse bril" (sic).
Raymond Mens heeft tot nu toe altijd volgehouden dat Trump geen autocraat is. Een half jaar geleden was hij er zeker van dat de democratie en rechtsstaat (rechters, advocaten) in de VS heus geen gevaar liep. Wanneer is Mens nu echt kritisch geweest op Trump?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Sic idd. De uitzending is nog niet eens geweest joh.
Petersen en Mens zijn inderdaad daadwerkelijk Amerika-kenners. Ik ga de 13e naar zijn theatershow, ga je mee?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Raymond Mens heeft tot nu toe altijd vol gehouden dat Trump geen autocraat is. Een half jaar geleden was hij er zeker van dat de democratie en rechtsstaat (rechters, advocaten) in de VS heus geen gevaar liep.
Sommigen maken daar dan van "Petersen en Mens bekijken het zonder de Nederlandse bril en duiden zoals het is". Jaja.
Het zijn opiniemakers en wegbereiders voor allianties met de FvD. Dat is hun en jouw duivelse agenda. Autoritaire ballen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Petersen en Mens zijn inderdaad daadwerkelijk Amerika-kenners.
Raymond Mens zal bij Kockelmann vast niet dit agressieve en xenofobe document benoemen. De nieuwe buitenlandstrategie inclusief omvolkingsgepraat:quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Petersen en Mens zijn inderdaad daadwerkelijk Amerika-kenners.
Nouja het volgende kabinet wilde voor sinterklaas spelen en de huidige vijf lijken tot grote vreugde van Danny vooralsnog vooral fan van zwartepieten.quote:
En Dick Schoof is een ongelofelijke slappe lul. Had ie een kansje om eindelijk op zn strepen te gaan staan gaat ie er een babbelclubje van maken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef Szura het volgende:
Over NRC gesproken: de sloop van totale prutser Femke Wiersma in een artikel
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-tegenhield-a4914144
Gelezen lol. Bizar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef Szura het volgende:
Ontluisterend gewoon, dit is de incompetentie heel ver voorbijquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef Szura het volgende:
En er staat nog niet eens alles in aan verhalen die er rondgaanquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ontluisterend gewoon, dit is de incompetentie heel ver voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |