wakker worden, wc, aankleden, brood smeren, auto in stappen. boterham in de auto eten.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis de tijd voor ontbijt.
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
wakker worden, wc, aankleden, brood smeren, auto in stappen. boterham in de auto eten.
Ik ben gisteren geweest. Getraind als een sporter.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Wil slapen maar voorlopig stopt het nog niet
Moet je tot in de kleine uurtjes door?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Wil slapen maar voorlopig stopt het nog niet
K vrees hetquote:Op donderdag 4 december 2025 16:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je tot in de kleine uurtjes door?
wie leest er nou een krantquote:Op donderdag 4 december 2025 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En mijn kopje thee en het lezen van de krant dan?
jeetjequote:Op donderdag 4 december 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor de dagelijkse checkin betreffende mijn voorspelde reistijd: 1:14.
En ik deal hier gewoon mee
Nou nou.quote:Op donderdag 4 december 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor de dagelijkse checkin betreffende mijn voorspelde reistijd: 1:14.
En ik deal hier gewoon mee
het was terecht en dat weet jequote:Op donderdag 4 december 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
En met dealen bedoel ik een stomme parallelweg waar ik eerder deze week bijna frontaal ben aangereden door @:dud0r terwijl ik een L gebaar maak naar de file op de snelweg.
80% kans dat het trager is dan gewoon de file, maar boeie, dat is leuk.
waar je hoortquote:Op donderdag 4 december 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut niet. Je dwong me de sloot gewoon in
Je verwart mij met @Moeraskatquote:Op donderdag 4 december 2025 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar je hoort
staat zelfs in je naam
nee.quote:
Sloot is moerasquote:Op donderdag 4 december 2025 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee.
de sloot is nat. jij bent nattekat
quote:
Feitelijk onjuist weer vochtig poesjequote:Nee, een sloot is geen moeras. Een sloot is een door mensen gegraven watergang die bedoeld is voor ontwatering, terwijl een moeras een natuurlijk drasland is waar specifieke planten groeien in een zuurstofarme omgeving.
Ik ben erg teleurgesteld dat je AI boven mij zetquote:Op donderdag 4 december 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Feitelijk onjuist weer vochtig poesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |