Succes straksquote:Op donderdag 4 december 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Krijg trek van dit gesprek. Ik ga na mijn afspraak door naar de supermarkt. 👀 (Stond al op de planning voor dit gesprek)
Thanks!quote:Op donderdag 4 december 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Succes straks
En daarna iets lekkers halen
Er vanaf komen doe je niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan liever het snel krijgen. Dan ben je er ook maar vanaf
Gewoon naar het Foqueville gemeentehuis toch?quote:Op donderdag 4 december 2025 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt wel onze adressen voor de distributie?
ieniminimuis & Meneer Ambarquote:Op donderdag 4 december 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon naar het Foqueville gemeentehuis toch?
net bij de appie geweest, ik leg zo wat kipfilet in de marinade met yoghurt, knoflook, citroensap en kruidenquote:
Oh ook vergeten te checken.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was op zoek naar deze maar kan hem niet vinden
https://www.ah.nl/product(...)geurkaars-kruidnoten
quote:Op donderdag 4 december 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Voelt alsof je van binnen wordt open gescheurd.
quote:
Alleen?quote:Op donderdag 4 december 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben op een bruiloft:P|
zit nu op de hotelkamer
Nee ik denk met het bruidspaarquote:
Gegeven?quote:Op donderdag 4 december 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
De rijke indier vroeg net mijn telefoon nummer
Getuige.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik denk met het bruidspaar
druk druk druk, immer druk.quote:
bij buddha vandaanquote:
oh, dan hoef ik het niet te hebbenquote:
Bitterbride.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal vast vriendschappelijk zijn geweest.
Ja beftquote:Op donderdag 4 december 2025 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
druk druk druk, immer druk.
met jou dan?
[..]
bij buddha vandaan
niet jouw ding?quote:
word je dan wel uitgerust wakker?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Vannacht geslapen op een pammetje. Nog nooit zo diep geslapen denk ik. Heerlijk
Daar kun je wel lekker op slapen ja.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
Vannacht geslapen op een pammetje. Nog nooit zo diep geslapen denk ik. Heerlijk
Ja was echt uitgerustquote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet jouw ding?
[..]
word je dan wel uitgerust wakker?
cool cool cool. misschien moet ik het dan ook een keer regelen.quote:
moet je niet werken ofzoquote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Boodschappen gedaan (uiteraard de olie vergeten), spullen naar de kringloop gebracht, beetje stofzuigen, toilet geboend, was gedaan, afwas gedaan. Denk 5 porties nasi gemaakt voor morgen.
Even pauze, want heb geen olie meer, lol. Zo maar verder.
Bizar gewoon.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar kun je wel lekker op slapen ja.
Ho ho, dit was ter voorbereiding aan een operatie van vandaag met volledige narcose. Niet voor de funquote:Op donderdag 4 december 2025 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
cool cool cool. misschien moet ik het dan ook een keer regelen.
Zin in.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
druk druk druk, immer druk.
met jou dan?
[..]
bij buddha vandaan
Heb je alleen voor afgelopen nacht gekregen?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar gewoon.
Ik zei al, mag ik er geen stripje van. Maar mocht niet. Ze moesten lachen toen ik vertelde dat ik adhd heb en begrepen ze dat ik normaal niet goed doorslaap 🤣
Jij hebt zin in die pannenkoeken proeverijquote:
Jaquote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je alleen voor afgelopen nacht gekregen?
Ik lees net dat hierboven maar fijn dat je vannacht toch hebt kunnen slapen dan.quote:
Shit ik was dit alweer vergeten maar nu heb ik hier ook zin in.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt zin in die pannenkoeken proeverij
Ik had me gewoon verslapen hč. Werd kwart over zes wakker en moest om half zeven in de auto zitten.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees net dat hierboven maar fijn dat je vannacht toch hebt kunnen slapen dan.
Oepsquote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had me gewoon verslapen hč. Werd kwart over zes wakker en moest om half zeven in de auto zitten.
Wist ikquote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Shit ik was dit alweer vergeten maar nu heb ik hier ook zin in.
Gelukkig alles klaargelegd gisterenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben beter in eten dan in slapen
Hmm ja ik ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh. maar ik wil gewoon een keer slapen en uitgerust wakker worden.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ho ho, dit was ter voorbereiding aan een operatie van vandaag met volledige narcose. Niet voor de fun
is toch anders.quote:
wanneer gaan we?quote:
vertel me meerquote:Op donderdag 4 december 2025 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt zin in die pannenkoeken proeverij
dan was je nog op tijd wakker dus heb je je niet verslapen.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had me gewoon verslapen hč. Werd kwart over zes wakker en moest om half zeven in de auto zitten.
bitterbierquote:
same.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee was niet op tijd wakker …. Waarop baseer jij dat? De wekker was half zes niet kwart over zes. Nogal een fors verschil.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh. maar ik wil gewoon een keer slapen en uitgerust wakker worden.
waarvoor moet je geopereerd worden
[..]
is toch anders.
[..]
wanneer gaan we?
[..]
vertel me meer
[..]
dan was je nog op tijd wakker dus heb je je niet verslapen.
[..]
bitterbier
Pubertijdquote:Op donderdag 4 december 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
Ik mis de tijden dat ik zonder hulpmiddelen gewoon 12 uur kon slapen ofzo.
Kleine meisjes worden grootquote:
Is dat zo erg ja?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:26 schreef bitterbal het volgende:
zonder bier is de Thaise muziek lastig te verdragen
je had een kwartier de tijd om aan te kleden en naar je auto te gaan. klinkt als op tijd.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee was niet op tijd wakker …. Waarop baseer jij dat? De wekker was half zes niet kwart over zes. Nogal een fors verschil.
ja dat was voor mij ook de laatste keerquote:
Ik mis de tijd voor ontbijt.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
je had een kwartier de tijd om aan te kleden en naar je auto te gaan. klinkt als op tijd.
[..]
ja dat was voor mij ook de laatste keer
wakker worden, wc, aankleden, brood smeren, auto in stappen. boterham in de auto eten.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis de tijd voor ontbijt.
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
wakker worden, wc, aankleden, brood smeren, auto in stappen. boterham in de auto eten.
Ik ben gisteren geweest. Getraind als een sporter.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Wil slapen maar voorlopig stopt het nog niet
Moet je tot in de kleine uurtjes door?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Wil slapen maar voorlopig stopt het nog niet
K vrees hetquote:Op donderdag 4 december 2025 16:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je tot in de kleine uurtjes door?
wie leest er nou een krantquote:Op donderdag 4 december 2025 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En mijn kopje thee en het lezen van de krant dan?
jeetjequote:Op donderdag 4 december 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor de dagelijkse checkin betreffende mijn voorspelde reistijd: 1:14.
En ik deal hier gewoon mee
Nou nou.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor de dagelijkse checkin betreffende mijn voorspelde reistijd: 1:14.
En ik deal hier gewoon mee
het was terecht en dat weet jequote:Op donderdag 4 december 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
En met dealen bedoel ik een stomme parallelweg waar ik eerder deze week bijna frontaal ben aangereden door @:dud0r terwijl ik een L gebaar maak naar de file op de snelweg.
80% kans dat het trager is dan gewoon de file, maar boeie, dat is leuk.
waar je hoortquote:Op donderdag 4 december 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut niet. Je dwong me de sloot gewoon in
Je verwart mij met @Moeraskatquote:Op donderdag 4 december 2025 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar je hoort
staat zelfs in je naam
nee.quote:
Sloot is moerasquote:Op donderdag 4 december 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee.
de sloot is nat. jij bent nattekat
quote:
Feitelijk onjuist weer vochtig poesjequote:Nee, een sloot is geen moeras. Een sloot is een door mensen gegraven watergang die bedoeld is voor ontwatering, terwijl een moeras een natuurlijk drasland is waar specifieke planten groeien in een zuurstofarme omgeving.
Ik ben erg teleurgesteld dat je AI boven mij zetquote:Op donderdag 4 december 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Feitelijk onjuist weer vochtig poesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |