abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219406782
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus je mag vieze berichtjes sturen naar een meisje van 15, haar ook nog troosten terwijl ze naakt in bed ligt oa en weet ik wat nog meer en dan wordt je ook nog vrijgesproken.

En dan is dit 1 meisje he al die andere bij de voice en op de BBQ hoor je niks meer over.
Borsato heeft denk ik geluk gehad dat juist deze zaak met een iets wat aparte moeder die zelf ook wat eigenaardig is en vreemde dingen heeft gedaan nu als zaak gekozen is.
Die appjes mogen niet dienen als steunbewijs volgens deze uitspraak, daar zit wel een kans voor het hoger beroep want dat is echt grijs gebied.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219406783
quote:
Dus je mag vieze berichtjes sturen naar een meisje van 15, haar ook nog troosten terwijl ze naakt in bed ligt oa en weet ik wat nog meer en dan wordt je ook nog vrijgesproken.

En dan is dit 1 meisje he al die andere bij de voice en op de BBQ hoor je niks meer over.
Borsato heeft denk ik geluk gehad dat juist deze zaak met een iets wat aparte moeder die zelf ook wat eigenaardig is en vreemde dingen heeft gedaan nu als zaak gekozen is.
Dat zijn allemaal verhalen van John van de heuvel, Het OM heeft geen van deze zaken ooit in behandeling genomen laat staan onderzocht.
speak only if it improves the silence.
pi_219406790
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die appjes mogen niet dienen als steunbewijs volgens deze uitspraak, daar zit wel een kans voor het hoger beroep want dat is echt grijs gebied.
Ik zou niet weten hoe, een vies appje sturen is nog altijd iets heel anders dan het in de praktijk brengen.

Daarnaast staat er geen van de appjes ook maar iets dat lijkt op een bekentenis.
speak only if it improves the silence.
pi_219406810
Ik vrees vooral de radiostations die nu misschien weer die kitscherige schijtmuziek van hem constant gaan draaien :{
pi_219406830
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tsja, je kunt niemand de bak in gooien voor het zijn van een iets te vies mannetje natuurlijk.
Spijker. Kop.

Dit is het 'probleem'
pi_219406837
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vrees vooral de radiostations die nu misschien weer die kitscherige schijtmuziek van hem constant gaan draaien :{
Ik vrees voor de Top 2000

Actie a la "Vrij zijn" stimuleren om zo hoog mogelijk te komen
pi_219406848
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ook bij een veroordeling behoor je zijn muziek gewoon te draaien

Ga er maar vanuit dat de meeste beroemdheden iets of hun kerfstok hebben
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_219406856
quote:
2s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:27 schreef Benny het volgende:

[..]

God verhoede :'(
pi_219406861
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:28 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Ook bij een veroordeling behoor je zijn muziek gewoon te draaien

Of denk je dat de rest van al die artiesten allemaal deugen?
In geen geval hoeft de muziek van Marco Borsato gedraaid te worden :P
  Miss 200.000.000! donderdag 4 december 2025 @ 12:31:15 #235
367000 roos94
pi_219406893
quote:

Wat je zegt klopt.

Wat als Nathalie Thielen niet een seksverslaafde naturistische gekkie uit Marco's fanclub was, maar een rijke, geprezen oncoloog werkzaam in het Erasmus ziekenhuis. Zonder verhalen over naakt behangen. Ik noem maar wat. Waren de beschuldigingen van hen dan anders beoordeeld door de rechter?
pi_219406948
Het ene dagboek is het andere niet
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_219406953
quote:

https://www.rechtspraak.n(...)et-minderjarige.aspx

De appjes waren toen A ouder was.

Die andere meiden bleken niet te bestaan, alleen in het hoofd van Yvonne Coldeweijer en John van den Heuvel.
pi_219406965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:34 schreef Kakadylo het volgende:
Het ene dagboek is het andere niet
Nee, dit was een schoolschriftje.
  donderdag 4 december 2025 @ 12:37:26 #239
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219406975
,,We hebben kennisgenomen van het vonnis. De rechtbank vindt de verklaring van het slachtoffer niet onbetrouwbaar, maar ziet onvoldoende steunbewijs om de verdachte te veroordelen", zegt een woordvoerster van het OM. ,,We respecteren de uitspraak en zullen deze bestuderen. We zullen de motivering van de rechtbank zorgvuldig beoordelen om te bepalen of er aanleiding is om hoger beroep in te stellen." Het OM heeft daarvoor twee weken de tijd.

Nog 2 weken in spanning.
Even geen appjes sturen en billen aanraken, Marco :W

Ootje maakt zich alleen druk om meisjes in de jungle :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219406997
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die appjes zijn van later.

Er zijn in deze zaak meerdere getuigen gehoord, maar de rechtbank is van oordeel dat ook hun verklaringen niet als steunbewijs kunnen worden gebruikt. Zo heeft geen van hen ontuchtige handelingen van Borsato gezien. In het dossier zitten ook Whatsapp-gesprekken tussen Borsato en aangeefster. Het gaat echter om gesprekken die na de periode van de beschuldigingen zijn gevoerd. In deze gesprekken wordt niets gezegd over eventuele ontuchtige handelingen tussen september 2014 en 15 januari 2015, de door het OM tenlastegelegde periode.
  donderdag 4 december 2025 @ 12:41:01 #241
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219407016
Smaad boeit m niet meer, verstandig.

,,Ik hoop eerlijk gezegd, maar we moeten het nog met meneer Borsato bespreken, dat iedereen vandaag een punt achter deze zaak kan zetten", zei Geert-Jan Knoops tegen de verzamelde pers bij het verlaten van de rechtbank in Utrecht, waar Borsato eerder donderdag werd vrijgesproken. ,,Dat zou dan betekenen dat Borsato niet verder wil met deze zaak."
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219407037
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:28 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]
God verhoede :'(
Noodgreep met Stenders met een gastoptreden als dj tijdens de top2000?
pi_219407039
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:41 schreef matthijst het volgende:
Smaad boeit m niet meer, verstandig.

,,Ik hoop eerlijk gezegd, maar we moeten het nog met meneer Borsato bespreken, dat iedereen vandaag een punt achter deze zaak kan zetten", zei Geert-Jan Knoops tegen de verzamelde pers bij het verlaten van de rechtbank in Utrecht, waar Borsato eerder donderdag werd vrijgesproken. ,,Dat zou dan betekenen dat Borsato niet verder wil met deze zaak."
Ik zou het hier ook bij laten als ik Borsato zou zijn.
En niet nog langer de aandacht vestigen op de appjes en de billen en het bezoeken van een naakt in bed liggend meisje.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219407084
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zou het hier ook bij laten als ik Borsato zou zijn.
En niet nog langer de aandacht vestigen op de appjes en de billen en het bezoeken van een naakt in bed liggend meisje.
Uit de getapte gesprekken:
Collega Geert-Jan Knoops onthult daarop in de rechtbank wat er in die transcriptie te lezen is. “In de tap van 12 januari 2023, waar mijn collega net naar verwees, lezen we uit de mond van moeder, in een tapgesprek met dochter, zich niet bewust zijnde uiteraard dat ze getapt werd, letterlijk: ‘Ik wilde Marco ook niet verder naaien dan al gedaan is.’”

Daarnaast heeft ze aangegeven een boek hierover te willen schrijven en dat ze nog genoeg te vertellen heeft als ze Marco echt kapot wil maken.
Ik denk dat Knoops er beter in de rechtbank voor kan zorgen dat rancuneuze Nathalie hiermee ophoudt.
  donderdag 4 december 2025 @ 12:51:09 #245
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219407112
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
https://www.rechtspraak.n(...)et-minderjarige.aspx

De appjes waren toen A ouder was.

Die andere meiden bleken niet te bestaan, alleen in het hoofd van Yvonne Coldeweijer en John van den Heuvel.
Dat klopt toch niet? de voice is toch niet voor niks zo abrupt gestopt? Ali B Jeroen Rietberger en Borsato en waarschijnlijk meer hebben daar toch misbruik van de situatie gemaakt oa ? Dat programma zetten ze toch niet stop wegens verzinsels van Yvonne Coldeweijer en John van den Heuvel?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport donderdag 4 december 2025 @ 12:52:34 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219407128
quote:
2s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:27 schreef Benny het volgende:

[..]

Ik hoop dat de 'actie' wordt om zijn nummers die er al in staan hoger te stemmen. Dan wordt de Top 2000-luisteraar er in ieder geval niet méér mee geterroriseerd.

Nu er (begrijpelijk) al 7 nummers van Suzan & Freek bij gaan komen kan ik nog een dosis Marco erbij écht niet aan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin donderdag 4 december 2025 @ 12:54:54 #247
35723 crew  GGMM
pi_219407146
Vreselijk nieuws dit

Nu krijgen we weer Borsato muziek op de radio :{

Wel geinig voor die geestelijk gestoorde moeder
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_219407209
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 12:54 schreef GGMM het volgende:
Vreselijk nieuws dit

Nu krijgen we weer Borsato muziek op de radio :{

Wel geinig voor die geestelijk gestoorde moeder
Ik waag het ten zeerste te betwijfelen dat hij weer op de radio te horen zal zijn; niemand wil z'n vingers nog aan hem branden. Zijn carrière is voorbij.
  donderdag 4 december 2025 @ 13:07:46 #249
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_219407222
Los van de uitspraak, de rol van Van den Heuvel is wel dubieus te noemen. Ben benieuwd of ie vanavond in Boulevard is en hoe zijn collega’s op hem gaan reageren.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Redactie Sport donderdag 4 december 2025 @ 13:08:20 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219407223
Ik lees dat Sywert het een goede zaak vindt dat Marco B is vrijgesproken.

Denk goed na aan welke kant je staat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')