Die appjes mogen niet dienen als steunbewijs volgens deze uitspraak, daar zit wel een kans voor het hoger beroep want dat is echt grijs gebied.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus je mag vieze berichtjes sturen naar een meisje van 15, haar ook nog troosten terwijl ze naakt in bed ligt oa en weet ik wat nog meer en dan wordt je ook nog vrijgesproken.
En dan is dit 1 meisje he al die andere bij de voice en op de BBQ hoor je niks meer over.
Borsato heeft denk ik geluk gehad dat juist deze zaak met een iets wat aparte moeder die zelf ook wat eigenaardig is en vreemde dingen heeft gedaan nu als zaak gekozen is.
Dat zijn allemaal verhalen van John van de heuvel, Het OM heeft geen van deze zaken ooit in behandeling genomen laat staan onderzocht.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus je mag vieze berichtjes sturen naar een meisje van 15, haar ook nog troosten terwijl ze naakt in bed ligt oa en weet ik wat nog meer en dan wordt je ook nog vrijgesproken.
En dan is dit 1 meisje he al die andere bij de voice en op de BBQ hoor je niks meer over.
Borsato heeft denk ik geluk gehad dat juist deze zaak met een iets wat aparte moeder die zelf ook wat eigenaardig is en vreemde dingen heeft gedaan nu als zaak gekozen is.
Ik zou niet weten hoe, een vies appje sturen is nog altijd iets heel anders dan het in de praktijk brengen.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die appjes mogen niet dienen als steunbewijs volgens deze uitspraak, daar zit wel een kans voor het hoger beroep want dat is echt grijs gebied.
Spijker. Kop.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, je kunt niemand de bak in gooien voor het zijn van een iets te vies mannetje natuurlijk.
Ik vrees voor de Top 2000quote:Op donderdag 4 december 2025 12:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vrees vooral de radiostations die nu misschien weer die kitscherige schijtmuziek van hem constant gaan draaien
Ook bij een veroordeling behoor je zijn muziek gewoon te draaienquote:Op donderdag 4 december 2025 12:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vrees vooral de radiostations die nu misschien weer die kitscherige schijtmuziek van hem constant gaan draaien
God verhoedequote:Op donderdag 4 december 2025 12:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vrees voor de Top 2000
Actie a la "Vrij zijn" stimuleren om zo hoog mogelijk te komen
In geen geval hoeft de muziek van Marco Borsato gedraaid te wordenquote:Op donderdag 4 december 2025 12:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook bij een veroordeling behoor je zijn muziek gewoon te draaien
Of denk je dat de rest van al die artiesten allemaal deugen?
Wat je zegt klopt.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.rechtspraak.n(...)et-minderjarige.aspxquote:Op donderdag 4 december 2025 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die appjes zijn van later.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die appjes mogen niet dienen als steunbewijs volgens deze uitspraak, daar zit wel een kans voor het hoger beroep want dat is echt grijs gebied.
Ik zou het hier ook bij laten als ik Borsato zou zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:41 schreef matthijst het volgende:
Smaad boeit m niet meer, verstandig.
,,Ik hoop eerlijk gezegd, maar we moeten het nog met meneer Borsato bespreken, dat iedereen vandaag een punt achter deze zaak kan zetten", zei Geert-Jan Knoops tegen de verzamelde pers bij het verlaten van de rechtbank in Utrecht, waar Borsato eerder donderdag werd vrijgesproken. ,,Dat zou dan betekenen dat Borsato niet verder wil met deze zaak."
Uit de getapte gesprekken:quote:Op donderdag 4 december 2025 12:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het hier ook bij laten als ik Borsato zou zijn.
En niet nog langer de aandacht vestigen op de appjes en de billen en het bezoeken van een naakt in bed liggend meisje.
Dat klopt toch niet? de voice is toch niet voor niks zo abrupt gestopt? Ali B Jeroen Rietberger en Borsato en waarschijnlijk meer hebben daar toch misbruik van de situatie gemaakt oa ? Dat programma zetten ze toch niet stop wegens verzinsels van Yvonne Coldeweijer en John van den Heuvel?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rechtspraak.n(...)et-minderjarige.aspx
De appjes waren toen A ouder was.
Die andere meiden bleken niet te bestaan, alleen in het hoofd van Yvonne Coldeweijer en John van den Heuvel.
Ik hoop dat de 'actie' wordt om zijn nummers die er al in staan hoger te stemmen. Dan wordt de Top 2000-luisteraar er in ieder geval niet méér mee geterroriseerd.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vrees voor de Top 2000
Actie a la "Vrij zijn" stimuleren om zo hoog mogelijk te komen
Ik waag het ten zeerste te betwijfelen dat hij weer op de radio te horen zal zijn; niemand wil z'n vingers nog aan hem branden. Zijn carrière is voorbij.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:54 schreef GGMM het volgende:
Vreselijk nieuws dit
Nu krijgen we weer Borsato muziek op de radio
Wel geinig voor die geestelijk gestoorde moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |