Misschien begint hij rechtzaken tegen de zenders die hem geboycot hebben.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik waag het ten zeerste te betwijfelen dat hij weer op de radio te horen zal zijn; niemand wil z'n vingers nog aan hem branden. Zijn carrière is voorbij.
Die zijn niet verplicht om zijn muziek te draaien he? Of er moet een contractuele verplichting met de platenmaatschappij zijn afgesproken.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien begint hij rechtzaken tegen de zenders die hem geboycot hebben.
The voice is stil gezet vanwege BOOS, het leek toen heel wat maar achteraf is er weinig van Over.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? de voice is toch niet voor niks zo abrupt gestopt? Ali B Jeroen Rietberger en Borsato en waarschijnlijk meer hebben daar toch misbruik van de situatie gemaakt oa ? Dat programma zetten ze toch niet stop wegens verzinsels van Yvonne Coldeweijer en John van den Heuvel?
Smeerpijperij en verkrachting zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
The voice is stil gezet vanwege BOOS, het leek toen heel wat maar achteraf is er weinig van Over.
Alleen Ali b eigenlijk.
Een strafbaar feit heeft een plaats en een tijd, een OvJ kan ook niet aankomen met 'u heeft vorig jaar ergens in Nederland dronken achter het stuur gezeten'. Steunbewijs moet wel het bewijs voor een concreet strafbaar feit met tijd en plaats steunen.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt.
Wat als Nathalie Thielen niet een seksverslaafde naturistische gekkie uit Marco's fanclub was, maar een rijke, geprezen oncoloog werkzaam in het Erasmus ziekenhuis. Zonder verhalen over naakt behangen. Ik noem maar wat. Waren de beschuldigingen van hen dan anders beoordeeld door de rechter?
Is Ali B. eigenlijk ooit gestraft?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
The voice is stil gezet vanwege BOOS, het leek toen heel wat maar achteraf is er weinig van Over.
Alleen Ali b eigenlijk.
#Metoo en dan kan de ontdane goe(d)gmeenschap zich weer in allerlei bochten wringen om de vrijgeprokene te kunnen blijven betichten van wat zij in hun denken tot hun waarheid wilden vermaken.quote:
Ja.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is Ali B. eigenlijk ooit gestraft?
Hij is veroordeeld, al twijfel ik of hij ook veroordeeld is voor zaken rondom the voice.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is Ali B. eigenlijk ooit gestraft?
Nog niet, er dient nog een hoger beroep.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar heeft ie ook echt in de gevangenis gezeten?
Volgens mij issie in hoger beroep gegaan en mag hij dat in vrijheid afwachten.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar heeft ie ook echt in de gevangenis gezeten?
Ja, maar hij zit nu in Dubai, dacht ik. Owh wacht.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij issie in hoger beroep gegaan en mag hij dat in vrijheid afwachten.
Maar dat weet ik niet zeker, ik volg dat allemaal niet. Hij kreeg wel celstraf opgelegd. Dacht 2 jaar of iets?
Ja, hij gaat in hoger Beroep.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij issie in hoger beroep gegaan en mag hij dat in vrijheid afwachten.
Maar dat weet ik niet zeker, ik volg dat allemaal niet. Hij kreeg wel celstraf opgelegd. Dacht 2 jaar of iets?
Welk misdrijf hebben die begaan?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien begint hij rechtzaken tegen de zenders die hem geboycot hebben.
Moet zeggen dat ik een hoop Borsato nummers toch wel hoger acht dan het gros van Suzan en Freekquote:Op donderdag 4 december 2025 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat de 'actie' wordt om zijn nummers die er al in staan hoger te stemmen. Dan wordt de Top 2000-luisteraar er in ieder geval niet méér mee geterroriseerd.
Nu er (begrijpelijk) al 7 nummers van Suzan & Freek bij gaan komen kan ik nog een dosis Marco erbij écht niet aan.
Teksten zijn wel heel goed, maar die schijft John Ewbank. Tenminste, ik vind ze wel goed dan.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik een hoop Borsato nummers toch wel hoger acht dan het gros van Suzan en Freek
Ik denk inderdaad niet dat hij echt zenders zou kunnen aanpakken, alleen figuren als John van den Heuvel voor smaad.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Welk misdrijf hebben die begaan?
Totdat hij last kreeg van de milleniumbug was het wel acceptabel ja, maar Hoe Het Danst is een niveau waarbij zelfs Suzan en Freek verbleken. En al die pathos als Zij en Dochters enzo trek ik ook heel slecht.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik een hoop Borsato nummers toch wel hoger acht dan het gros van Suzan en Freek
Dat zeker, en dan ben ik niet echt een Marco Borsato fan maar af en toe vind ik een nummer als Binnen, de Waarheid en zo best wel te doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vieze Jeroentje is er gewoon mee weggekomen hoor. En die producer ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Alleen Ali b eigenlijk.
...en die ligt ook weer gewoon bij Linda in bed.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vieze Jeroentje is er gewoon mee weggekomen hoor. En die producer ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |