quote:
Een beetje gezellige achtergrondgeneuzel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
Denk niet dat je veel moet verwachten van dit zaterdagavond half uurtje. Er zullen geen spellen worden gespeeld, wat gelul en meer niet.
Een hele kleine glimps wel; die feestjes bij EJVJL waren ook voor de streamkijkers vaak een feest. De voorbereiding, de onderlinge spanningen, beetje alcohol erbij en sommigen werden wat loslippiger (neen, ik doel niet op die kleuterkusjes in de sauna), dan de napraat, etc. Streams zouden echt goud zijn bij dit programma, maar helaas.quote:Op zondag 7 december 2025 02:34 schreef kater1 het volgende:
Ik vond het een leuke toevoeging, die zaterdagaflevering. Alsof je even streams keek.
En ook dat magquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En vraag me af hoe Jesse naar de verkleedpartij van Peter kijkt. Doet het alleen om de lachers.
Ik vermoed dat ze het eigenlijk anekdotisch wilde vertellen, maar het is niet stoer om te zeggen: Mijn moeder raakte altijd geirriteerd als wij dat vroegen, dus zegt ze het op deze manier, want dat is wel stoer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Mercedes nu liegen dat haar opmerking grappig bedoeld was.
Daar moet Jesse niet over gaan zeuren; Peter heeft dit al vaker gedaan. Dus het is niet om Jesse belachelijk te maken of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En vraag me af hoe Jesse naar de verkleedpartij van Peter kijkt. Doet het alleen om de lachers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |