Altijd brownies.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:01 schreef Hupje het volgende:
Nu zijn de heren nog op pad naar een workshop en kan ik nog even opruimen in huis en bedenken wat mijn bak-bijdrage voor kerst gaat zijn voor bij familie.
Iemand tips om iets te bakken voor bij de koffie en/of dessert?
Oeh, goede ideeën!quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Altijd brownies.
Als geen brownies, banoffee pie.
The Sting is een hele goede gerenomeerde studio. En team piercen hier. Zeker qua hygiëne zoveel beter dan schieten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:38 schreef exode het volgende:
Ik lees inderdaad dat de techniek met gaatjes schieten erg is verbeterd.
Wij komen al snel in Utrecht uit als we willen piercen en dat zijn Tattoo en Piercing shops. Dat lijkt me aardig indrukwekkend voor een 7 jarige.
Zelf had ik meerdere oorbellen in 1 oor en een tongpiercing. Alles is er al jaren uit maar de gaatjes die als kind zijn geschoten zijn nog steeds 'dikker' en geven soms zelfs issues. Dus dat zit in mijn achterhoofd.
Le Sting?quote:Op zondag 14 december 2025 14:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
The Sting is een hele goede gerenomeerde studio. En team piercen hier. Zeker qua hygiëne zoveel beter dan schieten.
Gewoon Albert Heijn. Je hebt er echt niet 1 per kind nodig. Iedere ouder neemt nl 1 per kind mee, en dat is veel te veel.quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef TolstoiFan het volgende:
@:FlyingFish, waar gaan jullie naar toe?
Wij hebben nog helemaal niet nagedacht over vakanties volgend jaar. Het zit zo niet in ons systeem om zover vooruit te plannen.
@:Ynske, wat leuk! Toitoitoi voor je zoon!
Ik vind de kersttijd altijd wel een leuke tijd, maar het is ook altijd zo druk. Eerst Sinterklaas en surprise maken voor school. Daarna meteen door naar de kerstperiode, potje mee voor kerstlichtje knutselen, kerstdiner, kerstviering. En dan een paar dagen geleden een bericht van de juf dat ze in de klas ook nog een kerststukje gaan maken, dus daar ook graag een potje/bakje, kaars en decoratiemateriaal voor meenemen.
Dan ook nog superdruk op het werk, een kleine week ziek zwak en misselijk tussendoor, pfffff, nog een paar dagen bikkelen en dan heerlijk 2 weken vrij.
Iemand nog tips waar je niet al te duur mini donuts kunt kopen? Simon wil dat graag bijdragen aan het kerstdiner op school.
Autocorrectie.. Ja, Le Sting idd..quote:
Donuts komen allemaal uit de vriezer bij de supermarkten. Die zou je dus zelfs een paar dagen eerder al op kunnen halen en in je eigen vriezer gooien en dan 's ochtends eruit halen. Ik zou alleen wel even bellen van te voren, dat ze zorgen dat ze er zijn / klaarliggen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Oja, AH, daar komen we normaal zo goed als nooit. Zou je die daar kunnen bestellen en op de dag van kerstdiner afhalen in de winkel? Of zijn er altijd wel genoeg in de winkel als we ze 's ochtends willen halen?
Nee, we waren ook niet van plan om 28 donuts te kopen, ong. 14 stuks. Dan kunnen ze evt. allemaal een helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar onze nieuwe wasmachine is gisteren geleverd, de grote wasinhaalslag is begonnen en vanmorgen is was nummer 4 aangezet#genietenvandekleinedingen
Je bent wel meer dan een jaar bezig voor al die zooi je huis uit is.quote:Op maandag 15 december 2025 10:43 schreef FlyingFish het volgende:
En zoon lijkt toch echt allergisch voor mijn ouders te zijn. Elke keer daar moet hij aan de puffers en komt hij benauwd thuis. We gaven altijd de kat de schuld, maar die is nu al een jaar dood…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |