abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2025 @ 08:53:37 #51
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219413279
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het wordt niet om zeep geholpen.

Hooguit door de commercie voor kerst die steeds maar vroeger en opdringender wordt opgetuigd. Want daar is het grote geld te halen met nog duurdere cadeaus, meer luxe en dure vreterij.
Als mensen iets voor kinderen willen organiseren met een stroopwafelclown or whatever, helemaal prima, ga je gang Schreeuw er desnoods nog een keer "genocide!" bij maar blijf met je handen af van een traditie waar mensen waarde aan hechten. Ik geloof best dat jij het Sinterklaasfeest niet omzeep wil helpen maar je gaat me niet vertellen dat die agenda er niet zou zijn.
  Moderator vrijdag 5 december 2025 @ 08:54:55 #52
5428 crew  miss_sly
pi_219413290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:53 schreef the-eye het volgende:

[..]
Als mensen iets voor kinderen willen organiseren met een stroopwafelclown or whatever, helemaal prima, ga je gang Schreeuw er desnoods nog een keer "genocide!" bij Maar blijf met je handen af van een traditie waar mensen waarde aan hechten. Ik geloof best dat jij het Sinterklaasfeest niet omzeep wil helpen maar je gaat me niet vertellen dat die agenda er niet zou zijn.
Kom eens met bewijs dat die agenda er is. En niet onbelangrijk: wat zou de reden zijn om het om zeep te helpen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219413293
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:25 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik ben geen PVV'er, ook geen ouder maar ik kan geen humor ontdekken in de onherkenbaarheid van zwarte Piet over boord gooien en het grote geheim van het Sinterklaasfeest verklappen. We kunnen alles afdoen met dat het voor kinderen niet uitmaakt maar ik begrijp heel goed dat ouders op de rem trappen en er niks voor voelen om om dit plat te laten trappen tot alleen nog een bezoek aan de speelgoedwinkel omstreeks 5 december omdat het uiteindelijk bij kinderen toch alleen om de kadootjes zou gaan
Ik heb wel kinderen, en die vinden het hartstikke leuk. Ik ook trouwens. De bedoeling is ook dat je als ouder/school/opvang een beetje meegaat in het verhaal.

"Het grote geheim verklappen", nondeju zeg. :') Benieuwd naar hoeveel kinderen na die uitzending de boel doorzien.
pi_219413307
quote:

[..]
Als mensen iets voor kinderen willen organiseren met een stroopwafelclown or whatever, helemaal prima, ga je gang Schreeuw er desnoods nog een keer "genocide!" bij Maar blijf met je handen af van een traditie waar mensen waarde aan hechten. Ik geloof best dat jij het Sinterklaasfeest niet omzeep wil helpen maar je gaat me niet vertellen dat die agenda er niet zou zijn.
Nee, complotdenkers zijn inderdaad niet makkelijk van hun geloof af te halen.

Over die agenda gesproken: Komt Sinterklaas ook in de Epstein-files voor?
pi_219413337
quote:

[..]
Als mensen iets voor kinderen willen organiseren met een stroopwafelclown or whatever, helemaal prima, ga je gang Schreeuw er desnoods nog een keer "genocide!" bij maar blijf met je handen af van een traditie waar mensen waarde aan hechten. Ik geloof best dat jij het Sinterklaasfeest niet omzeep wil helpen maar je gaat me niet vertellen dat die agenda er niet zou zijn.
Doodsbedreigingen aan de hoofdpiet uiten helpt in ieder geval niet mee aan de traditie in stand houden.
pi_219413338
Het gaat te goed met Nederland.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Moderator vrijdag 5 december 2025 @ 09:02:14 #57
5428 crew  miss_sly
pi_219413339
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:57 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Nee, complotdenkers zijn inderdaad niet makkelijk van hun geloof af te halen.

Over die agenda gesproken: Komt Sinterklaas ook in de Epstein-files voor?
Ik denk wel in Pizzagate.
pi_219413343
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:54 schreef miss_sly het volgende:

En niet onbelangrijk: wat zou de reden zijn om het om zeep te helpen?
Het supergeheime Satanistische pedofielennetwerk van Sinterklaas oprollen waarin zwarte Pieten kinderen offeren, zodat de NPO haar geldstromen weet veilig te stellen. :Y

De rechtsconservatieve "Kom niet aan onze cultuur!%¤#&&@*!"-josti's hebben weer iets gevonden om kwaad over te zijn. Jeej.
pi_219413353
Nvm
pi_219413357
nvm
pi_219413368
quote:
12s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Je telt anno 2025 niet mee als je niet met de dood bedreigd wordt.
*%%_=/!!* je was me voor :%
pi_219413387
Volledig in lijn der verwachtingen.
Geen medelijden met cultuurvernietigende communisten
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  vrijdag 5 december 2025 @ 09:11:22 #63
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219413429
quote:

[..]
Kom eens met bewijs dat die agenda er is. En niet onbelangrijk: wat zou de reden zijn om het om zeep te helpen?
Ga je me nou in de maling nemen? De intochten zijn ondertussen tot iets verworden wat met eieren en tomaten verdedigd moet worden omdat er steevast een clubje racisme schreeuwers aanwezig denkt te moeten zijn
Dat er nu al overal kerstversiering hangt ipv Zwarte Pietjes en Sinterklaasjes in de etalages, kan je natuurlijk aan de commercie toeschrijven maar dat is je kop in het zand steken. Winkeliers zien ons het liefst Sinterklaas en kerst vieren want dat betekent twee keer kadootjes kopen maar zet een Zwarte Piet is je etalage en de bedreigingen stromen binnen
pi_219413442
quote:

[..]
Misschien omdat het niet divers genoeg is?

....en als ik heel eerlijk ben had ik wel voor een andere verhaallijn gekozen. Gelukkig heb ik geen kleine kinderen meer.

Maar ik ben gelukkig niet het type dat mensen gaat bedreigen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219413457
Ik vind dat het Sinterklaasjournaal veels te bepalend is voor hoe kinderen het feest ervaren, maar we moeten het ook weer niet té groot maken. Het is juist wel sjiek hendig tegenover de gezinnen waarvan de kinderen per ongeluk cadeautjes bij hun ouders op de kast hebben zien liggen.

Je bent wel echt verstandelijk beperkt als je hier iemand om bedreigt.
-nee-
pi_219413490
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:15 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind dat het Sinterklaasjournaal veels te bepalend is voor hoe kinderen het feest ervaren, maar we moeten het ook weer niet té groot maken. Het is juist wel sjiek hendig tegenover de gezinnen waarvan de kinderen per ongeluk cadeautjes bij hun ouders op de kast hebben zien liggen.

Je bent wel echt verstandelijk beperkt als je hier iemand om bedreigt.
Dan kan je toch gewoon zeggen dat Sinterklaas het niet haalt om alles in 1 keer te brengen? Op 1 avond. In verband met die kast.

Ik gaf daar altijd wel een draai aan hoor.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219413521
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:47 schreef Viesdik het volgende:
Play stupid games win stupid prices.
Prizes, mijn ongeletterde vriend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 5 december 2025 @ 09:23:02 #68
5428 crew  miss_sly
pi_219413524
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:11 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ga je me nou in de maling nemen? De intochten zijn ondertussen tot iets verworden wat met eieren en tomaten verdedigd moet worden omdat er steevast een clubje racisme schreeuwers aanwezig denkt te moeten zijn
Dat er nu al overal kerstversiering hangt ipv Zwarte Pietjes en Sinterklaasjes in de etalages, kan je natuurlijk aan de commercie toeschrijven maar dat is je kop in het zand steken. Winkeliers zien ons het liefst Sinterklaas en kerst vieren want dat betekent twee keer kadootjes kopen maar zet een Zwarte Piet is je etalage en de bedreigingen stromen binnen
KOZP is gestopt, er is een verandering gekomen in het feest, namelijk dat piet niet meer zwart is, maar in meerdere of mindere mate roetvegen heeft.
Degenen die nu het feest verstoren, zijn degenen die ongevraagd toch als volledig zwartgeschminkte piet, de gewone lokale sintintocht verstoort.
Er wordt echt nog genoeg geld uitgegeven met sinterklaas, hoor, ben maar niet bang.

De enige echte grote verandering is de kleur van piet. Die eigenlijk, behalve de pro en contra's die tegenover elkaar stonden, vrij soepeltjes is verlopen. Er lopen geen kinderen bij de psych omdat het zo moeilijk was om over te stappen op een minder zwarte piet ofzo. Ze leven allemaal nog, zetten allemaal hun schoentje nog, en krijgen allemaal nog cadeautjes. En nu hebben zelfs kinderen met een kleurtje plezier in het sinterklaasfeest.
  vrijdag 5 december 2025 @ 09:23:44 #69
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219413533
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Misschien omdat het niet divers genoeg is?

....en als ik heel eerlijk ben had ik wel voor een andere verhaallijn gekozen. Gelukkig heb ik geen kleine kinderen meer.

Maar ik ben gelukkig niet het type dat mensen gaat bedreigen.
Gelukkig zijn de meeste mensen niet van het type dat met de dood gaat dreigen en het lijkt me sterk dat er alleen maar bedreigingen waren onder de afkeurende reacties.
pi_219413539
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:19 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dan kan je toch gewoon zeggen dat Sinterklaas het niet haalt om alles in 1 keer te brengen? Op 1 avond. In verband met die kast.

Ik gaf daar altijd wel een draai aan hoor.
Ja prima toch. En dat het sinterklaasjournaal er ook wat mee doet, is allemaal niet zo spannend. Voor kinderen van 5 ofzo kan dat journaal dé autoriteit zijn voor alles wat Sinterklaas is. Niks aan de hand.
-nee-
  Moderator vrijdag 5 december 2025 @ 09:26:28 #71
5428 crew  miss_sly
pi_219413552
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef the-eye het volgende:

[..]
Gelukkig zijn de meeste mensen niet van het type dat met de dood gaat dreigen en het lijkt me sterk dat er alleen maar bedreigingen waren onder de afkeurende reacties.
Het gaat niet om of alle afkeurende reacties bedreigingen waren. Het gaat erom dat er doodsbedreigingen waren, dusdanig dat de politie erbij is gekomen volgens de nieuwsberichten.
  vrijdag 5 december 2025 @ 09:26:50 #72
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219413557
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
KOZP is gestopt, er is een verandering gekomen in het feest, namelijk dat piet niet meer zwart is, maar in meerdere of mindere mate roetvegen heeft.
Degenen die nu het feest verstoren, zijn degenen die ongevraagd toch als volledig zwartgeschminkte piet, de gewone lokale sintintocht verstoort.
Er wordt echt nog genoeg geld uitgegeven met sinterklaas, hoor, ben maar niet bang.

De enige echte grote verandering is de kleur van piet. Die eigenlijk, behalve de pro en contra's die tegenover elkaar stonden, vrij soepeltjes is verlopen. Er lopen geen kinderen bij de psych omdat het zo moeilijk was om over te stappen op een minder zwarte piet ofzo. Ze leven allemaal nog, zetten allemaal hun schoentje nog, en krijgen allemaal nog cadeautjes. En nu hebben zelfs kinderen met een kleurtje plezier in het sinterklaasfeest.
KOZP stopt omdat het geld op is :')
pi_219413574
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Akwasie bedreigde iedere zwarte piet ook met de dood.
Het OM vond dat dat met een sorry wel afgedaan was. Benieuwd of ze er bij deze bedreiging ook zo over denken.
Dat dit dan je eerste reactie op zo'n bericht is :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 5 december 2025 @ 09:30:24 #74
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219413581
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:02 schreef Haushofer het volgende:

[..]

De rechtsconservatieve "Kom niet aan onze cultuur!%¤#&&@*!"-josti's hebben weer iets gevonden om kwaad over te zijn. Jeej.
En schrijven dit vervolgens gelardeerd met spel- en grammaticafouten op Internet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219413615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En schrijven dit vervolgens gelardeerd met spel- en grammaticafouten op Internet.
Internet is zonder hoofdletter.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')