quote:
Een beetje gezellige achtergrondgeneuzel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
Denk niet dat je veel moet verwachten van dit zaterdagavond half uurtje. Er zullen geen spellen worden gespeeld, wat gelul en meer niet.
Een hele kleine glimps wel; die feestjes bij EJVJL waren ook voor de streamkijkers vaak een feest. De voorbereiding, de onderlinge spanningen, beetje alcohol erbij en sommigen werden wat loslippiger (neen, ik doel niet op die kleuterkusjes in de sauna), dan de napraat, etc. Streams zouden echt goud zijn bij dit programma, maar helaas.quote:Op zondag 7 december 2025 02:34 schreef kater1 het volgende:
Ik vond het een leuke toevoeging, die zaterdagaflevering. Alsof je even streams keek.
En ook dat magquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En vraag me af hoe Jesse naar de verkleedpartij van Peter kijkt. Doet het alleen om de lachers.
Ik vermoed dat ze het eigenlijk anekdotisch wilde vertellen, maar het is niet stoer om te zeggen: Mijn moeder raakte altijd geirriteerd als wij dat vroegen, dus zegt ze het op deze manier, want dat is wel stoer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Mercedes nu liegen dat haar opmerking grappig bedoeld was.
Daar moet Jesse niet over gaan zeuren; Peter heeft dit al vaker gedaan. Dus het is niet om Jesse belachelijk te maken of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En vraag me af hoe Jesse naar de verkleedpartij van Peter kijkt. Doet het alleen om de lachers.
Beetje een clownskopje heeft ze. Met een bril op heeft ze een heel ander gezicht.quote:Op zondag 7 december 2025 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar moet Jesse niet over gaan zeuren; Peter heeft dit al vaker gedaan. Dus het is niet om Jesse belachelijk te maken of zo.
Ik vind die Chess zo nep. 't Is net alsof ze allemaal geoefende gezichtsuitdrukkingen heeft. Volgens mij staat ze regelmatig voor de spiegel te oefenen in hoe ze kijkt en hoe ze er dan uitziet.
Meer uitzendtijd net als doordeweeks is wel wenselijk ja anders kunnen ze niet zo goed het verhaal vertellen omdat er gewoon te weinig tijd is voor 20 minuten TV.quote:Op zondag 7 december 2025 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
Nah, die Zaterdag kan er wel weer af, geen zak aan, teveel zinloos ouwehoeren en hoogtepunt SlooMaa 5sec tongen met Merleen kon niet boeie
Ja die bril bedekt het grootste gedeelte.quote:Op zondag 7 december 2025 14:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje een clownskopje heeft ze. Met een bril op heeft ze een heel ander gezicht.
Maakt haar tamelijk nerdie, inderdaad. Maar ze trekt echt van die ingestudeerde uitdrukkingen, lijkt het.quote:Op zondag 7 december 2025 14:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje een clownskopje heeft ze. Met een bril op heeft ze een heel ander gezicht.
Ik vind die tanden wat raar. Dan is Therese knapper, naar mijn mening. Maar dat is wel een ongelooflijke stooktrut.quote:Op zondag 7 december 2025 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel het knapste meisje in de loods op dit moment. Mercedes flikkert de hele Ici Paris poederdoos op haar gezicht. Dat zag je gisteren in de aflevering heel goed hoe haar oren afstaken ten opzichten van haar face.
Valentijnequote:Op zondag 7 december 2025 17:32 schreef freaky40 het volgende:
We missen heel wat zonder streams zo laat Valentijne weten...https://lovereality.nl/va(...)n-in-de-bondgenoten/
Mercedes maakt zichzelf heel erg oranje zoals te zien was tijdens haar een op een gesprek met Angelo, echt zonde.quote:Op zondag 7 december 2025 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel het knapste meisje in de loods op dit moment. Mercedes flikkert de hele Ici Paris poederdoos op haar gezicht. Dat zag je gisteren in de aflevering heel goed hoe haar oren afstaken ten opzichten van haar face.
Welnee dat is zo'n trut die denkt mannen op te geilen als ze met een vrouw zoent. "Oh niet doorvertellen hoor Roma hihihi" Fadi denkt daar anders over aangezien hij blij is dat de aandacht niet meer op hem is gericht. Auch....quote:Op zondag 7 december 2025 04:21 schreef Cosima het volgende:
die lisa2 is dus echt een lisa2, schijnbaar ook bi?
Ja, je vraagt je af wanneer dat overdreven altijd vrolijke en lieve masker een keer afvalt en ze gewoon, normaal, zichzelf gaat zijnquote:Op zondag 7 december 2025 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Maakt haar tamelijk nerdie, inderdaad. Maar ze trekt echt van die ingestudeerde uitdrukkingen, lijkt het.
Dat was me ook opgevallen. Ze heeft dat zo niet nodig! Je zag gewoon het verschil in huidskleur van haar gezicht en haar oren. We kunnen haar beter Oempa Loempa noemen.quote:Op zondag 7 december 2025 21:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mercedes maakt zichzelf heel erg oranje zoals te zien was tijdens haar een op een gesprek met Angelo, echt zonde.
quote:Op maandag 8 december 2025 11:47 schreef freaky40 het volgende:
Ik kwam trouwens iets vreemds tegen in het programmaschema voor januari 2026 voor SBS 6. Daar staat de zaterdagaflevering van De Bondgenoten NIET in...Hoe dan? Nog niet bekend dat dit in het schema zou komen dus gewoon vergeten? Of stoppen we er al mee in januari dus is het alleen deze maand te zien? Getuigd dan niet echt van een consequent idee er achter. Waarom zoveel aandacht geven aan een uitbreiding van uitzendtijd waar je in januari dan al mee zou gaan stoppen? I don't understand...Maar goed, ik ga er vanuit dat het bij het bekend maken van de programmering nog niet bekend was...Hier kun je het zien:
https://network.talpamedi(...)8741523d509553192619
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zie nu dat verderop het er ook niet staat, cabaret die dag
die mevrouw kon niet snel rekenenquote:Op maandag 8 december 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar die hoop even was wel weer mooi
Keuken? Zenden ze nu al herhalingen uit, was vorige week ook al eens!quote:
regelmatig een keukenquote:Op maandag 8 december 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Keuken? Zenden ze nu al herhalingen uit, was vorige week ook al eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |