Dus de politie handelt de doodsbedreigingen afquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat niet om of alle afkeurende reacties bedreigingen waren. Het gaat erom dat er doodsbedreigingen waren, dusdanig dat de politie erbij is gekomen volgens de nieuwsberichten.
Het is een eigennaam, dus met hoofdletter. Bovendien is het internationaal usance om het met hoofdletter te schrijven.quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is een eigennaam, dus met hoofdletter. Bovendien is het internationaal usance om het met hoofdletter te schrijven.
Jeetje, je blijft wel doelpalen verzetten he?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:35 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dus de politie handelt de doodsbedreigingen af
Blijven er alleen de afkeurende reacties over waar we het over kunnen hebben of hoeft dat niet omdat er ook doodsbedreigingen waren?
Ah..... het al oude truukje; De anders als incompetent wegzettenquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En schrijven dit vervolgens gelardeerd met spel- en grammaticafouten op Internet.
Okee, als je deze verhaallijn niet kan plaatsen in de algehele commotie rondom de noodpakettenfolder van de overheid en daar de humor niet van in kan zien dan kan ik daar natuurlijk ook niets aan doen. Ik vond het erg grappig, vooral hoe het was uitgewerkt. En voor de kinderen die nog echt geloven; zoals altijd kwam het op 4 december weer helemaal goed en hoeven de ouders gelukkig helemaal niets zelf te organiseren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er, ook geen ouder maar ik kan geen humor ontdekken in de onherkenbaarheid van zwarte Piet over boord gooien en het grote geheim van het Sinterklaasfeest verklappen. We kunnen alles afdoen met dat het voor kinderen niet uitmaakt maar ik begrijp heel goed dat ouders op de rem trappen en er niks voor voelen om om dit plat te laten trappen tot alleen nog een bezoek aan de speelgoedwinkel omstreeks 5 december omdat het uiteindelijk bij kinderen toch alleen om de kadootjes zou gaan
Dit ging niet over het Sinterklaasfeest, maar over die ‘Onze Cultuur’ roepers.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ah..... het al oude truukje; De anders als incompetent wegzetten
Dat is nou het mooie van het Sinterklaasfeest. Het is ook van en voor mensen met iets minder opleiding en het is natuurlijk complete onzin dat mensen die misschien niet weten waar de d of de t moet geen mening over iets zouden mogen hebben
* Marsenal stuurt alles terug naar bol.comquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
zoals altijd kwam het op 4 december weer helemaal goed en hoeven de ouders gelukkig helemaal niets zelf te organiseren.
Vraag me toch ieder jaar weer af he; elk jaar ga ik naar de intocht van Sint Nicolaas in Utrecht. Daar zie ik elk jaar weer vele duizenden enthousiaste kinderen (en ouders) langs de Oudegracht staan. En links als Utrecht is zijn alle Pieten hier natuurlijk van de roetveegvariant. Wanneer wordt het feest nu eindelijk eens voor al deze enthousiaste mensen om zeep geholpen, zoals jullie boze Nederlanders dat al een jaar of 15 prediken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand hier is die achter een doodsbedreiging staat. Hoe graag je dat ook zo wil framen![]()
Er is begrip voor ouders die in opstand komen tegen het omzeep helpen van het Sinterklaasfeest
Alleen al het feit dat men kinderen meent te moeten betrekken bij noodpakkettenfolders is al onzinnig. De afgelopen 50 jaar is Zwarte Piet flink verandert omdat het bang maken van kinderen niet meer gewenst en verstandig werd gevonden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Okee, als je deze verhaallijn niet kan plaatsen in de algehele commotie rondom de noodpakettenfolder van de overheid en daar de humor niet van in kan zien dan kan ik daar natuurlijk ook niets aan doen. Ik vond het erg grappig, vooral hoe het was uitgewerkt. En voor de kinderen die nog echt geloven; zoals altijd kwam het op 4 december weer helemaal goed en hoeven de ouders gelukkig helemaal niets zelf te organiseren.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
* Marsenal stuurt alles terug naar bol.com
Als de boodschap verder is dat een noodpakket regelen weinig zin heeft, want zelf doen gaat toch mis, dan vind ik het maar half geslaagd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Okee, als je deze verhaallijn niet kan plaatsen in de algehele commotie rondom de noodpakettenfolder van de overheid en daar de humor niet van in kan zien dan kan ik daar natuurlijk ook niets aan doen. Ik vond het erg grappig, vooral hoe het was uitgewerkt. En voor de kinderen die nog echt geloven; zoals altijd kwam het op 4 december weer helemaal goed en hoeven de ouders gelukkig helemaal niets zelf te organiseren.
Heb toch wat vertrouwen in Sint en de pieten!quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
* Marsenal stuurt alles terug naar bol.com
Het Sinterklaasjournaal maakt ieder jaar een knipoog naar relevante nieuwsfeiten van het jaar. Dat is al tig jaren zo. Als je daar niet tegen kan, moet je lekker naar het Sinterklaasjourmaal van Wakker Nederland kijken. Die doen geloof ik iets met heel zwarte Pieten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat men kinderen meent te moeten betrekken bij noodpakkettenfolders is al onzinnig. De afgelopen 50 jaar is Zwarte Piet flink verandert omdat het bang maken van kinderen niet meer gewenst en verstandig werd gevonden.
Ik weet het niet joh. Jouw Sinterklaasfeest met roetveegclown interesseert me niets.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:47 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Vraag me toch ieder jaar weer af he; elk jaar ga ik naar de intocht van Sint Nicolaas in Utrecht. Daar zie ik elk jaar weer vele duizenden enthousiaste kinderen (en ouders) langs de Oudegracht staan. En links als Utrecht is zijn alle Pieten hier natuurlijk van de roetveegvariant. Wanneer wordt het feest nu eindelijk eens voor al deze enthousiaste mensen om zeep geholpen, zoals jullie boze Nederlanders dat al een jaar of 15 prediken?
quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik weet het niet joh. Jouw Sinterklaasfeest met roetveegpieten interesseert me niets.
Dat lijkt me ook de bedoeling en daarom is het knap gemaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij kinderen gaat deze verhaallijn er compleet langs.
Denk je nou werkelijk dat al die kinderen niets mee hebben gekregen van het nieuws het afgelopen jaar? Deze noodpakketten erin fietsen is juist een manier om het luchtig te maken. Dat hebben kinderen meer nodig dan dat ouders het volledig bij ze weg proberen te houden (dat lukt toch niet) of dat de pieten volledig zwart zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat men kinderen meent te moeten betrekken bij noodpakkettenfolders is al onzinnig. De afgelopen 50 jaar is Zwarte Piet flink verandert omdat het bang maken van kinderen niet meer gewenst en verstandig werd gevonden.
Nou ja, de vraag is of het wel te vergelijken is, we weten namelijk niet wat er gebeurd is. Maar als het te vergelijken is, is dat wel wat ik van de boze FOK!ker verwacht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neeeeee, we mogen dat soort zaken absoluut niet op die manier vergelijken. Aan de hoogste boom die ouders!
Wat de boze FOK!ker vindt is wat mij betreft totaal niet relevant. Wat wel relevant is, is wat die incompetente rechters en clowns bij het OM ervan vinden. Ik ben wel benieuwd of ze ook in staat zijn om niet-willekeurig recht te spreken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, de vraag is of het wel te vergelijken is, we weten namelijk niet wat er gebeurd is. Maar als het te vergelijken is, is dat wel wat ik van de boze FOK!ker verwacht.
Als Akwasi toen moest hangen, zou dat nu ook moeten gelden.
Ik geloof er meer in om kleine kinderen de gelegenheid te geven nog even kind te zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat al die kinderen niets mee hebben gekregen van het nieuws het afgelopen jaar? Deze noodpakketten erin fietsen is juist een manier om het luchtig te maken. Dat hebben kinderen meer nodig dan dat ouders het volledig bij ze weg proberen te houden (dat lukt toch niet) of dat de pieten volledig zwart zijn.
Het zou me hogelijk verbazen als de rechter en het OM er straks voor zorgen dat deze ouders aan de hoogste boom opgeknoopt worden. Vandaar dat niet meteen duidelijk was dat het je daarom ging.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat de boze FOK!ker vindt is wat mij betreft totaal niet relevant. Wat wel relevant is, is wat die incompetente rechters en clowns bij het OM ervan vinden. Ik ben wel benieuwd of ze ook in staat zijn om niet-willekeurig recht te spreken.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik geloof er meer in om kleine kinderen de gelegenheid te geven nog even kind te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |