Zit blijkbaar meer achter dan wat wij zien en weten. Angelo riep ook even dat Marcedes geen moer uitvreet met corvé en andere zaken. Dan ontplof je eerder als ze dan zo reageert op zijn vraag "wat gaan we eten" (met die zelfingenomen sjaggie rotkop van haar)quote:
Ik weet zeker dat Peter zei dat ze dan 50 punten erbij zouden hebben, dat feest ging dus niet door.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet, heb maar half opgelet, ging erin met de gedachte dat de ratten de haaien zouden helpen. Nu de ratten e ingemaakt hebben had ik verwacht dat Julia daar dan weer van zou gaan stijgeren -want niet helpen. Maar ik zie het allemaal wel
Misschien willen ze eerst kijken of het aanslaat voor ze een programmering overhoop gooien?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:17 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet waarom het maar zo kort duurt op zaterdag.
Ook niet in de tv-app? Die twee lopen niet altijd gelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik zou normaal gesproken nu de aflevering kunnen terugkijken op KIJK.nl, maar ze zijn weer de kluts kwijt. Het staat er nog niet op.
Zou zomaar kunnen aanslaan als daarna TBoTB begint want dan heb je wat instroom wellicht dus hopelijk passen ze dat daarna snel aan want elke dag 45 minuten zendtijd minus de commercials en op zaterdag 25 luttele minuten met wellicht commercials slaat natuurlijk nergens op. Vandaar werd er geconcludeerd dat het wellicht om een recap van de afgelopen week zou gaan, maar gelukkig zijn ze niet zo gek om dat te doen. We krijgen wel verse beelden te zien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien willen ze eerst kijken of het aanslaat voor ze een programmering overhoop gooien?
Ik roep maar wat hoor.
Ze zitten nu ong. midden in het seizoen van Tribute: Battle of te Bands, dat om 20:00 begint. Lijkt me niet dat je zoiets dan ineens een half uur later laat beginnen. Als 'De korte Bondgenoten' op zaterdag aanslaat zouden ze in de toekomst dergelijke programma's vanaf de eerste aflevering al om ~20:30 kunnen laten beginnen en dan tussen 19:30-20:30 'een hele aflevering' van DBG?
Als er één reclameblok in zit zal het netto qua programma denk niet zo heel veel schelen met doordeweeks. Ik heb het nooit getimed maar voor mijn gevoel zijn de reclame blokken langer. Na het tweede blok is het maar een paar minuten uitzending.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien willen ze eerst kijken of het aanslaat voor ze een programmering overhoop gooien?
Ik roep maar wat hoor.
Ze zitten nu ong. midden in het seizoen van Tribute: Battle of te Bands, dat om 20:00 begint. Lijkt me niet dat je zoiets dan ineens een half uur later laat beginnen. Als 'De korte Bondgenoten' op zaterdag aanslaat zouden ze in de toekomst dergelijke programma's vanaf de eerste aflevering al om ~20:30 kunnen laten beginnen en dan tussen 19:30-20:30 'een hele aflevering' van DBG?
Inderdaad, ik zei het in eerste instantie als grap, toen de duur bekend werd begon het te lijken op niet-zo-grappig-meer, maar gelukkig doen ze dat dus niet!quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:12 schreef freaky40 het volgende:
Vandaar werd er geconcludeerd dat het wellicht om een recap van de afgelopen week zou gaan, maar gelukkig zijn ze niet zo gek om dat te doen.
Die blokken zijn ongeveer 10 minuten, netto zal het dan ~10 minuten schelen (55-20 / 25-10). Boh en dan de recap+intro er nog af blijft er nog minder overquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er één reclameblok in zit zal het netto qua programma denk niet zo heel veel schelen met doordeweeks. Ik heb het nooit getimed maar voor mijn gevoel zijn de reclame blokken langer. Na het tweede blok is het maar een paar minuten uitzending.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
Angelo is gewoon niet zo'n ster in communiceren, misschien moet ie het anders proberen te zingen in een liedj....
Never mind.
Als ie zich niet op z'n pikkie getrapt voelt en daar dan in blijft hangen lijkt het me verder ook geen kwaaie.quote:Op zaterdag 6 december 2025 01:28 schreef kater1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch mag ik hem wel in al zijn chagrijnigheid (en niet kunnen zingen).
Dat is amper een aflevering te noemen, wat kort en dan de reclames er tussen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:41 schreef freaky40 het volgende:
523.000 kijkers keken er gisteren naar de lineaire aflevering. Mooie cijfers voor de vrijdag. Maar nu morgen, erg benieuwd naar deze cijfers.
En kortquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch gek zo op de zaterdag
Wel leuk
Vond het voor een gesprek man/vrouw een goed gesprekquote:
Ze lopen daar meestal half naakt rond.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe warm zouden ze het daar stoken in die loods?
Huur troep. Maakt niet uit is éénmalig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:37 schreef Cirilico het volgende:
Waarom ook altijd weer de lelijkste kleding van de slechtste kwaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |